Deoarece nu am ajuns la moscheea sultanului Tekke Hala (larnaca, Cipru)

Și totul a început atât de bine. În timpul conversației cu ghidul de hotel Ruza, atunci când ea a vândut cu succes două runde în Israel două femei, dintre care unul este locuit în hotelul nostru, iar celălalt nu a fost prea leneș pentru a ajunge la noi de la un alt hotel, a fost un fel și vorbăreț. Și la fel a reușit să-mi dracu ', se pare, să-i întreb: „? Cât de departe la Hala Sultan Tekke“ Și în loc de o altă ofertă de a cumpăra tur ea a răspuns: „10-15 minute, ajunge la Salt Lake și a vedea moschee va merge de-a lungul coastei spre plaja Mackenzie, veți vedea un semafor și la dreapta, și un lac mic.“ În timpul iernii, există flamingo roz, negru lebede.

Ce suntem naivi uneori. Dar captura este că vom vedea moscheea de pe țărm și să ne uităm la ea, nu am văzut-o. Du-te cu mine pentru a colecta o altă femeie de la Moscova, se pare că un musulman, care a declarat că el a fost de gând să meargă în Israel să nu ia în considerare altare creștine, și să înoate în Marea Moartă. "Să plătească 350 de euro pentru o jumătate de oră de înot în Marea Moartă, având în vedere că excursia în Cipru a costat-o ​​mai ieftină decât o excursie în Israel - ciudată", am crezut. Aici ar trebui să renunțe la o plimbare cu o femeie ciudată de Est, dar „cu o plimbare de distracție pe spații deschise,“ așa cum este cântat în cântecul copiilor. Apoi m-am gândit că proverbul ar funcționa: "Cu un coleg bun și drumul este mai scurt", dar sa dovedit ca într-un proverb rusesc. "Un drum rău este mai bun decât un tovarăș rău". Și apoi drumul și colegul de călătorie se costă reciproc.

Numai atunci. urmând numai harta, am mers pe drumul drept, trecând lângă hotel, la Salt Lake, timp de 10 minute, într-un ritm calm.

Și aici am mers de la hotel la două blocuri până la mare și am mers de-a lungul ei, uitându-ne la semafor. Ca urmare, a mers la plaja Mackenzie, fără a întâlni un singur semafor. Scumpa sa întors spre dreapta, după ce sa consultat, a mers de-a lungul ei, nu pe plaja trebuia să meargă în căutarea unui semafor mitic.

Deoarece nu am ajuns la moscheea sultanului Tekke Hala (larnaca, Cipru)

În căldura, oamenii din Cipru nu lucrează, ci se ascund în umbră și se odihnesc. Interesant este că ei au oficial duminică - o zi liberă, iar miercuri și sâmbătă lucrează până la prânz. În zilele obișnuite, prânzul este întins timp de câteva ore pentru odihnă și nu contează când se întâmplă: vara sau iarna.

A fost un pic norocos acolo, au văzut doi bărbați care încărcau ceva într-o mașină. Fiind încântați de rude, au venit și au întrebat unde este Salt Lake. Și, deși am fost siguri că majoritatea locuitorilor vorbesc fluent limba engleză, am așteptat un bummer. Ei bine, nu știam nici o persoană care ne-a întâlnit, fără limba greacă. Dar a existat o cale de ieșire din situație, el a răsfățat tiranic și de undeva din mașină prietenul lui a ieșit. Auzind că vrem să vedem un lac de sare pe care trăiesc flamingoși roz, am auzit o expresie misterioasă în limba engleză-germană surzhik. că "Salt Lake - kaput! Flamingo - kaput!". Am fost arătați drumul, am mers și am venit pe o furculiță. Un drum dus între deal și vechiul aeroport,

Aici este un lac ", am fost incantat" Nu ", a spus colegul de calatorie." Ne-au spus ca nu exista lac si este un kaput ". Stăm la baza unui lac uscat.

Am început să obiectez că spun că lacul nu poate fi pe un deal. Fără a demonstra nimic, el a propus să meargă la această bandă și după câteva zeci de metri dealul sa terminat și un drum apărut de-a lungul lacului.

Deoarece nu am ajuns la moscheea sultanului Tekke Hala (larnaca, Cipru)

Dar principalul lucru a fost gândul din creier: "Unde este moscheea de pe țărm?" Ghidul ne-a spus că vom vedea moscheea! "

Și apoi am văzut-o. Pe de altă bancă, și pentru a ajunge la ea a trebuit să facă un ocol în jurul lacului, mergând pe drumul spre noul aeroport, iar apoi la dreapta, du-te pe celălalt mal al lacului, în direcția opusă mișcării inițiale.

Ne pare rău pentru un alt cuvânt, dar greșit, oh, cât de greșit arabi, pentru că ne-am dus sa se uite la o moschee în onoarea celebrului mătușa Profetului Muhammad - „Alege un companion înainte de a ieși într-o călătorie.“ Cred că ar fi atins înainte de moschee timp de o oră, un maximum de un an și jumătate, iar apoi a încercat să se întoarcă nu la Larnaca pe drumul înapoi și la aeroport și s-ar fi ajuns în oraș.

Dar acest plan nu era destinat să se realizeze. Femeie vorbind fără întrerupere, cel mai important lucru pentru care ea a venit în Cipru - este de a obtine super-bronzata piele și, prin urmare, pe plaja frecat în mod constant loțiune de bronzat, a simțit că drumul de urmat în căldura nu va sta. Apoi, un fel de ghimpe îi străpunge pantofii și, în același timp, piciorul ei. Căutarea de spini nu a reușit, dar ne-am întors și am plecat acasă. Pe drum, am ascultat încă o dată povestea chicului Mării Moarte și a adăposturilor din Ierusalim, care nu merită atenție. A doua zi, colegul meu călător a fost ars la soare, a mers și sa plâns tuturor și apoi sa mutat într-un alt hotel din Protaras. Când prietenii noștri comuni întrebat: „Probabil a uitat sunblock?“, La care sa obținut un răspuns mândru: „în mod deliberat am uns cu lotiune de bronzat și a petrecut toată ziua pe plajă!“. Aspectul cuplului a reamintit o scenă mută de la "Inspector".

Apropo, campania nu a avut succes în totalitate. În moschee, deși a văzut din afară, Salt Lake a văzut, pe un traseu de drumeții rătăcit.