Pescuitul în Delta Volga

Imediat sa ridicat o întrebare despre ce să ajungă la Astrahan. Anul trecut, ambele vremuri au mers cu masina, dar daca va amintiti vara trecuta, a existat o caldura teribila si vagoanele au rupt astfel drumurile, ca masina a fost doar un pacat. Prin urmare, sa decis ca un experiment pentru a acoperi într-un avion, sau mai degrabă, la bordul aeronavei, cu privire la marele nostru regret, un zbor direct spre Astrahan nu din Chelyabinsk, Ekaterinburg nu acolo. Este păcat, a trebuit să zbor prin Moscova.

Din Chelyabinsk, am zburat compania aeriană Sky Express, iar de la Moscova am cumpărat bilete pentru avianov. Am concluzionat că, dacă trebuie să ajungeți undeva la timp, atunci nu trebuie să utilizați serviciile de transportatori ieftini. Deoarece ambele zboruri au fost anulate și am fost nevoiți să reîncărcați urgent biletele. Și toate acestea s-au întâmplat chiar înainte de călătoria însăși. Aici. Și înapoi am cumpărat bilete de avion ieftine și nu am regretat.

Păi, timpul plecării ne apropia. Și apoi se pare că echipa nu funcționează. Compoziția nu este trasată. Puțin mai târziu a venit o altă veste. Se pare că nava are un fund subțire, se ridică pentru reparații și nu poate înota în zonele deltei Volga în perioadele indicate de noi. După toate aprobările, sa decis să mergem la 199 de bază timp de șase zile, dar Kolya și cu mine nu păreau de ajuns și am decis să rezervăm locuri pe baza de la Moscova timp de cinci zile. Impulsul nostru nu a fost susținut de nimeni altcineva și, în realitate, era foarte dificil să ne susținem, pentru că sa dovedit că doar patru persoane călătoresc: eu, Kolya, Pilot și Andrei.

Astrakhan ne-a întâmpinat cu căldură sufocantă și mugureală. Și aici a venit gazela pe care am comandat-o, am încărcat-o, am intrat în "metrou", am cumpărat tot ce ne-a fost necesar (despre asta mai târziu) și am mutat-o ​​în Cormorant. Pe calea cunoașterii au băut viscari și au devenit destul de buni, a fost un sentiment că următoarele 11 zile ar fi zile de fericire. În Baklan așteptam deja bărcile noastre.

Aici trebuie să faceți o mică deviere. Având în vedere că nava a fost pus în sus, am cerut o barcă cu el să ne dea utilizarea temporară, nimeni nu a fost împotriva, ne-am încărcat lucrurile noastre, a primit documentele și să treacă frontiera și împinse spre baza 199. Swim am avut vreo patruzeci de kilometri. Pe cale de a opri de mai multe ori și whisky de băut pentru pescuit, cu vremea, pentru noi, și așa mai departe .. În general, cu un pic de aventură am ajuns la baza, și sa stabilit în cameră.

Și apoi mi-am dat seama că nu va fi o plimbare ușoară în jurul prăpăstiilor, ca și în trecut. Deoarece mugurul a căutat nemilos. Ei bine, anul trecut nu a existat nici un țânțar, nu a fost, și în acest lucru a apărut brusc și foarte mult. Și n-am avut o plasă de la șarlatani, dar era o grămadă de baloane cu un aerosol împotriva miezului. Eu, apropo, am cumpărat-o accidental în Chelyabinsk și, probabil, aceasta este cea mai de succes achiziție din acest an. Pe scurt, midges au atacat, iar seara sprijină cu fermitate o muscatura de tantar, si toate au avut sentimentul că au vrut să ia o bucată de tine mai mult.

Deci, acum, de fapt, despre pescuit. Alexei și Andrey s-au grabit imediat să tremure, iar Kolya și cu mine am decis să ne îndreptăm spre locurile unde am pescuit anul trecut. Chirie, ratacit un pic în trestii, la fel ca anul trecut, un pic mai uitat în cazul în care pasajele, și nu intrări în ziua de sosire nu este prins. Seara, la cină, am hotărât că mâine vom merge la bordură.

Dimineața petrecută în căutarea unui știft, dar, din păcate, nu a fost. În general, zgomotele au reprezentat o vedere mincinoasă: apă scăzută, iarbă înaltă și aproape absența peștilor. Au început să caute pește și să găsească bibanul, pecked pe fiecare cast, chiar au văzut ieșirea pike, dar a ratat. A început să arunce în acest loc în mod intenționat - și din nou tăcere.

După o vreme, bomboanele au încetat să mai găsească, păreau ca și cum tocmai l-au oprit, l-au închis acum cinci minute pe fiecare cablu și s-au oprit, nu a avut nici măcar o scurgere, sa decis să meargă la cină. La sosirea la bază, au descoperit că a sosit o altă companie. Nu mi-au plăcut imediat, pentru că în camere erau niște butoaie de plastic. Andrei a spus - muncitorii au sosit, așa cum sa dovedit.

Seara am navigat la asp și am coborât la viteză maximă. Au prins totul, mici, nu, dar, de asemenea, mai mare de 4 kg în opinia mea, de asemenea, nimeni nu a prins, deși s-ar putea să fiu greșit. A fost o mulțime de zherecha, el a bătut pretutindeni și a bătut în mod regulat. Seara, la cină, am decis că mâine vom petrece toată ziua pe pietre și vom implementa planul grandios al pilotului.

Dimineața au lăsat trei bărci și au început să coboare vechiul ac înainte de rulouri. Pe drum, am găsit trei găuri, care merită să fie atente în viitor. Unul dintre ei (cel mai apropiat de prăjini), judecând după valurile de pe el, este mulțumit de adânc.

Am ieșit la sunătoare, am traversat cazacul și ne-am mutat la mizele extreme. A început să se rotească. Au aruncat, au aruncat, au schimbat în mod constant locuri și momeli, rezultatul - un zero complet, nimic. Și pe cele trei ambarcațiuni nu au avut nici o mușcătură. Au început să urce la un ac nou. Aceasta este, inițial, ideea a fost aceasta: du-te în jos acul vechi la rulouri, pește pe ele, și pe nou ac du-te la baza. Și apoi a început chinul nostru. Așa cum am scris mai sus, iarba era înaltă pe curse, șuruburile de pe ambarcațiunile noastre pur și simplu nu erau, iarba era înfășurată pe un șurub, trebuia să ne oprim în fiecare minut și să o curățăm.

Nick era pe motor și blestema totul. În timp ce noi abia a face drumul lor de-a lungul peals, am nasul vizionarea faunei sălbatice și a fost blown away - peals au fost complet goale. Timp de câteva ore din înotul nostru dureros, am văzut un somn pe kilometru și un cancer - nici un biban, nici un șic, nici un roșcat nimic.

În cele din urmă am înotat la ac, Alexei și Kolya au înotat pentru a trage peștele, în timp ce Andrei și cu mine am înotat și sunat. Tovarășii noștri la ureche și la prăjituri au fost luați niște savinchiki, bivoli și stiuca. După ce au găsit piciorul, Alexei a mers și a tăiat sushniakul, a înființat brazarul și a gătit urechea chiar pe rulouri, după supa pe care o prajesc pe grătarul sazancii. Ushica și prăjirea s-au dovedit a fi uimiți. În general, am petrecut toată ziua pe apă, și seara, mulțumit și obosit, a revenit la bază. Pilotul a mers aspirat, dar cei trei am decis să ne odihnim și am început să discutăm despre planurile de mâine, am decis că vom prinde broaște și vom sta pe somn.

Dimineața am navigat în groapa noastră preferată și am început să prindem. Peștii de somn au rănit rareori și au fost destul de mici, dimensiunea medie de 3-4 kg. Ne-am săturat de acest lucru și am decis să mergem puțin pe malul râului, am găsit ieșirea și jumătate din gâștele mijlocii, somnul și bibanul. Totul, desigur, a fost lăsat să crească.

Seara, am decis să mergem de-a lungul aspului și am constatat că nu era acolo. Nu, el, desigur, a fost bătut periodic, apoi sub țărm, apoi lângă stuf sau pe canal, dar, din anumite motive, a refuzat cu încăpățânare să fie prins. Încă nu am înțeles de ce a fost conectat acest lucru, toate zilele rămase am invadat în mod aspru, dar, din păcate, nu am prins nimic. Desigur, eu nu sunt un expert, dar este posibil să legați absența aspului cu plecarea unei cantități mari de fluture albicioasă cu o coadă furcată, poate că aspul ar putea să o mănânce doar. Și o notă mai importantă. După data de 14, midge-ul a scăzut brusc și a devenit posibil să pescuiască fără plase de țânțari și plase de țânțari. În timpul altei mese prietenoase, a fost decis ca mâine să mergem la unul dintre gropi, pe care l-am văzut pe drumul spre rușine.

Nu mai repede decât să fii făcut. Noua groapă suntem foarte mulțumiți de numărul mare de somn, el a bătut peste groapă și a fost foarte interesant sa ma uit ca ples som prezentate și lovește apa. De asemenea, a pescuit bine. El a aruncat-o, a asteptat un minut - si acum el incepea sa traga la lagura. Și dimensiunea mai mare decât gaura anterioară, 6-7 kg nu este neobișnuită, iar cea mai mare, prinsă de Andrew, a tras la 9600.

Seara am navigat la asp - și din nou nimic. În timpul unei pauze între pescuitul dimineața și seara, am făcut o nucă de cocos din somn, sa dovedit, după cum știți, destul de gustos. Așa au trecut ultimele noastre zile: dimineața am ieșit la somn și seara am încercat să prindem asp. Într-una dintre aceste serate nereușite, am prins o adevărată hering de centimetri lungime de treizeci de metri pe platan, am sărat-o și, cu o bere, a mers cu un bang.

Acum puțin despre vecinii noștri. S-au dovedit a fi submarinari și muncitori. Am luat totul și orice dimensiune. La o zi după pescuitul de dimineață, cu unul dintre ambarcațiunile lor am ajuns simultan la bază. Au umplut o barcă plină de bivoli, nu mai văzuseră așa de mult pești și au început să se plângă că nu găsiseră crapul, trebuia să iau budoirul la lucrurile sărace. Eram doar în șoc. În ultima lor zi în sala de mese la cină, am văzut cum au pus într-un pachet de dantele de 400 de grame. Au umplut toate congelatoarele din sala de mese. Cine era la 199, înțeleg, crede-mă, e mult. Unul dintre aceștia le-a spus pilotului că au avut deja mai mult de 500 kg de pește și asta a fost cu două zile înainte de a părăsi baza. Asta e, domnilor.

Acum voi spune un pic despre impresiile de la baza în sine. Camerele sunt mici, fără prea multe bibelouri. În camera noastră, ușa la toaletă nu era închisă, iar dușul era văzut de specii și, evident, avea nevoie de o mică reparație. Am fost gustoși, mulți și ieftini, toți ne-au plăcut. Acum despre bărci. De când am navigat pe bărci cu o barcă cu douăsprezece locuri, voi vorbi despre ei. Ei nu urmăresc bărcile de pe navă. Cel care a ajuns la noi era murdar, iar în piept era un strat de sânge înghețat de aproximativ un centimetru gros și, desigur, era un miros foarte neplăcut. Șuruburile au fost stivuite, ceea ce a făcut foarte greu să se deplaseze acolo unde era iarba. Am spălat vaporul de sânge și murdărie și i-am înmânat în forma corectă. Vreau să mulțumesc fetelor din sala de mese pentru mâncare bună și gustoasă și Shinkarenko pentru un minunat balsam. Ei bine, în principiu, și totul despre șederea noastră pe baza a 199. Următoarele cinci zile a trebuit să ținem la baza Moscovei.

Au luat la revedere de la aeroport cu Alexey și Andrey și au zburat la Moscova. Și în spatele nostru am condus un microbuz și am condus la bază. Imediat a simțit nivelul bazei. Minivanul a fost dotat cu aer condiționat și a fost foarte confortabil pentru a conduce prin căldură. Managerul ne-a întâlnit, ne-a povestit totul, ne-a arătat și ne-a dus la casa noastră. Chiar ne-a plăcut camera, totul este tăiat cu lemn, în cameră există o bucătărie mică, cu tot ce este necesar și un dormitor. Curățate în camere în fiecare zi, în general, la confortul plângerilor nu au existat.

Am mers la cină. O dată îți spun că era gustoasă, foarte variată. Pentru micul dejun nu am plecat și am fost puse într-o geantă uscată și un termos cu ceai. În timpul prânzului, valetul nostru Valery a venit la noi și am discutat planurile de pescuit suplimentar. După cină, un mic tur al bazei, îi plăcea foarte mult ideea cu o tablă de rușine, care ar avea acele trucuri murdare cu 199 aici, ei au locul foarte potrivit. Chiar ne-a plăcut baza. Seara, n-am înotat nicăieri, m-am uitat la fotbal în bar și Kolya a urmărit bile la biliard.

Primul nostru pescuit a ieșit fără bucurie, am zguduit de-a lungul diferitelor canale, am aruncat fierul, dar toate cele mai bune - nici o mușcătură, nimic. Și apoi vânătorul nostru spune că, suficient pentru a face față masturbării, vom prinde gropile pentru un jig. În mod rezonabil, ne oprim pentru el că nu suntem jigiți și nu avem bastoane sau momeli și nu avem. La care Valera ne raspunde: te voi invata, totul va fi la cele mai bune.

Profesorul sa dovedit a fi bun și în următorii câțiva ani de pescuit am învățat să jig, dar apoi au venit rezultatele. Nu voi vopsi în zile, voi spune doar că nu am rămas fără pește, mai întâi am prins bibanul, pentru că era mai ușor să-i prindem, apoi ne-am mutat la un pește mai prudent și mai fin. De asemenea, am luat picioare pentru 4 kilograme și țesătura a căzut sub o piesă de copeică, iar în ultima zi a șederii noastre la bază, Kolya a luat asp până la cinci.

În general, toți peștii pe care l-am prins au fost luați pentru un jig, acum trebuie să cumpărăm un stick special pentru această metodă de pescuit. Trebuie remarcat faptul că trebuie să vă mișcați foarte mult, de muncă de pescuit, dar care vrea să prindă, el cu siguranță va prinde. Ne exprimăm recunoștința față de vânătorul nostru Valery pentru știință și momeală oferită. Ceea ce este și mai surprinzător este controlul consumului de benzină, nu au existat pripisuri, câte s-au întors, atât de mult și plătite. Confort, serviciu și pescuit, am fost foarte mulțumiți. Cel mai probabil, voi veni aici pentru o săptămână pentru copii, dar nu știu când, pentru că anul viitor voi vizita Campionatul European de Fotbal, care a cumpărat deja bilete.

Rezumând toate cele de mai sus, pot spune că am fost mulțumit de pescuit și odihnă, minusurile sunt cu siguranță prezente, dar avantajele le depășesc. Dar există un "ALT". A fost foarte costisitor să se odihnească pe Volga. Pentru suma pe care am petrecut-o singură, în străinătate, noi trei putem să ne odihnim timp de două săptămâni și să nu ne lepădăm de nimic. Aici.