Vlad Stashevsky, oameni, recenzii

Părintele Stanislav Semenovici Gronchak a părăsit familia când Vlad nu avea doi ani. A fost crescut de mama sa - Natalia Lvovna Tverdokhlebova și bunica - Maria Timofeevna Tverdokhlebova. Erau ambii contabili. [2]

Familia sa sa mutat în Crimeea [2]. a trecut copilăria lui Vladislav [2]. Am angajat în gimnastica școală de sport, atletism (2 descărcare junior: obstacole și funcționare sprint [3]), canotaj (2 juniori) [3], parașutism (16 salturi), arte marțiale.

Încărcați fotografia / adăugați prin URL

Nu există proprietăți stabilite cu acest muzician în orașul Music

Ah, băiatul frumos.

În momente de nostalgie liniștită îmi amintesc adesea acest tovarăș drăguț. Și ce. Vlad Stashevski - o altă întruchipare a anilor '90. Cred că contemporanii mei își amintesc acest băiat înalt, subțire, cu o față drăguță, farmec și cântece palpitante.

Stashevski poate fi considerat un accident pe scena rusă. În cazul în care a ajuns accidental în clubul din capitală, în cazul în care din întâmplare (din nou de accident!) A fost unul dintre controversate producători 90 Yuri Ayzenshpis (tovarășe, de spin, „Cinema“, „Codul de etică“, Dima Bilan), care este ceva și reperat un student cufundată de la Universitatea de stat din Moscova, și nu l-ar fi luat, muzica pop rus nu ar fi dobândit o serie de cântece mare. Am auzit o versiune de promovare Stashevski: Ayzenshpis în bar a arătat abilitățile sale în fața unui om din lumea show business, precum și în scopul de a spate sus cuvintele sale cu acțiunile el a făcut un pariu că el poate elibera primul venit, de exemplu, din Fellow la următoarea tabel. Said sa terminat.

Eisenshpis era încă o vulpe. Cred că alegerea sa de "primul coș" nu a fost accidentală și el a știut cine a ales. Înclinat, înțepenit, șchiopăt a venit cu greu pentru promovare. Dar frumos - ușor. Dacă dragostea lui Cute adaugă la repertoriul întregului spectru de emoții - iubire, ură, gelozie, suferință, chin, trădarea - sexul mai slab rus va mânca și cere suplimente.

Proiectul a fost un succes. Vlad a strălucit în fiecare dintre aceste 90 de ani de transmisie muzicală, pe orice casetă a fost o piesă Stashevsky, iar textele despre dragoste și suferință s-au stabilit ferm în capul ascultătorului. Obiectiv, texte cu semnificație, pentru acel moment doar minunat. Au trecut atât de mulți ani, iar cântecele lui Stashevski atât de mult ca mine în dispoziție:

"Nu vă mai aștept"

- Sună-mă în noaptea asta.

"Dragostea nu mai trăiește aici"

"Nu mă crede, draga mea"

"Ochi de culoare ceai",

"Plajă fotograf", etc.

Mereu așteptam apariția lui Stashevski la orice eveniment muzical de televiziune. Apoi, la vârsta mea de pubertate, mi se părea un standard de frumusețe masculină, de ce să nu te uiți la el uneori. Odată cu vârsta, ideea mea despre aspectul mascul ideal sa schimbat puțin.

Un cântăreț bun în forma timpului său, și acum pentru noi, 30 și 40 de ani, este listat cu un bang!