Aventurile lui Svetlana ermakova și Leonida sunt fierbinți în Mexic

În timp ce în magazinul nostru online sunt disponibile 10 cărți. care descrie viața lui Svetlana și a lui Leonid în cursul acestui an, au existat răspunsuri la numeroasele scrisori ale cititorilor, iar întreaga istorie a epocii lor mexicane a fost explicată în detaliu.

DENTISTRICA MEXICANĂ (continuare)

Dimineața am ieșit pe verandă acoperită cu zăpadă și am privit termometrul, minus treisprezece. Ne-am îmbrăcat ușor - sunt într-o jachetă de cașmir și o haina subțire din piele de oaie scurtă, iar Sveta poartă o mantie, sub care pune trei pulovere.

Iarna trecută, au părăsit Tyumen cam cincisprezece ani în urmă.

Desigur, am știut că suntem foarte diferiți de cetățenii din jur, dar nu știm ce tortură de temperatură este pentru noi. Suntem obișnuiți cu o răceală constantă, dormim sub ferestre deschise, apoi am intrat în lumea de mult uitată.

Era deja fierbinte în Tyumen, la gară, un tren aștepta, târziu timp de o jumătate de oră. Apoi, timp de cinci ore de coacere în compartiment, mă dădusem timp de trei ore, iar Sveta nu puteam să mănânc, ea este sensibilă la căldură mult mai mult decât mine. Cu jumătate de oră înainte de Ekaterinburg, nu au putut sta, au luat sacii și au stat în tambour cu plăcere.

În Ekaterinburg, la gara, am urcat un microbuz - acolo este din nou fierbinte! Dar conducătorul cultural sa dovedit, a oprit imediat încălzirea.

Am ajuns la aeroport - și există căldură. La aeroport, s-au constatat comenzi locale, s-a specificat că înregistrarea începe în cinci ore și se duce la hotel.

Era acolo, la hotelul Liner, că mi-am dat seama cât de departe am venit dintr-un pământ păcătos. Deoarece cele două fete de la bar s-au simțit în mediul obișnuit, iar noi, când am intrat, am simțit aderența în jurul capului nostru - a sufocat umflătura. Un sentiment similar a fost și în multe școli unde am realizat odată; intrați în sala de clasă și sunteți loviți pe cap ca un băț, ne-am gândit adesea: copii săraci! de ce ți-au lipsit ferestrele deschise?

În camera de hotel a deschis fereastra, a mers rece.

Am întârziat, ne întoarcem la aeroport. Primul lucru pe care îl facem este să închiriem lucruri de iarnă în dulap. Dachshund - 50 de ruble pe zi. Plecăm timp de 60 de zile. Pentru trei mii s-au angajat să-mi păstreze haina de piele de oaie, pălărie, eșarfă, cizme de iarnă și Boots sunshine.

În cinci minute încep să cred că nu sunt în Urals, dar deja în Mexic. După trecerea prin tot felul de controale, intrăm în zona fără taxe vamale. Este mai bine, există o ușoară mișcare a maselor de aer.

Am luat un somn în sala de așteptare timp de aproximativ o oră, anunțând o aterizare.

Am plecat, observăm viața la bord.

Deseori purtați suc de portocale, proaspăt stors din pachet (gluma lui Svetlana) și, probabil, apă (lichid incolor în ochelari).

Odată cu Sveta și refuzăm vesel, stewardul elegant ne privește cu admirație după al treilea refuz.

Zburam cam o oră, am avut timp să râdem de câteva ori peste glumele lor și acest steward, ca și Bruce Willis, ne iubește din ce în ce mai mult. Cred că atunci când renunțăm la mâncare, el va cere autografele noastre.

Concluzia principală este de până acum acest lucru: nu au nevoie de cizme de iarna nu au nevoie de mănuși, o eșarfă, și cel mai important - nu se poate purta un tricou sub cămașa. De îndată ce mi-am scos cămașa, viața mea era goală.

După patru ore de zbor au început să scadă, și ne-am mutat pe fereastră - pentru prima oară pentru a căuta în Europa. M-am uitat la punctul de vedere al geografului și meteorologului (încă absolvit Departamentul geografic și apoi slujit în armată timp de doi ani ca locotenent în aviație).

De la o înălțime de aproximativ 7000 de metri dedesubt, insulele albe s-au ridicat pe un fundal alb, înainte de a vedea o astfel de imagine. El a explicat pentru Sveta: cel mai probabil, insulele întunecate sunt munți mici, acoperite cu păduri, și fundal alb - nori scăzuți.

Când au coborât la cinci mii, sa dovedit așa. Marginea superioară a norii la ochi era de 800 de metri, iar când avionul se duse la aterizare, marginea de jos nu am observat, deoarece marginea inferioară aproape a sărutat pământul. Aceasta înseamnă - ceață, iar ceața din documentele normative ale Sinopticei Armatei Sovietice a fost determinată de o vizibilitate orizontală de mai puțin de 1000 de metri.

Nici un pilot militar, fie el un superstar, nici un avion nu avea dreptul să stea în ceață. Și apoi pilotul Lufthansa a plantat un avion de pasageri la o vizibilitate de cinci sute de metri, nu mai mult. M-am uitat atent! Și, când avionul a coborât de pe banda spre parcare, ceața a crescut și vizibilitatea a ajuns la două sute de metri. Da, Lufthansa are piloți remarcabili, știu multe despre astfel de probleme.

După aterizare, ne-am dus mult timp pe bulevardele și pe străzile din spatele aeroportului din Frankfurt, căutând terminalul nostru pentru o aterizare în Mexico City. S-a găsit, așteptați cinci ore.

Iată primele impresii ale Europei Occidentale.

Temperatura din aeroport este confortabilă, iar acest lucru este bine în comparație cu căldura din porturile rusești.

După câteva ore, problema de a mânca a apărut pe toată lungimea (sau, mai degrabă, pe gură). Există o mulțime de magazine, dar nicăieri nu sunt banane, tangerine, grapefruit, în general, nu au existat fructe în zona fără taxe vamale! Acest lucru neplăcut surprins. Nu avem nimic de mâncat!

Vindem, din punctul nostru de vedere, mâncare inadecvată, din care un miros de verstă mărește mirosul și gustul, praful de copt și alte substanțe chimice.

În cele din urmă, am găsit o gustare, în care bananele se așterneră pe fereastra de expunere - netedă, mică, una învelită în celofan. Fiecare bananchik costă un an și jumătate de euro.

Am cumpărat nouă, nu mai era nimic.

Desigur, nu am vrut să le cumpere, dar lumina a amintit că foamea este probabil să aibă în primele zile după începerea lucrărilor dentare mexican, iar în cazul în care călătoria voi muri de foame, poporul mexican sunt speriat de subțirime meu.

Ca rezultat, de asemenea, a trebuit să cumpere un bar solid de ciocolată elvețiană, de culoare închisă, dar cum delicat este scris pe învelitoarea, cu o cantitate mică de nuci, vanilie și aditivi de lapte. Mi-am amintit colegi piloți care au un set de provizii de urgență în timpul ejecție include în mod necesar de ciocolată, și a cumpărat țiglă trohsotgrammovuyu pentru șapte euro.

Din alte surprize: în vânzare nu există apă potabilă curată. Ei vând exclusiv minerale, precum și orice aditivi, adesea colorați.

Desigur, în baruri și cafenele nu găsiți orez, hrișcă și orice alt terci.

Impresia generală a hranei vândute: totul a fost atent gândit și aranjat astfel încât să alimenteze consumatorii în mod legal fără cusur, care reduc efectiv viața.

Zboară pe Boeing-747, Lufthansa. O oră după decolare, prima mâncare este transportată.

În timp ce zburați unsprezece ore și jumătate, doriți să mâncați. Desigur, am vrut să fac cu ciocolată, dar Lumina a spus ispravnicului că suntem vegani, iar el a găsit setul vegetarian pentru noi. Acestea includ: un mic cartof fierbinte vas amestecat cu branza de soia mărunțită, tofu și sos de legume, castraveți și roșii marinate tocat, kiwi felie, prune două, o căpșună, margarină vegetală, 25 de grame borcan de pasta de soia si coc.

Am mancat cartofi cu tofu, amestecati anterior cu cateva picaturi dintr-o solutie de acid clorhidric de 5% (sfatul lui Svetlana Manenkova, care face tot timpul in calatorii de afaceri).

Deci, în acest mic vas era consumul săptămânal de sare!

Nu pot găsi un argument rezonabil, explicând scopul unei astfel de atac de sare. Eu văd o explicație: excesul de sare vtyuhivanie conștientă în aproape orice fel de mancare, de a educa un obicei de consum rezistent la salinitate, precum și pofta pentru vânzarea de băuturi.

Ultima impresie de la Frankfurt: când se aflau pe linia lungă de aterizare, nu au observat nici o singură față nefericită. Contrast puternic cu palestinienii nativi! Nu există nici un aspect tensionat, nici o bătaie la tejghea, nici bilete sparte în pumnii. În timp ce alergați copiii nu plâng, părinții nu își trag mâinile.

Toată lumea este absolut sigură că vor zbura pe acest zbor, nimeni nu va fi înșelat.

Da, și un altul: există o mulțime de toalete, fiecare zece până la douăzeci de metri, și toate sunt spațioase.

Revenind la zborul din Atlantic: orele pe ecranele televizorului arată timpul de zbor rămas, precum și locația pe fundalul hărții. După o oră și jumătate am aflat că acum zboarăm peste coasta de vest a Angliei și apoi vom zbura peste Irlanda. Și abia apoi întoarce-te spre sud-vest.

În timp ce zboară, râzând: în Eburga, aterizare, steward „Lufthansa“ zâmbet ca cea a luminii a început să-și amintească unde sa întâlnit cu noi, și când?

El nu a zâmbit ca prieten, ci ca cel mai bun prieten care sa întâlnit accidental într-un oraș ciudat.

Mergem peste Golful Mexic. În spatele a unsprezece ore de zbor prin Europa de Vest, Oceanul Atlantic, Florida. Vom fi în Mexico City în douăzeci de minute. Și Sveta spune:

Cea mai grea parte a fost de cinci ore într-un tren de la Tyumen la Ebur. Și aceste unsprezece ore nu sunt percepute ca un mare inconvenient. Și toate pentru că nu este o ventilație caldă și bună.

Și, de asemenea, a spus:

- Și bine fusta mea completă: mă așez pe un scaun, îndoit sub el unul și apoi celălalt picior, acoperit cu o fustă picioare -, astfel încât un fel de destul de decente.

Când au intrat în Mexico City și au intrat în clădirea aeroportului, a devenit imediat clar că Mexicul și Rusia sunt țări similare.

În primul rând, ventilația din interiorul clădirii este slabă, deci e caldă. Desigur, nu ca la aeroportul Koltsovo din Eburg, dar se pare.

În al doilea rând, nu există indicii despre cum să ajungeți la al doilea terminal. Lufthansa ne-a adus la primul terminal și zborul din Mexic spre Tijuana în al doilea.

Timp de treizeci de minute ne-am aruncat pe coridoarele și sălile primului terminal, am intervievat zece angajați în uniforma aeroportului și cinci polițiști - fiecare cu o privire sigură a arătat unde să meargă. Desigur, am început cu un bilet electronic care arată numărul zborului și ora plecării de la Mexico City la Tijuana.

Cu personalul pe care l-am vorbit în limba engleză, nu au existat probleme. Problema era că competența personalului nu era deloc europeană.

În cele din urmă, un polițist sensibil a ajuns să știe că trebuia să treacă cu trenul pe cel de-al doilea terminal, iar trenul merge cinci minute.

Nu era deloc plăcut să audă, pentru că era o oră și jumătate înainte de plecare. Și diavolul știe când trec aceste trenuri, în ce interval.

Trecând prin coridorul următor, am văzut o scară la etajul al doilea. Înainte de scări era un gentleman cu părul gri, pur și simplu, într-un costum strict. O mușcă elegantă, aproape de ofițer, arată ca un asistent al guvernatorului regiunii Lipetsk, Tambov sau Penza. Dar ochii lui sunt spumante, ca și Don Pedro.

În starea obișnuită, m-aș duce drept în sus pe scări. Dar stresul de lumină ma făcut să mă opresc. Am arătat biletul electronic și am întrebat:

- E un număr termial 2 aici?

Don Pedro a strigat înfricoșător: Da. mi-a luat geanta, a ajuns la al doilea, dar nu am facut-o.

Apoi apucă sacul lui Svetlana, dar nu-i dădu.

Apoi a smuls Svetin un pachet mare și mi-a strigat:

- Asta e treaba mea! Punga mea!

Și a șters scobit scările.

Opt secunde mai târziu, am fost în hol, care a fost separat de stradă de o ușă de sticlă închisă. Douăzeci de oameni așteptau trenul din hol.

Don Pedro a spus că trenul va veni în două minute, mergeți cinci minute și coborâți la următoarea stație.

De vreme ce a trecut trenul înainte de sosirea trenului a trecut peste ușă în modul non-stop, acest lucru ar fi ușor de înțeles pentru copil.

Don Pedro sa uitat la mine prin ochii interogatorului.

M-am uitat în ochii lui cu ochii procurorului orașului care l-am verificat și i-am dat douăzeci de pesos.

El sa uitat la mine cu ochiul generalului procuror și a spus cu asprime:

- Nu! E o hârtie!

Apoi a adăugat vocea Secretarului General al ONU:

M-am uitat la el cu ochii președintelui Fondului Monetar Internațional și am pus o monedă de 2 euro în palma din mâna mea.

Don Pedro nu sa grăbit să-și închidă mâna, privind cu gânduri peste cap. Se pare că el a compus muzică genială, pohlesche decât "Beso mine Mucho".

Am folosit a doua tranșă pentru aceeași sumă.

Don Pedro mi-a aruncat o privire asupra creatorului care tocmai scrisese o capodoperă și a fugit jos.

Apoi trenul a venit și am ajuns la cea de-a doua clădire a terminalului. Am condus trei sau patru minute. Nimic nu putea fi văzut din capitala din afara ferestrei, era întunecată. Nu am primit bani de la noi.

O oră mai târziu, după ce am trecut pe coridoare lungi în căldură și am suferit o coadă lungă pentru o altă inspecție, am ajuns în cele din urmă la postul corect.

În picioare în coada de așteptare Neskuchniy (toate cozile pentru mutare inspecție rapid), ne-am lăudat din nou „Lufthansa“, care este undeva peste Atlantic emis pentru toți pasagerii de pe cele două foi de serviciul de migrație mexican, așa că le-am umplut în avion, nu în aeroport hol.

După ce am așteptat o jumătate de oră, am urcat la cel de-al treilea avion. Am pornit cu încredere că vom ajunge într-o oră și jumătate, dar sa dovedit că zborul a durat trei ore și cincisprezece minute. Nu am știut încă că diferența de timp dintre Mexico City și Tijuana este de două ore.

Când au aterizat în Tijuana, a fost ora locală de 23 de ore. La ieșirea din aeroport am fost așteptați de un șofer frumos din hotel cu un semn:

Bine ați venit Leonid și Svetlana!

Tijuana, prima zi

După douăzeci de ore în aer, amândoi am simțit bine, nu știm de ce. Poate pentru că am mâncat puțin.

În hotelul chic "PuebloAmigo", patru ore mai târziu au dormit, dar dimineața s-au ridicat din nou, nu s-au simțit somnoros.

La ora nouă m-am întâlnit în holul hotelului Julia, care a ajutat găsi peste patriei de internet Tamara (Tamara într-adevăr ne-a ajutat cu bilete de avion și alte lucruri).

Julia a fost un inel minunat de soartă. Inteligent, cu o reacție instantanee, nu vorbește limba spaniolă mai rău decât rusa. Locuiește în Tijuana timp de 18 ani împreună cu soțul și cele două fiice.

Ea și soțul ei (cu numele Igor) au lucrat în circ, iar în Tijuana, în 1993, au fost aruncați fără bani de către impresar. Au decis să rămână aici, astăzi trăiesc cu bucurie într-o zonă bună pe malul oceanului. Igor lucrează ca antrenor în acrobație și karate, el vorbește și fluent spaniol. Julia se traduce periodic din spaniolă și engleză.

Solorio, un intelectual mexican cehov

La zece dimineața Luminii, Julia și cu mine am intrat în biroul lui Oscar Solorio. Câteva minute mai târziu eram sigură că eram acasă, într-un sat din Siberia. Deoarece Oscar este un intelectual cehov în performanțele mexicane. El a fost născut în Tijuana, părinții lui, de asemenea, din Tijuana, de asemenea, un medic, mama sa un dentist, un tată dermatolog. Oscar a absolvit Universitatea din Guadalajara, a primit o diplomă în stomatologie. (Guadalajara, în măsura în care înțelegem, este aceeași pentru mexicanii ca și St Petersburg pentru noi).

Apoi Oscar, ca și părinții săi, și-a practicat toată viața în Tijuana. Unul dintre fiii săi este și dentist.

Am vorbit timp de o oră, am decis că Oscar se va ocupa de mine. Iar Lumina va fi tratată de Ada Garcia.

Situația din birou și din curte produce o impresie calmantă. terasa umbroasă, în centrul unui copac înalt, cu frunze, cum ar fi acacia, dar frunzele sunt mult mai subțiri și mai mici ca dimensiune, in jurul copacilor verzi de Kalanchoe și altceva, despre un metru de mare. Bănci frumoase, soare, briza ușoară. De-a lungul drumului este un parc central cu palmieri înalți.

La sfârșitul conversației, am întrebat dacă aș putea cumpăra aici o pulbere de dinți cu ulei de oregano. La domiciliu, ne pensăm dinții cu o astfel de pudră, dar să avem grijă de ea, pentru că este alb - obiceiurile ar putea să ne vină cu întrebări.

Oscar a prezentat cateva pachete, care sunt suficiente pentru un an, si poate mai mult.

În general, sunt fericit să fiu președinte al Dr. Solorio.

Tijuana, prima zi, continuare

Venind din biroul lui Oscar, am mers mult timp la supermarket-ul de bacanie. Sunt uimit de numărul mic de magazine din Tijuana. Am mers pe jos cinci blocuri și nu aveam nici un singur magazin de legume sau fructe, nu existau brutării, nu erau delicioase.

În Tyumen, în fiecare trimestru sunt deschise trei sau patru puncte de vânzare și există întotdeauna puncte de vânzare în 24 de ore.

În cele din urmă, am ajuns la supermarket. Deci, intrăm, da, pepeni, da! - avacado. uh-uh, papaya cu mucegai, ananasul așa-așa, stins mandarinele, portocalele nu sunt prezente, de asemenea, mango este plecat, bine, bine, bananele sunt.

În general, m-am așteptat la o altă alegere în subtropics. Ah, acolo te duci! - fasole verde și tot felul de ardei verzi, aproximativ cinci soiuri.

Având alimente cumpărate, a ieșit din magazin, și Julia a învățat înțelepciunea - este necesar să se tocmească cu șoferii de taxi. tihuanets Normal nu stau în mașină, nu au fost încă de acord asupra unui preț. Așa că am învățat că pentru a obține de la centru spre coloniile Calci poate pentru 50 de pesos și nu 80 așa cum se menționează în purtător pervosti, ducându-ne dincolo de idioții albi naive.

Și în Calco ne-am dus la Ada Garcia, care va trăi în următoarele două luni.