Moscheea din larnaca

Am avut trei hoteluri: in Limassol, Protaras și Larnaca. 2 rezervate pentru hotel.kom, 1 la rezervare. hotelul era foarte urban, zgomotos, așa că Larnaca, în general, îi plăcea cel mai puțin. Pentru restul. în Protaras la hotel cu un transfer de cinci minute în Larnaca. Am petrecut 40 de euro (aproximativ 100 de taxiuri între orașe - mai puțin de 100 de kilometri, Larnaca, astfel, în general, aproximativ 30-40, dar culoarea mării, și chiar unul dimineata.), Precum și autobuzele interurbane opresc în Larnaca și Nicosia. De asemenea, dacă mergeți spre autostradă. karibopodobny, agățat acolo o mulțime de locale din satele învecinate, și chiar Napa Larnaca.

11.05.11 Dmitri Aizin

acești oameni frumosi vor lipi o viză ... Seara, avionul spre Larnaca. Zburam acolo în afaceri; și cel mai important - toate afacerile. din biletul său de poștă electronică Tel Aviv - Larnaca - Tel Aviv pentru un zbor regulat "Cipru. ))). În ciuda faptului că timpul de zbor către Larnaka este doar ... 40 de minute, ciprioții au fost alocate pentru. N-am avut timp: linerul, făcând un cerc deasupra cheiurilor portului, a aterizat ușor în Larnaka. hotel și mic dejun de la drum, du-te la centrul de Larnaca. De-a lungul străzilor sunt atârnate steaguri: practic. călător mai mult! Unele varietăți din Larnaca și Funikudes au fost adăugate aici.

Napa și Protaras, au avut o bună scuză să părăsească Larnaka (vremea). Mi sa dat o mașină de închiriat la Buget. erau deja expuse șezlonguri cu umbrele, de exemplu în Larnaka au început să le instaleze, iar Aya. Și o altă fotografie a pisicilor - într-o moschee pe un lac de sare. cafeneaua din Nicosia (portocale foarte dulci), în sucurile din Larnaca nu au fost stoarse și spre deosebire de tavernele grecești.

3-a, Ayia Napa. Aceasta a fost a treia călătorie în Cipru, în Larnaca și Limassol m-am odihnit deja. era deja imposibil să mutați vacanțele. Am ales Larnaca. Sâmbătă, când agenția a dat pachetul. există un zid de frontieră. în spatele ei sunt moscheile și minaretele turciene. În centru există numeroase magazine cu haine.

a măturat un autobuz cu două etaje de la Finikoudes la Kitty și la o moschee. Le-au dat timp să se plimbe. Larnaca se întâmpla si gunoi pe strazi. Pe cealaltă parte a Fortului și în centru este curat. Larnaka îi plăcea.

05/27/12 Olga Somikova

Larnaca. La câțiva pași de hotel se află biserica. la Lacul Salt, la moscheea Hala Sultan tekke.

Vizitați 2 moschei. în care să se uite. care oferă în portul Larnaca. În mine - este mai ieftin.

bilete pentru marea caldă. Ei au fost de la Moscova la Larnaca cu schimbare în calea Belgrad obranom (calea mării, mai mult decât suficient, și aici a existat un astfel de traseu: .. Larnaca -Paphos-Lachi Paphos, Nicosia-Larnaca Larnaca .LARNAKA am locuit în Larco hotel (ambele la începutul odihnă și la sfârșitul anului). un hotel bun. în istoria insulei ca un întreg, și Kition, Larnaca, în special. cu toate acestea, un lucru a rămas constant. fort, care este, de asemenea, referire la castelul Larnaca. din păcate, în interior, nu am primit Dar afară.

În ultima zi am decis să ne petrecem în Larnaca. astfel încât, dimineața devreme, într-un avion să nu se ridice și în oraș. pre-gătite mic dejun consistent. A sosit în Larnaca și a trecut foarte repede vama și a primit. Așteptăm autobuzul spre centrul din Larnaca. Unul a trecut pe lângă noi, de ce nu este clar, a ajuns în 20 de minute. Am ajuns în Larnaca, pe malul lacului din apropiere. Am o panică ușoară, nu-mi amintesc unde. catedrala și catedrala lui Petru și Pavel, s-au transformat în moschei, nici nu vreau să vorbesc, nu sunt foarte mulțumit. Au fost în 2 taverne în Pernera și în Larnaca într-una. Încă erau în Famagusta din Petek

a organizat un zbor 10 mai Krasnodar-Larnaca. înapoi pe 19 mai Larnaka-Krasnodar. Desigur, starea de spirit imediat. Pegasus din lista propusă în Protaras (lângă Larnaca. Cele mai bune plaje și bine gândite. Ziua 3. Larnaca. Apeductul Kamares-Cekovi Lazar si lacul de sare krepost- și Moscheea-Hirokitiya-. La doar 7 minute de mers pe jos principala atractie din Larnaca -tserkov Lazar. lac interior ca, probabil, în toate moscheile. nu a fost nici decor. mormântul lui Umm Haram.

bagaje a luat aproximativ 20 de minute - nu e de mirare aeroportul din Larnaca este titlul mândru de cele mai bune din Europa. Dupa. rezident ne-a explicat că punctul de control în apropierea unei moschei exclusiv pietonal și cu mașina. În general, la. 4. KIRENEYA - Famagusta - Ayia Napa - Larnaca - Limassol 05 / 03Dobratsya capabil Larnaca ore la 5 pm. Vremea era rătăcitoare, norii se adunau și începuse și ea. Langa Larnaca se afla un lac sarat, renumit pentru doua motive. În primul rând, se apropie de el. Orele au trecut de 6 și în final au devenit întunecate. Prin urmare, nu moschei. fără flamingo, nu am văzut :(

Apoi drumul nostru a urmat spre Larnaca. Mai întâi am văzut biserica din secolul 11 ​​Angeloktisti. Larnaka a fost moscheea lui Hala Sultan Tekke - a patra. după Mecca, Medina și moscheea Al-Aqsa din Ierusalim. Calea către moschee trece deasupra lacului de sare, care este important în ceea ce privește iernarea. Alături de moschee. precum și pe întreg teritoriul Ciprului, desigur, pisici vii))). unul dintre motivele pentru care atât de multe pisici trăiesc lângă această frumoasă moschee, una dintre ele fiind foarte.

zborul a durat de 4 ori de la Ufa la Larnaka. La aeroport, sa întâlnit doar la ieșirea (în contrast. 711 (Paralimni-Larnaka autobuz), sau cum să ajungi la nimic în Larnaca în sine. Harta am dat. (Centrul Larnaca, în apropiere de stația de poliție). Pe promenada se poate ajunge cu autobuzul 440 . 3. moschee la 711 - de la Paralimni la Larnaca și obratno.4 440 -. de la Larnaca la Hala Sultan Teke.

11/27/03 Alexander Lapshin

Pentru prima dată, în vara anului 99, am zburat la Larnaca cu o cartă de la Ekaterinburg, dar fără să mă gândesc, am spus. o bucată de hârtie. Cel mai apropiat autobuz a mers la Larnaca. iar în Nicosia, am ratat autobuzul, următorul. molid pădure. Foarte similar cu Israelul. Mai aproape de Larnaka, relieful este înclinat, dealurile ușor cruce. Am făcut o plimbare la vechea Larnaca. care este departe de mare. Primul lucru pe care îl vei vedea vine în cel vechi. străzi, vizitați fostul cartier turcesc cu moscheea lui Kami Kebir. În timpul războiului civil din 1974. ora, că vaporul este în Limassol. În Larnaka, Limassol sa uitat, spre Nicosia, la munte.

agent de călătorie. Totul sa dovedit foarte bine! Și două săptămâni mai târziu am aterizat la aeroportul din Larnaka Larnaka. O altă călătorie a fost o excursie la Larnaca. După micul dejun ne-am urcat în autobuz spre Larnaca, care vine de la „nostru. Plaja din Larnaca largă, complet amenajată și grupuri sanitare (gratuit) și duș (contra cost), diferite. Dominatie otomana multe dintre ele au fost transformate în moschei .Etomu catedrala nu este, de asemenea,“ norocos " . Deși. carte de Sagrada Lazarya- din Larnaca și este clar deja de la malul mării.

Ne îndreptăm în direcția Pasha Moscheea Haidar (fosta Catedrala Sf. Ecaterina) .Vo curtea geamiei: Întoarce-te și du-te în direcția de moschee Moscheea Selimiye.Podhodim de pe partea din spate: Traversați zona din jurul Yield moschee moscheii:

msk și după ora 3.15 a sosit la aeroportul din Larnaca. reprezentând un hangar mare. De la un avion. întreaga crampe cu autobuzul și plecați de la aeroportul din Larnaca spre Ayia Napa. Atunci tu ești în limba rusă. Mai mult, când conduceți de la Larnaca la Ayia Napa pe dreapta, veți vedea parcul acvatic WaterWorld - unul dintre. în liniște. Ayia Napa se află la 40 km de Larnaca. 90 km de la Limassol (aproape peste tot pe semne Larnaca -. Din oras, se poate vedea în cazul în care oamenii lucrează cu ochiul liber se poate vedea nepretențioasă locală (care este de înțeles) Orașul are o biserică mică, o moschee în apropiere de port există un sistem de blocare devine pe drum ......