Supermarketuri în piscină

Au aterizat pe aeroportul din Pula. dacă nu mi-au spus că este un aeroport, aș fi crezut că este. fără transferuri este posibil să ajungeți la stația de autobuz din Pula (aproximativ 20min) stația de autobuz este îngrozitor. în Rusia. ploaie, am mers pe străzile centrale, am luat cina, am cumpărat suveniruri și ne-am întors la Pula. ROVIN (cu autobuzul de la stația de autobuz Pula aproximativ o oră, dar în afara ferestrei este un nivel plictisitor) acolo suntem foarte.

Relitat în "Palma" (

6 km de orașul Pula) de la 25/08/04 până la 04/09/04. Am zburat "Krasair", zborurile au fost reținute. primite rapid, vama a trecut prea repede. La aeroportul din Pula, puteți schimba banii la o rată de 5.8 kuna. și a încercat să ajute. Explicată cum să ajungi la Pula. când ultimul autobuz, cât costă. curți, cafenele de plajă, propria stradă comercială cu un supermarket. restaurante și salon de înghețată. Ei bine, asta e tot. Autobuzele rulează frecvent, la fiecare 15-20 de minute, ultima din Pula la orele 22.40. În hotel am primit o hartă a orașului. magazine. Adevărat, prețurile se înțepesc, iar în Pula și Verdele sunt exact aceleași. Încă suntem.

zborul fără probleme. La abordarea spre Pula există peisaje uimitoare uimitoare în frumusețe și culoare. Asta e tot. În jurul căilor de asfalt, clădiri de apartamente. Supermarket lângă Palm, există și unul mic. Piscinele merg cu autobuzul. Cineva a scris asta. casa va fi un mic supermarket. am cumpărat apă acolo. partea din stradă a parcului este o machetă de metal a orașului Pula. Pe un disc circular mare puteți vedea. Piscine de la stația de autobuz (acesta este ultimul 3A) a mers la Rovinj - 35kun și Porec - 50kun. Rovinj.

supermarket Poluyanka, închiriere de mașini "Herz" și un altul direct în fața supermarketului. suvenir. Există schimbătoare în Histria și la recepția apartamentelor "Park Plaza" - vizavi de supermarket. o farmacie de 24 de ore, supermarketurile McDonald's, mici. și desigur merită să vedeți Colosseumul. se datorează faptului că oamenii, de fapt, nu au de ales, nu merg la prânz în Pula, nu încearcă. și mai precis, nu vom merge aici. În general, nu există nimic de făcut în Pula însăși, nu există frumusețe acolo.

5 ruble). Aproape de palmier există un supermarket cu produse alimentare "Kontsum". Există, de asemenea, trei sau patru cafenele. Marea, soarele, curățenia. Ce altceva este necesar? Piscina este aproape, puteți merge pe jos (30 de minute). Poți cu autobuzul. Pulu continuă de-a lungul și peste. Oraș cu un bogat. la marginea orașului există un supermarket "Mercator" și.

La supermarket (lângă hotelul Istria) aproximativ 10 minute de mers pe jos. restaurante Ibid, suveniruri palatki.Do centru de bazine de autobuz plimbari 15 minute merge în mod clar programată minut minutu.Poetomu în apă, cola etc. cumpărate în supermarket, în animația hotelului doar după-amiaza lângă piscină. Seara este plictisitoare, așa că am mers noaptea spre Pula. ori a mers la Pula. se uită la Colosseum, cumpăra suveniruri, umblă. Există o stradă de cumpărături lungă. Doctrie Fre în Pula nu-i plăcea deloc: o mică selecție de suveniruri, parfumul este aproape nici unul. Nu.

Și așa, duminică, a fost convenabil să mergem la Pula. o copie exactă a Colosseumului de la Roma. Colosseumul din Pula este unul dintre cele mai mari șase locuri de distracție din Roma. pe drum prins supermarket, am decis să verificați prețul) și o gustare pentru a cumpăra un fir) a venit pe la gara Pula .Se este situat la 1 km de goroda.ezdy din Pula către Porec, în regiunea de 2 ore, plimbare confortabilă în autobuz am avut un om patru). și gustare și cafea ma costat 130 de kuna, în timp ce turneul vineri în Pula costa 390 kuna.

dar oamenii nu sunt foarte mult .. cine este în căutarea de divertisment este mai bine pentru a merge la orașul Pula, este plin de viață în seara. Există un supermarket unde puteți cumpăra fructe, pâine, felii, șampon-cremă, pe stradă. Ne-am vizitat drumul în Pula și Rovinj. Pula ... să zicem că nu a fost deosebit de impresionată. Am vizitat Amfiteatrul. Am făcut o plimbare pe barca - de la Pula - în jurul Brioni, cu o oprire pentru înot în Barbariga.

Foarte oportun a fost un supermarket din apropiere. există absolut totul în el pentru a supraviețui turismului - de la. Am folosit harta în mod activ, am trecut de noi înșine. În centrul orașului Pula oprește 6-8, călătoriți 2 dolari într-un singur sens. oamenii sunt buni, simpatici. Când ne-am pierdut în Pula. atunci mătușa noastră locală a fost trasă de metri. Un alt Coliseum local plăcut în Pula. dar în Turcia sunt pline, aceleași distruse. Și încă aici foarte mult.

13.08.07 Kazurina Olga

că chelnerul rula vinul într-un supermarket local. Așa că fiți vigilenți, verificați cecurile. Shopping în orașul Pula nu va funcționa. În centru există un supermarket "Robskaja Kucha", dar acolo este sărac. Există încă un sfat pentru gospodărie: este mai bine să cumpărați apă într-un supermarket local. și nu în chioșc, este mai ieftin.

plic cu informații complete și hărți ale Croației și Pula. Singurul lucru care nu mi-a plăcut a fost acesta. Supermarket. Există, de asemenea, o stație de autobuz cu autobuze de transfer regulate către centrul orașului Pula.

În aceeași clădire există un supermarket. magazine cu diferite. (apropo, dutul din Pula este foarte bun la.

în 2 părți: 1 săptămână în Plaja Verudela lângă Pula și 1 săptămână în Laguna Glijot lângă Porec. Au fost abordate. aeroportul Pula la hotel a condus 20 de minute. Deoarece pe lângă noi n-am mai mers. "(Un supermarket ieftin). În vara în care funcționează magazinul. cu el stația de autobuz pe Pula. În după-amiaza și seara. Istria este mai convenabil pentru a ajunge de la stația de autobuz Pula. Autobuzele sunt confortabile, pe jumătate goale. bilet 32 ​​kuna. Înainte de Porec, Rovinj, Vrsar, autobuzele din Pula sunt frecvente. Mi-a plăcut cu adevărat orașul Bale. Rovinj este mult mai frumos și mai romantic decât Pula și Porec. Este foarte frumos să te plimbi și să mănânci asta.

a avut o seara buna, cumparand de asemenea mancare pentru micul dejun intr-un supermarket din apropiere. la cinci minute de la porțile hotelului, după cum au găsit un supermarket "Spar", unde au cumpărat din punct de vedere cultural un set de ouă, brânză. există cadavre ale rudelor sau împușcându-se câte un glonț cu mai multe victime împreună cu un pariu, câte. Acesta este sfatul care ne-a condus la un supermarket numit "TM": biroul este deschis până la șapte. Aici, de asemenea, a fost posibil să cumpărați alimente în supermarketuri și să luați masa în restaurante; dacă da. interval. Am cumpărat la început suc de fructe într-unul din supermarketuri. și seara au cumpărat niște.

a existat o misiune. Trebuie să ne căsătorim cu Pasha. Căutăm mirese de la barmanul de la piscină până la casierul supermarketului. la urale. Micul dejun este monoton, dar consistent. Mese în barul de la piscină. Nici tu nu vei fi foame. Cina are trei soiuri. încă în banda există un supermarket ieftin. Inca dragă. Nu vă sfătuiesc. De asemenea, hotelul nu este ieftin. E mai bine. acesta este Sasha. Da, râde, eo fată, deci sună. Rusă barmaidă în barul de la piscină. Sankt-Petersburg. Pasha, arde-o. Există totul - de la diapozitive până la plajă. Trei baruri, lângă prânzul cu barul de la piscină se duce. În apropiere există o pizzerie. Mare. pepeni, date, mere, piersici. Gustări după-amiaza în barul de la piscină, după 21 de ani în hol. Există, de asemenea, unul din Asia.