Marele Boldino

Este posibil să se convingă soțul ei să dedice de ieșire nu este așezat la calculator, și de călătorie mulți kilometri de beneficii dubioase pentru el (bine, dacă numai pentru mine, vă rugăm), puteți recupera de la primele răcelilor de toamnă, puteți lua timp off fiica de la școală pentru câteva minute în clasă, atât de multe lucruri puterea noastră, dar nu putem negocia cu biroul cerului nu (: toamna acestui an nu este supusă nici unei prognoze meteo și observații pe termen lung.

Piața lui Lenin din Kstovo ne-a văzut cu o privire plictisitoare în spatele paharului mașinii, 10:15, dar ca în zori:

Uneori numele așezărilor erau amuzante, de exemplu:

Marele Boldino

După Buturlino au trecut prin câmpuri aratate cu pământ foarte negru. Amintit cuvintele desene animate despre Risipitor Parrot Kesha: „Dimineața luncă în seara este necesar, fătare vaca, puii au zburat ... Și apoi cireașa a crescut zakolosilas de sfecla.!“))) În general, deși agricultura, știm doar dintr-o fereastră mașină dar nu a fost mândria că țara noastră nu este așa de rău, deși nu fiecare bucată de teren a fost prelucrat, dar câmpurile arat, pregătirea pentru primăvara anului viitor.

Drumul după M7 este foarte distinctiv. Există parcele proaspăt reparate, există mici întinderi cu gropi și există o mazăre, după care fiica mai mică a spus că senzațiile nu sunt mai rele decât pe roller coaster):

Când am mers până la Bolshoy Boldino. sotul retoric a întrebat: "Există chiar și un alt nebun care va veni aici în vremea asta?" Da, au fost), nu am putut găsi un loc liber în parcarea de lângă complexul muzeal, totul a fost ocupat de autobuze și mașini mari.
Trebuia să mă întorc puțin, să pun mașina lângă case și să mă duc la muzeu prin gazonul cu lac:

A intrat în poartă,

se apropia de casa domnilor:

Și în fața ușii sunt mulți oameni în picioare, atât adulți, cât și elevi! Soțul meu ma întrebat dacă am văzut un semn "Casier" cu o săgeată stângă pe gardul de la poartă. Nu am observat-o. S-au scurs la ușă, au clarificat inspectorul, a confirmat că biletele erau vândute într-o altă casă, mergeau de-a lungul săgeții. Din muzeu erau 200 de metri. În mod inconfortabil, desigur. Deși, dacă ieșiți din parcare, panoul de bord este clar vizibil. Lângă parcare și rânduri de comercianți cu suveniruri.

În timp ce mergeam la bilete, soțul meu mi-a făcut o fotografie în jurul casei. Poetul se așeză în fața studenților sub o ploaie care se mișca:

M-am întors cu bilete, am urcat înapoi la ușă prin mulțimea suferinței, am tras cizmele simțite, am fost ratacit. Strict interzis să se alăture grupurilor cu ghidul).
Apoi am încercat să începem inspecția muzeului, dar a fost un incident și evenimentul așteptat dintr-o plăcere plăcută sa transformat în jocuri incomprehensibile. Doar am vrut să mergem în prima sală, ușa din fața nasului nostru a fost închisă de un om impunător, a spus că colectivul lor dorește să asculte ghidul fără alți vizitatori. A durat aproximativ cinci minute pentru a călca la intrare. Soțul a sugerat că un grup de bărbați care s-au pensionat cu ghidul se afla într-un eveniment corporativ aflat în afara sediului, au fost scosi pentru a fi îmbogățiți cultural în dimineața, iar seara va fi un banchet).
În cele din urmă, însoțitorul a deschis ușa, mi-a permis să intru și o altă familie ne-a alăturat și, de asemenea, inspectând independent muzeul.

Marele Boldino

Numai am avut timp să ne uităm în jur

și acolo sunt, pentru a fi onest, exponate mici acolo (îmi amintesc arborele genealogic al familiei Pushkin), a venit un grup de elevi cu un ghid. Grefierul a încercat să ne împingă în camera următoare și nu era acolo, ușa era din nou ținută de mâna omului puternic, iar din nou voia să fie singură). A trebuit să ascultăm povestea ghidului, care era foarte frustrant pentru îngrijitorul primei săli, pentru că nu era comprimat))). Da, a cerut încă niște bani pentru a face fotografii, nu am înțeles câți, dar nimeni nu ne-a întrebat în mod specific, dar nu am insistat.
Am ascultat istoria dreptul de proprietate asupra terenurilor de familie Boldin Pușkin, aproximativ trei veniri ale poetului în conac, aici, din nou, întredeschis ușa spre camera alăturată, în cazul în care am fost pus imediat din Salza, a fost numele primei camere din casa lui Pușkin.

În fiecare cameră există o fișă de informații în dosar cu o poveste despre exponate, dar într-o astfel de grabă nu este suficient să citiți ceva și să o considerați, precum și notele mele din tabletă nu au fost încă utile pentru noi.
examinând rapid un studiu al poetului, ni se cere să vină fanfara oameni încă dor ne pe și vom fi strecurat prin camera cu expunerea literară dedicată a doua sosirea Pușkin în Boldin și activitatea sa în „The Bronze Călărețul.“ Dacă Saltz și biroul său cât mai mult posibil mobilier restaurate 30-e din secolul al XIX-lea, apoi în camera din spate este destul de mic, „istoric“, dar personalul muzeului sunt mult Kinder și vorbăreț). Cea mai tânără fiică a fost considerată o copie a scrisorii de Natalia Goncharova.

Marele Boldino

Scrisoarea a fost scrisă de soția poetului după moartea sa, cerându-i managerului locului Boldin să transfere bunurile personale ale poetului la Petersburg. Deci îngrijitorul a început să vorbească despre această scrisoare, să arate ce altceva este în această cameră, am fost mulțumiți de atenția și de ajutorul ei.
La această inspecție a conacului am terminat, o mulțime de timp nu a luat (.

Probabil distribuirea justificată a "fluxurilor" de turiști în timp, astfel încât într-o casă atât de mică că nu era o mulțime. Doar am fost în grabă, de aceea am avut o asemenea cursă înmormântată și impetuoasă în muzeu.
Soțul a început să compare această conac cu casa Tyutchev văzută în Ovstug anul trecut, nu în favoarea primului. A trebuit să-i reamintesc că, în Ovstug familia Tyutchevs a trăit tot timpul, iar această moșie în Big Boldino în viața lui Pușkin din Moscova a decis, deci nu a fost nevoie de un decor elegant pentru interior de ședere temporară a fost destul de adecvat.

Da, am fost cu cea mai tânără fiică din Boldin acum cam 7-8 ani, cu o excursie, vara. Fiica nu și-a amintit nimic, a fost mic, am fost în general orientată, unde am fost luați mai departe. Prin urmare, am trecut prin Podul Broken la biroul de la domiciliu.

Marele Boldino

Lângă lac este un monument:

Din noul monument din frunzele subțiate de copaci, o casă de busteni este vizibilă, pe care un astfel de semn:

Acesta este biroul patrimonial restaurat.
Am intrat în casă, exista deja un grup de turiști, adulți și sex opus). Au intrat în camera din stânga intrării, și noi. Ghidul a început să spună că era o sală de birouri, unde administratorul era însărcinat cu tot felul de note, o taxă a fost colectată de la țărani, iar acum se mai văd și restul ustensile țărănești. Am încercat să ieșim, o singură doamnă din grup, cum ar fi "Nu face zgomot", ne-a răpit, trebuia să ascultăm).

Marele Boldino

De asemenea, ne-am uitat în a doua cameră, dar nu pentru mult timp, pentru a nu deranja ascultarea ghidului. În această cameră situația este la fel ca într-o cameră de zi, deoarece în biroul patrimonial a locuit Pushkin în ultima sa vizită la Boldino în 1834, deoarece reparațiile au fost făcute în conac.

Am ieșit în stradă, am sugerat o plimbare în parc. Toamna încă nu mai este. Aproape aur.

Mi-am amintit că, în adâncurile parcului există o veche salcie, vechi, sub legenda „își amintește“ stejarii poet, secol vechi, dar căile sunt pavate este foarte mic, avem deja „izgvazdalis“ destul de puternic), soțul și fiica mea a spus că noroi băltoacă ei va fi necesar, în vreme bună, să vină. Da, ar fi frumos dacă depinde numai de mine (
Ne-am dus spre grajduri, aceasta este și o clădire restaurată:

Marele Boldino

Am ieșit din gardul casei, lângă ea se află două case reconstruite, în care au trăit anterior preoți (Biserica Adormirea Maicii Domnului stă în fața acestor case). Acum este un muzeu al basmelor lui Puskin.

Site-ul de știri ortodox scrie că Biserica Adormirea Maicii Domnului din satul Bolshoe Boldino este singura biserică construită de reprezentanții familiei Pușkin din Rusia "

Biserica Adormirea Maicii Domnului a fost construită la sfârșitul secolului al XVIII-lea, a început construcția de bunicul poetului Lev, după moartea sa încheiat cu construcția sub conducerea bunicii poetului Olga, și a fost sfințită în anul nașterii lui AS Pușkin. A fost prima clădire de piatră din aceste locuri. Acum, biserica funcționează, este deschisă după restaurare la aniversarea a 200 de ani de la nașterea poetului. Am citit că, în anii sovietici, a existat o lactație și o cantină.
Am intrat în templu și am pus lumânările. Este puțin goală, dar biserica este foarte ușoară și aerisită.

Încă o dată a fotografiat Podul Humpback, pe de altă parte, și în final lăsat singur în poet:

Marele Boldino

Pe drum spre mașină pe fațada teatrului a clădirii am văzut un citat din poemul lui Pușkin „Sunt un monument ridicat fără mâini.“

Fiica mai tânără a fost surprinsă: "Și acesta a scris?"))), Soțul meu și cu mine am râs. Iartă-o până acum, încă din clasa a VII-a, Pushkin trec "mai departe" mai târziu, în a opta. Adevărat, Eugene Onegin ne-a citit deja eforturile.

Tema raportului pare să fie totul. Apoi ne-am ocupat de afacerea noastră. Dar apoi, natura, vreme imprevizibilă :) Boldin tras departe de foarte aproape, cerul eliminate, iar apoi a devenit foarte insorita. Se întâmplă, dar e insultător)

Razele soarelui au smuls bircheta, frunzele au strălucit cu o lumină cu adevărat aurie:

Cum să nu reamintim liniile din poemele lui Puskin despre cădere, cunoscută din copilărie, este mai bine să spunem greu:

Ora dură! Oche farmecul!
Îmi place frumusețea ta de adio -
Îmi place natura magnifică a umezelii,
În păduri purpuriu și auriu.

Sincer, nu-mi place toamna, dar când e atât de însorită, nu pot nega frumusețea și farmecul acestei vremuri).
Următoarele fotografii au fost luate în apropierea satului Novospasskoye, în cartierul Pochinkovsky, unde vin părinții soțului. Iată câteva câmpuri și dealuri pe care nu le pot arăta:

Marele Boldino

Și în această seară, pe drumul spre Nizhni. Sa dovedit că drumul de intoarcere, am condus de-a lungul rutei numărul 1, care este oferit pe site-ul muzeului: drumul R158 de la Pochinok prin Uzhovka, subreda Lukoyanov, Arzamas, Boboteaza - Nizhniy. Soarele se aprindea, apusul soarelui era rapid, dar atît de strălucitor. În timp ce era lumină, am citit paginile descărcate de pe site-ul muzeului pe iPad, am învățat ceva nou), apoi sa întunecat.

Două ore de pedalare în întuneric, drumul spre Jos a luat doar aproximativ 4 ore, și o pistă bună, deși, se pare că recent a făcut reparații, dar din nou au fost slug, o mișcare de dop. Am ajuns acasă la începutul celei de-a zecea seară, o mică călătorie a durat 12 ore. Toată lumea este obosită. Și sper că vom avea o excursie la Bolshoe Boldino toamna viitoare în vremea însorită într-o zi lucrătoare).

Julia, a mers, vă mulțumesc pentru sprijin cu o zi înainte! Dimineața, ploaia torențială, desigur, a șocat, dar am fost hotărâtă. Apoi, doar o săptămână frunze au zburat în cele din urmă de peste, asa ca a fost un week-end extremă pentru a vedea cel puțin ceva capricios) în Boldin.
În cartierul Pochinkovskiy, dealurile, cu siguranță, sunt atât de mari. Totuși, ar fi mai mult îngrijire, Toscana ar fi foarte asemănătoare).

în Pushgory mi sa părut că, în principiu, nu a existat o vizită liberă, în mod implicit, toată lumea a fost formată în grupuri.

- acolo))). În Petrovski m-am plimbat pe cont propriu, nu erau grupuri, nici ghidul. Și în Mikhailovskoye în timp ce așteptam ghidul, un tip cu o fată a mers la înot liber în holuri. Dar, cred că, dacă ar fi mulți vizitatori, nu li se va permite să meargă așa.

Biserica Adormirii Ma uitat mai atent. Un neobișnuit.

Vă mulțumesc foarte mult! Și apropo: tocmai recent m-am gândit la această călătorie.

Da, ca un tort de nuntă cu mai multe nivele. În procesul de scriere, ea sa uitat la informații despre ea, care nu este prea mult, scriu diferit despre stil, apoi clasicism, apoi baroc. Eu nu sunt un mare specialist în arhitectură), dar într-un fel nu arata ca baroc, am crezut. Cel mai probabil, clasicismul cu elemente baroc, iată descrierea:

În Petrovski m-am plimbat pe cont propriu, nu erau grupuri, nici ghidul.

Aici ne amintim și noi, ni sa permis să mergem singuri, oamenii nu erau de ajuns, ci în restul mulțimii și numai în grup. Aparent, totul depinde de flux.

Apoi, literalmente în decurs de o săptămână, frunzele fuseseră deja complet zburate,

Da, anul acesta a fost extrem de dificil să prindem vremea de toamnă aurie.

Mulțumesc pentru povestea ta. Mi-a plăcut foarte mult. Chiar și vremea era atât de diferită.
Foarte toamna Pushkin. La urma urmei, un sezon plicticos este în mod clar o toamnă ploioasă și sumbră.
Dar apoi ce peisaje de aur strălucitoare.

Este regretabil faptul că lucrătorii muzeului strică impresia, este un mare păcat. Când se confruntă cu acest lucru, întotdeauna ofensator.

Nastya Danilova, Natalia - Ashatan și NB, mulțumesc! Vă mulțumesc tuturor pentru mulțumirile dvs.)!