Pestera guru rinpoche - Tibet -if (povestiri ale călătorilor) - povești despre călători -

Cocoțat deasupra broderia turcoaz sacru Lacul Manasarovar, în apropierea satului, unde ne-am oprit pentru noapte, există o mănăstire, numită Chiu ( „pasăre mică“), sau „pasăre“. Aceasta este o manastire foarte renumita si semnificativa, in care se pastreaza sculptura in viata a lui Buddha-Chomente. A fost meditată de multe ori de către marele yoghin și poetul - Milarepa. Numai din partea de sus a mănăstirii, cu o vedere fantastică a lacului, ambele Rakshasa Thal (Lhang-TCO) și Manasarovar și magnific vârfuri de mandate Kailas și Gurla zăpadă-limitat. Este destul de mică, este locuită de doar trei sau patru călugări. Probabil se numește o "pasăre mică" pentru că este situată pe un munte arcuit și arată ca un cuib de înghițire care a găsit refugiu în rocile de coastă. Aproape sunt surse de radon în care cu o zi înainte am avut o baie fierbinte. Această mănăstire este pelerini foarte venerați, iar în interiorul ei piatra este un loc sacru și sacru. Aceasta este o peșteră în care acum două mii de ani au petrecut ultimele zile de viață pe Pământ Guru Rinpoche Padmasabhava.

Ghidul nostru a menționat că în urmă cu câțiva ani unul dintre pelerini a petrecut noaptea în această peșteră și a primit iluminarea.

Noi cu Irina, însoțitorul meu, saci de dormit și pături colectate, a luat în unele parafină edalni locală svechey.Ostalnye sateliții noștri observând taxele noastre, și-a exprimat dorința de a ne însoți în peșteră pentru meditație comună. Și acum micul nostru procesion se mișcă încet de-a lungul unei înălțimi abrupte, până la intrarea în cuibul vâscului. Un vânt strălucitor de suflare a suflat în fața noastră. Mâini și

Umerii s-au agitat, sub greutatea încărcăturii. Urcând, am descoperit că porțile mănăstirii sunt închise, dar înăuntru nu există semne de viață. Apucând și fumând o jumătate de oră, tovarășii noștri au început să se disperseze în frustrare. Când eram singuri, era deja destul de întunecat. Cerul era împrăștiat cu o mulțime de stele. La poalele muntelui pe care se găsea mănăstirea, am observat o casă mică, în singura fereastră a cărei lumină a luminii a strălucit ușor. Cu încredere că unul dintre călugări trăiește acolo, a coborât vesel în casă, am bătut pe fereastra afumată. Ceva se mișca înăuntru și, după un timp, ușa se deschise cu o scârbă groaznică. Un bătrân a apărut pe prag, încă mai arăta destul de puternic, ne privea neclintit. În engleză spartă și semne, am început să explic că vrem să mergem la mănăstire și să petrecem noaptea în peștera lui Rinpoche. Cu mâinile pliate la nivelul lui Dan-Tien, am imaginat că intențiile noastre includ meditația și înclinând palmele noastre îndoite spre urechi, vrem să petrecem noaptea în acest loc. Bătrânul clătină din cap, ceva neînțeles ne arată mâinile. și mormăind în Tibet. Am scos din buzunar o bancnotă chineză pre-pregătită, i-am răsuci în fața lui, am invitat pe bătrân să ne însoțească la mănăstire. Pentru bucuria noastră, el a rătăcit cu răbdare după noi, într-o creștere abruptă. Am mers din nou până la poartă, dar în loc să le deschidă, așa cum ne-am așteptat, el a început cu tenacitatea de a bate la ușă, tot felul de care arată că încearcă foarte greu, dar la manastire, probabil, nici unul, sau toate adormit repede. Fiind plătit pentru bătrân, pentru îngrijorare, l-am lăsat să plece și noi am rămas singuri din nou.
Am continuat să înghețăm pe aceste stânci deschise. În ciuda tuturor lucrurilor, am avut o convingere fermă că întreprinderea noastră va fi încoronată cu succes.

Era o prezență în jurul nostru, o forță puternică care ne privea cu bunătate și interes. M-am întors mental la Kailas și la Mahatmas din Shambala, cu o cerere de a ne ajuta în implementarea planului nostru. Ne-a constatat că scandarea mantrei ar fi putut să ne atragă atenția locuitorilor mănăstirii. Am început să cânt H-m! Oh, oh! Oh-oh-oh-oh-m.

Însoțitorul meu, ma susținut, și sunetele mantrei duetului nostru improvizat au fost deja difuzate în noaptea trecută, pe marginea lacului Manasarovar.

Vântul a decedat abrupt, iar munții din jur au ecou revenind la noi, uneori părea că vocea lor suna singură, indiferent de cântatul nostru. Oh, oh! Oh, oh.

După aproximativ o oră din cântatul nostru încăpățânat, ne-am încălzit destul și nu am simțit frigul rece al Tibetului. Dintr-o dată, în spatele porții, s-au produs rușine. Inima lui a lovit cu entuziasm în piept. Am fost auziți.

Șurubul greu se agăță și se deschise ușa mănăstirii. Am întâlnit un călugăr în vârstă, cu o sobă primus în mâinile lui. Lampa aprinsă, vrăjitoarea lui,

O față încrețită care și-a exprimat uimirea. Cu aceleași semne ca bătrânul, i-am explicat motivul fenomenului nostru. Și fără să aștepte răspunsul, au izbucnit în mănăstire. Călugărul, văzând atitudinea noastră hotărâtă, a dat seama că ar fi inutil să ne certăm cu noi. În tăcere, ne-a condus adânc în mănăstire, sculptată în stâncă. Doar o grămadă de chei, sunând în mâini. Ne-am oprit în fața ușii de lemn, iar călugărul încet, a deblocat un castel mare forjat.

A fost o peșteră foarte mică și ar putea găzdui în același timp doar câțiva oameni. Pereții și tavanul de piatră afumat au exudat un miros ciudat. Totul a dispărut de tot

secole vechi. Opusul intrării, la mai puțin de doi metri distanță, era un altar. În centrul altarului, era o statuie de bronz mare a lui Guru Rinpoche. Ochii lui larg deschise păreau vii și priveau tot ce se întâmplase în peșteră. Pe marginea guru-ului, erau statui ale celor două neveste ale sale, nepaleze și tibetane. La dreapta altarului, pe raft, au fost relicve sacre, Trasarea Guru picior, și o piatră rotundă ciudată cu o putere magică, pe care le-a pus în această peșteră, în urmă cu două mii de ani. Peștera era puțin luminată de câteva lumânări de ulei stând la altar. Toate altar, și spațiul din jurul ei a fost presărat cu bancnote indiene și chinezești fine că pelerinii pleacă din abundență în temple și mănăstiri ca ofrande aduse zeităților închinau. În crăpăturile tavanului fumător al peșterii, erau și multe bancnote îndoite într-un tub.

L-am rugat pe călugăr să ne elibereze de la șapte dimineața, arătând chipul ceasului.

Confirmat cu capul confirmat, se retrase. Câteva minute mai târziu sa întors, cu un covor mic și a arătat spre podeaua de piatră umedă a peșterii. I-am mulțumit, după care a ieșit din nou, de data aceasta blocând ușa din spatele lui.

Am rămas singuri în acest sac de piatră întunecat, drumul înapoi a fost tăiat. Era cam zece seara. Și mai întâi de toate, am decis să trăim cu noul nostru adăpost și să-i oferim un minim de confort. Am luat niște lumanari de parafină de pe rucsac, le-am aprins de pe luminarea principală a altarului și le-am așezat în diferite colțuri ale peșterii. Apoi, ne-am întins pungile de dormit și păturile pe podea. În peșteră, a devenit mult mai ciudată și mai ușoară, dar la inimă caldă și plăcută.

Totul nu este atât de rău, m-am gândit la mine, și nu deloc înfricoșător.

Guru Rinpoche Padmasambhava ne-a urmărit îndeaproape acțiunile și părea să zâmbească ironic. În ajun, ni sa spus puțin despre cine este acesta, venerată de esența pelerinilor. Aproape în toate mănăstirile pe care le-am vizitat, călătorind prin expansiunea Tibetului. ne-am întâlnit statuile și imaginile. Guru Padmasambhava este fondatorul budismului din Tibet și fondatorul tradiției terma din școala Nyingma. El este adesea numit Guru Rinpoche - "Precious Professor". Urmasii lui Nyingma îl închinăm ca al doilea Buddha, adică celui de-al doilea cel mai important învățător după Buddha. Guru Padmasambhava este unul dintre cei mai remarcabili învățători budiști din istorie, proprietar al puterii luminate nelimitat. El a fost o manifestare a celor iluminați sub masca marii practici și a profesorului de Tantra. El nu sa născut din pântece, dar în mod miraculos, din floarea de lotus. El a dus o viață ascetică, practicând învățăturile budiste secrete și de a găsi împlinirea, timp de secole predate mulți adepți metode secrete pentru a atinge iluminarea în diferite locații, luând diverse forme. După primirea siddhi-lui de nemurire, el locuiește în același corp și devine vizibil pentru ființe la momentul potrivit și în locul potrivit.

Era deja unsprezece seara, când eram pregătiți pentru meditație.

M-am așezat, sprijinindu-mă pe acoperișul peșterii, mi-am scos cizmele și am acoperit picioarele cu o pătură. De îndată ce m-am concentrat asupra spațiului meu interior, am simțit imediat prezența unei energii puternice. Trupul meu a vibrat și a început să se rotească înainte și înapoi. Am simțit un val de pace. În același timp, realizând că suntem la mila puterii invizibile a stăpânului acestei peșteri.

L-am adresat cu voce tare:

"O mare Guru Padmasambhava, vă mulțumim că ne-ați permis să venim aici pentru a intra în contact cu puterea acestui loc sacru. Am venit aici, fără frică, cu intenții pure și inimi deschise. Am venit aici să petrecem noaptea asta, înconjurat de energia ta. O mare Guru, ne ajuta să ne deschidem în înțelepciunea noastră pentru a vedea în totul perfecțiunea manifestării divine. Ajutați-ne să ne deschidem în dragoste și compasiune, astfel încât să putem transporta aceste energii tuturor ființelor vii. Ajutați-ne să ajungem la starea de iluminare! "

Se făcu o tăcere de apel. Timpul părea să se oprească, iar corpul este plin de energie și a simțit umflat, a apărut din limitele obișnuite. Am vizualizat un canal care trece prin coloana vertebrală, care se întinde la nesfârșit în sus, iar partea de jos mă face legătura cu centrul pământului, și a simțit fizic care circulă prin ea contracara fluxul de energie. Coccisului, am simțit un tremur ușor: - „Aceasta este o stâncă vibrează în vânt,“ m-am gândit. Așa că am meditat destul de mult, concentrându-mă asupra sentimentelor mele. Dintr-o dată, un sentiment de fericire umplut și umplut pieptul meu.

- "Te-am așteptat" - mi-a trecut prin cap.

- "Astăzi este al doilea, din seria de inițiative pe care trebuie să o parcurgeți. Ați venit astăzi aici, depășind toate obstacolele și prezentând o perseverență considerabilă. Aceasta a constat în examinarea dvs., loialitatea intuiției și chemarea inimii. Vă direcționăm fluxul iubirii și informațiilor de care aveți nevoie pentru calea viitoare. Prima inițiere a fost ieri, împreună cu băile din Rakshas-Tala și Manasarovar. A fost un test al perseverenței voastre și dorința de a vă uni în voi, dualismul conștiinței umane: alb-negru, bine și rău. A fost un examen, pentru acceptarea de către dvs. a părților voastre întunecate și strălucitoare. Și ați trecut prin ea cu onoare și conștiință. "

- Simți că? L-am întrebat pe tovarășul meu.

Nu răspunse, pe fața ei feroce, și astfel era clar că era într-o stare de euforie completă. Acest lucru a continuat de ceva timp, până am simțit că fluxurile au slăbit. Am mulțumit profesorilor și am părăsit încet meditația. Ne-am privit unul pe altul, elocvent, nu vrem să spunem nimic. Sentimentele noastre subtile erau foarte ascuțite și se părea că ne înțelegem deja fără cuvinte.

A fost deja o seară profundă, am decis că ar trebui să dormim, altfel a doua zi, vom fi somn și rupți.

din suprafața podelei nu este suficient, iar restul a fost incomod. Pentru a întinde până la înălțimea lui completă, a trebuit să ne extindem sacii de dormit, în diagonală peste pestera. Dar n-am vrut să dorm deloc. Capul îi digerase experiența. Am lăsat mult timp, încercând să găsim o poziție confortabilă. Energia puternica a peșterii, și apropierea de alte arce nu ne-a permis să adormi. După ceva timp, au făcut ei înșiși simțit, nevoile umane naturale, teribil de dorit să folosească toaleta. Timpul părea să se oprească, în această "pungă de piatră". Destinate să fie aici până dimineața, vom pune în tăcere pe podeaua de piatră tare, îngrămădiți și privit, fascinat, ca strălucirea de lumânări jucate pe statuile de bronz.

Brusc, Irina a strigat și a arătat spre unul din colțurile peșterii. În lumina slabă a lumânărilor, am observat o mișcare. Calmează-te, e în regulă, e doar un șobolan obișnuit. Animalul a fugit de mai multe ori de-a lungul zidului sanctuarului nostru și a dispărut în spațiul dintre pietre. Interesant este că ei găsesc șobolani aici pentru mâncare, m-am gândit. Poate că ceva este lăsat de pelerini atunci când vizitează acest loc. Poate, bucăți înghețate de ulei de animale folosite pentru lumânări și poate că nu are nevoie de nimic, iar acesta este unul dintre spiritele locale, sau chiar Guru Padmasambhava însuși, care ne-a vizitat într-o asemenea manieră. Am citit că spiritele pământului și naturii sunt deseori umane, sub formă de animale și plante. Deci, înfundat în gândurile mele, am uitat de disconfortul meu și m-am oprit.

M-am trezit, din cârligul încuietorii de deschidere a ușii noastre. M-am uitat la ceas, era exact șapte. Groove a străpuns abdomenul inferior. Am sărit în sus și am urcat la ușă. Când călugărul a deschis în cele din urmă ușa, am scăpat din peșteră cu un glonț, aproape că l-am bătut. M-am întors, dar călugărul n-avea unde să fie găsit. Ne-am adunat lucrurile, am lăsat o bancnotă de aproape o sută de yuani chinezi lângă statuia Guru-ului, iar bara de ciocolată a adus cu noi și ne-a lăsat celula.

Au părăsit mănăstirea și au înghețat cu uimire. Am fost șocați de frumusețea răsăritului, de Manasarovar. De la înălțimea mănăstirii "pasăre", sa deschis o vedere fantastică. Am stat mult timp bucurându-se de acest spectacol și de aerul proaspăt de dimineață. Era ușor, calm și plin de bucurie. Am făcut-o. Am trecut acest test, iar protecția guru-ului Rinpoche ne-a însoțit mai departe, pe tot parcursul nostru nu este ușor. Traseul tibetan.