Medincentr glavupdk recenzii clienti despre companie

Profesionalismul, răbdarea și rezistența sunt cartea de vizită a acestor doctori fermecători. Pentru astfel de oameni doresc să vină la recepție, în ciuda volumului ridicat de muncă Olga Vladimirovna și Elena Borisovna sunt întotdeauna gata să ajute / să explice, să răspundă la toate întrebările. Un arc jos!

Bine ai venit! Sunt pacientul lui Medincenter pe Dobryninskaya. Vreau să exprim marea mea, mulțumiri speciale membrului personalului Medincenter Dobryninskaya și medicul dumneavoastră Irene Jimenez Santana pentru cald atitudine, atenție, sensibilitatea și responsabilitatea în activitatea! Irene, nu ești doar un doctor minunat, ci și o persoană foarte bună! Multumesc pentru tot! Dumnezeu să vă binecuvânteze! Vă doresc toate cele mai bune și mai bune! Cu sinceritate, Alexander S.

Berezhnoy Serghei Yurievich

A văzut accidental vârful și, desigur, a fost neplăcut surprins. Ai fost la examenul meu de control puțin mai mult de 2 luni după operație. Pentru o astfel de perioadă, o fractură complexă de acest tip, ca regulă, nu crește împreună. Și în momentul vizitei, nu am avut niciun motiv să mă gândesc la oa doua operațiune. Faptul că în 3 luni de la operațiunea primară ai fost operat în Israel, este dificil pentru mine să discut pentru că nu te-am mai văzut de atunci. Deși știu cum poate fi orientată în comerț medicina străină (și pe a noastră). Și totuși, te-ai întors la mine la recomandarea pacienților recunoscători. Operațiunea a fost efectuată în aceeași noapte. Deși ar putea fi amânată pentru o zi sau două. Și apoi scrieți o minciună notorică despre "știfturile din mușchi". Deși nici un șurub nu a trecut prin os. Sper că operațiunea israeliană a avut succes și ați uitat mult timp de punctul de cotitură. Doar în cazul în care atașez o fotografie a ultimului radiograf. Se vede clar că nici un singur șurub (pe pinul dvs.) nu a intrat în mușchi. Sincer, doctore. Berezhnoy S.Yu.

Nu am găsit un bun dentist în această clinică, am găsit singurul sfat bun și am decis să merg la medicul dentist menționat în rechemare. A fost Maluk SI Came prima la ora stabilita, am așteptat pentru ea timp de 20 de minute, în timp ce ea a fugit și de a rezolva unele probleme personale, apoi la mine soptindu cu colegii, discuta unele dintre afacerile sale. În cele din urmă, după ce am așteptat examinarea, am auzit că trebuie să tratez 12 dinți! Am fost șocat, t. Pentru a. Ma uit la dinții, și, desigur, a refuzat să trateze imediat (a vrut să se consulte cu un alt specialist). Maluk oferit imediat să facă la un moment dat „cel puțin 3 dinte“, am răspuns că nu am timp, t. Pentru a. Și așa a trebuit să rămână. Ca răspuns, am auzit: "Nu va dura mai mult de 10 minute". Este clar că această expresie ma convins că trebuie să scăpați de aici. Drept urmare, avea doar o perie de dinte. Ca rezultat, dupa o saptamana dintii au intunecat din nou. Un alt doctor a fost surprins de modul în care ați putut să vă curățați astfel încât dinții s-au întunecat imediat. Apropo, un alt dentist mi-a numarat 3 dinti, care ar trebui tratate, in loc de 12, care numara Malyuk. Desenează concluzii!

Mulțumesc! Și celălalt dentist este aici? Vă puteți recomanda?

A fost la neurologul Grigorieva. Întrebare la întrebare: "Despre ce ne plângem?" a fost, după cum sa dovedit mai târziu, o formalitate pură. În "mărturia mea" care au fost atașate la o carte medicală nu au fost plângerile mele deloc. Din regiunea lombară, durerea mi-a migrat în zona cervicală, organizând și crampe noaptea. Deși m-am plâns de durere în regiunea lombară și am venit, am dat instrucțiuni la raze X. Imediat a coborât la camera de raze X. Nu a fost nimeni, dar au fost trimiși să se înregistreze în registru. Toate acestea s-au întâmplat în 06.08. Cea mai apropiată fereastră gratuită pentru raze X este 19.08. Semnificația acestui raze X. Îmi explic că trebuie să fac o radiografie înainte, ar trebui să iau 16-lea de la un neurolog. Vom purta, spun ei, cu tine și cu raze X, și recepția pe 19, aranja? Binecuvântarea a fost de asigurare, sau pentru un astfel de serviciu ar da 2200. Și chiar `Nu stiu ce nu am place sau deranja angajații de registru, a fost foarte politicos, sa comportat în liniște. Am suspinat nefericit și am început să mă încurc cu întrebarea: "Scuzați-mă, aici și aici să semnați?". "Nu am nimeni care să indice ca confident" - a fost percepută, în opinia mea, ca o insultă personală. Nu mai lovi cu piciorul în acest Sharaga!

Sferă de activitate MEDINTSENTR GLAVIDKD

Pentru toate întrebările, scrieți la adresa de e-mail: [email protected]