Cum am ajuns la iadul norvegian

După al doilea traseu de drumeții ne-am dus la oraș mic de Mo i Rana, în cazul în care zi și noapte am primit două fete frumoase rus care trăiesc în Norvegia de mai mulți ani - Christina Lucy. Povestea despre această notă este foarte amuzantă. Dmitri, care ni sa alăturat la începutul celei de a doua campanie, a sosit în Mo i Rana, și a fost primul din supermarket, folosind vayfay gratuit. Trecut cele două fete au fost și se uită la Dimitri, care era în picioare, cu un rucsac, a speculat dacă să-l ducă acasă (așa cum sa dovedit, acestea sunt foarte activ folosind Kauchsorfingom), și ei nu au știut că el a fost un rus, și să înțeleagă ce vorbesc . După trecerea lui, au mers pentru mâncare, și deja pe drumul de intoarcere, văzând Dmitri zâmbind, au dat seama că el a auzit și înțeles conversația lor, după care acestea nu mai trebuiau să meargă undeva, și l-au invitat la :) ei, atunci când Dmitri a spus, că din moment ce călătorește cu alți cinci tovarăși, au spus că este ok și că au mult spațiu la mansardă.

În oraș am ajuns doar a doua zi după Dmitri, tk. blocat pe drumul gol, despre care am scris în ultimul post. Mansarda în casa fetelor a fost foarte mare, așa că ne-am așezat acolo foarte convenabil.

A doua zi, toți am decis să mergem la un munte local, care oferă o priveliște minunată asupra orașului.

Cum am ajuns la iadul norvegian

Mieții pășunaseră în apropiere.

O fotografie obișnuită, totul în colecție. Lucy și Christina sunt, de asemenea, activ în călătorii de mers pe jos și de mers pe jos prin munți, așa că am avut o discuție bună pe teme generale și, în general, a avut o mare de timp.

Orașul Mu și Rana. Un stadion gonflabil este vizibil.

Cum am ajuns la iadul norvegian

Pe drum ne-am întâlnit tufișuri de coacăze roșii și negre. Au mâncat și au adunat puțin pentru gemul pe care l-am făcut în seara asta.

Cineva este o casă frumoasă, chiar la poalele pietrelor.

Aproape de oraș există un râu în care oamenii localnici uneori pescuiesc. Alex și Alexei, încălzite la soare, s-au hotărât să înoate aici, în ciuda faptului că apa nu era mai mare de 15 grade.

Pod peste râu.

Apropo, Christina și Lucy sunt încă excelente în capturarea peștilor, care pot fi prinse la digul local, la cinci minute de la casa lor. În această seară am prins 5 bucăți, care au fost eliberate imediat.

A doua zi am mers la Trondheim, la care erau aproximativ 500 de kilometri. Timp de o jumătate de zi, am condus cam 150 și am căzut sub o furtună, sub care nimeni nu voia să ne oprească și să ne ridice. Sa decis sa mergem la camping, alaturi de care am incercat sa oprim masina. Alex a petrecut noaptea pe o bancă în acest pavilion și am așezat cortul de lângă ușă.

Cum am ajuns la iadul norvegian

În seara zilei următoare, am ajuns cu succes la Trondheim, care este al treilea cel mai populat. Universitatea Tehnologică din Norvegia.

Trondheim ne-a salutat de ploaie, așa că am mers la magazin și am așezat pe podea, folosind un wifa, care a venit de la universitatea din aceeași clădire.

Când era deja întuneric, ne-am dus să căutăm o ședere peste noapte. Fără să ne gândim de două ori, am decis să punem corturile chiar în curtea clădirii apartamentului. În Norvegia există o lege nescrisă, potrivit căreia se pot pune corturi într-o singură noapte în orice loc, chiar și pe teritoriul privat, dacă proprietarul nu-i deranjează.

Cum am ajuns la iadul norvegian

A doua zi am decis să mergem într-un singur loc, pe drum spre locul unde am întâlnit un prun și am marcat câteva kilograme. Mâncare gratuită. În fotografie poți vedea gardul, dar teritoriul a fost abandonat.

A fost a doua lună a călătoriei noastre, până în toamnă au fost 10 zile, la care ni s-au amintit prin natură.

Deci, după ce am realizat toate păcatele noastre sub forma călătoriei de către un iepure pe un feribot, nopți libere în camping și așa mai departe, am decis să mergem în Iad în mod voluntar. Mai intai am vrut sa mergem cu un trabuc cu trenul (la urma urmei mergem in Iad in orice caz, nu este nimic de pierdut), dar controlorul nu a fost de acord sa ne duca acolo gratuit, chiar si atunci cand i-am spus ca mergem in Iad. Când ne-a întrebat unde mergem, i-am răspuns calm în limba engleză, că vom merge în Iad, la care a răspuns că costă până la 80 de coroane pentru doi și nu poate fi eliberat. Se pare că era chiar Charon, nu altfel. Fără să ne gândim de două ori, am decis să mergem pe autostradă. Când i-am spus șoferilor că ne îndreptăm spre Iad, ei au perceput-o ca un lucru obișnuit.

Sosind în iad, am întâlnit imediat grătarul infernal, pe care ne-am grăbit să-l parcurgem, tk. nu am vrut să frigem pe miză.

Înregistrați-vă la gară.

Unii păcătoși merg în iad în autobuz.

De asemenea, există un supermarket local, în care sunt vânduți păcătoși vânduți deja. Nu aveam destui bani pentru păcătoșii prăjiți, așa că am cumpărat cea mai ieftină salată de cartofi pentru 1,5 euro / kg.

Cum am ajuns la iadul norvegian

Un semn care indică diavolii cu furculițe și linguri.

De asemenea, în Iad există un hotel în care păcătoșii își pot aștepta rândul. În imagine, păcătoșii obișnuiți cu lucrurile sunt trimiși în camere confortabile cu cazane.

În iad, poți veni chiar și pe biciclete și să-ți iei copiii cu tine. Nu cred că copiii pot păcătui, așa că cel mai probabil sunt aduși acolo într-o excursie, astfel încât încă din copilărie știau unde pot ajunge.

Cum am ajuns la iadul norvegian

După ce am mers puțin în iad, am înghețat (temperatura a fost de aproximativ 15 grade) și, prin urmare, a decis să nu rămână acolo, hotărând să plece repede. Am vrut să fugim de acolo, că am mers pe un drum închis pentru pietoni în direcția tunelului. La câteva minute după ieșirea de pe șosea, am fost abordați de un microbuz al poliției. Drăguț polițist fată a cerut documentele noastre și după verificarea ne-a condus înapoi în iad, la stația de autobuz, astfel ne oprim acolo, după ce a luat-ne să promită că nu va merge pe drumul pe care Charon poarta clienții săi.

Locul de la stația de autobuz sa dovedit a fi destul de bun și, după o jumătate de oră, ne-am întors deja la Trondheim. Sosind seara, am făcut o plimbare pentru un mic oraș de noapte ploioasă și am mers din nou în curtea casei de apartamente unde am pus corturi.