Revizuirea turismului de către hotelul de plajă hotel sharjah 3

Alo Așa că m-am alăturat după restul celor care doresc să-și împărtășească impresiile. În primul rând, am comandat inițial o vedere a mării, adică a golfului. I-au fost oferite trei numere de a alege. Este păcat că nu erau camere libere mai aproape de golf, nu e înfricoșător. Vederea era încă mulțumită de numărul 205 ales la etajul al doilea. Au fost trei dintre noi, soțul meu și copilul meu de 12 ani. În cameră erau două camioane, le-am făcut și copilul a adus un alt pat. Da, numărul este mic, sa dovedit puțin înghesuit. Dar am dormit doar în cameră. Prin urmare, nu am simtit nici un disconfort. Există un balcon mare. Pe perete există o plasmă cu posibilitatea de conectare a suportului. Am luat cu noi o mașină cu filme înregistrate. Apoi, baie-pritenzy nu toate au lucrat. Curățenie în fiecare zi. Prosoapele se schimba in fiecare zi, patul o data la doua zile. Este demn de reamintit faptul că acest hotel este un triplu, iar pentru triple este destul de decent. Locație excelentă a hotelului. O primă linie frumoasă, piscina este pur și simplu delicioasă, cu orice adâncime. Plajele erau suficiente pentru toată lumea. Dacă există o furtună, atunci vă puteți bucura de piscină. Nu veți fi hrănită în mod corespunzător. Am luat jumătate de bord (mic dejun și cină). alimentele din EAU sunt foarte scumpe. În timpul dejunurilor și alimentelor, băuturile sunt gratuite pentru a avea ceai, cafea, lapte, apă și ceva de genul unui yuppie. Cafea apropo nu este solubilă, ci cremă. Pentru descrierea descrisă în recenziile supermarketului, am mers destul de ușor după prima vizită de navigare. Cine vrea să meargă, atunci săgeata albastră este hotelul nostru, un supermarket roșu. Alegerea este într-adevăr acolo mare. Mi-a plăcut sucul de căpșuni local cu pulpă, mango. Și cum există parfum din fabrica locală din Emiratele Arabe Unite este foarte persistentă, ne-am luat și noi pentru cadouri. Samplerele pot fi mirosite foarte convenabil. Și la un cost de 10-30 Dhs. Pe partea cealaltă a inscripției se află mud în Emiratele Arabe Unite. Nu amestecați-o cu India nici mai rău. De-a lungul străzii de la supermarket, este scris un magazin de suveniruri cu numele de la 1 la 20. Prețurile sunt de câteva ori mai ieftine decât pe piețe. Hotelul este încă transferuri foarte cool sunt gratuite în fotografiile mele din programul lor. Am mers spre Dubai în Deira City Center. Deoarece noi, în Emiratele Arabe Unite, am decis pentru a cincea oară să vizităm piața noastră favorită din Piața Nasser. Sosiți printr-un transfer la Deira, mergeți cu taxiul, spuneți Piața Nasser și pentru 15 dirhams sunteți pe loc. Doar o piață imensă ca un întreg oraș. Este suficient timp pentru 6 ore. Da, dacă tehnologia de care aveți nevoie, găsiți-o acolo. Gargazh. este acolo toată lumea știe că vor arăta. Există o alegere uriașă, cu o garanție, am verificat deja. Doar nu uitați să negociem foarte mult. Înapoi, de asemenea, într-un taxi, spune Deira Sitti Center și veți fi dus la locul unde ați aterizat un autobuz gratuit de transfer de la hotel, care vă va ridica la ora stabilită. Piața centrală din Sharjah este, de asemenea, un transfer gratuit de la hotel. Foarte convenabil pentru liber a venit stint și înapoi. În apropierea acestor locomotive, adică așa-numita piață centrală, se numește piața peștelui. Aceasta este o piață imensă de fructe și legume și de pește. Vizitați neapărat. Soțul meu a avut o zi de naștere și m-am surprins cu creveții. Admiși la restaurantul hotelului, sunt buni și fierți și gatiți la grătar. Produsul de 1 kilogram pentru a găti într-un restaurant costă doar 30-35 dirhame. Acest lucru este ori mai ieftin decât în ​​restaurante. Și a servit frumos în cameră cu sosuri de tot felul. În general, serviciul de la hotel era foarte mulțumit. A fost un compliment pentru ziua de naștere sub formă de fructe în cameră. Numai în avans m-am dus înapoi la recepție. Totul ca albinele funcționează și zâmbești. Excursii au fost făcute peste drum de la hotel la agenția de turism. Vedeți semnul rusesc cu o linie de derulare. Mai ieftin decât hotelul și încă inferior. În cea mai mare parte, negociați. Nu fi timid că este în regulă. Dacă aveți întrebări, scrieți cu plăcere. Cu recunostinta la hotelul Natalie.

• prima linie.
  • locație foarte bună
  • noi nu am observat contra