Duze și momeală pentru roach în timpul iernii

Dar există o altă momeală, despre existența căreia nu am știut până la un incident. A fost la Volga, în Korotnyakh - fosta așezare, care a inundat apele rezervorului de apă Cheboksary. Ei bine, dacă se concentreze asupra prezentei locuințe, în cazul în care oamenii trăiesc, în fața locului unde a stat pe gheață zherlitsy meu, ar putea fi văzut pe partea opusă Kozmodemiansk. Puțin la dreapta, în amonte înnegrite traverselor abrupte de mare malul drept, care se întinde de oraș, cunoscut sub numele de Vasyuki în Ilf și Petrov noi „Doisprezece scaune“. Ei bine, mi-am aranjat locația pe gheață. Aici am petrecut noaptea. Nu de dragul extremului a fost noaptea pe gheață și la douăzeci de grade sub zero. Doar să plec la țărm departe, cel puțin șapte kilometri. Iar gheața este acoperită cu un strat gros de zăpadă umedă, sub care se scurge apa. Este mai scump să te sperii de mile pe o asemenea mizerie. Și aici sunt destul de confortabil stabilit. El a rupt polii uscați lipind din gheață, și apoi forate până la capătul gaura și a pus stalpi în ele, pritoptav zăpadă brută. Pe cadru a tras polietilenă, ridicând un baldachin închis pe trei laturi. Sub baldachin a pus un pol, covorul de sus - patul este gata. A pregătit lemne de foc, de asemenea, le sparge într-o pădure inundată de-a lungul marginii gheții și a construit un incendiu lângă baldachin. Poți dormi, doar trebuie să te uiți la foc, ca să nu cazi în pelin, pe care la topit în gheață.

Dar nu trebuia să dorm. Noapte prins pe burbot zherlitsy, iar dimineața a ridicat zhivtsov în jumătate de ape - așteptați walleye și știucă. Dar aici e problema: a sorozhek-plotvichek, pe care l-am adus cu mine în canoe afară din oraș, nu a fost suficient pentru a se potrivi zherlitsy la același nivel. Nalim a prins peștii ăștia și a tăiat mai multe feluri de mâncare, ale căror cârlige au fost lăturate. De asemenea, peștele a rămas într-un minus ... Dar roach-ul dimineața nu a fost prins deloc, cel puțin a pus pe cârlig. Și vremea se potrivea cu peștele și stiuca. Am luat deja o cioară, am tras două kilograme. Mai ofensivă a fost din cauza lipsei de momeală vie.

Apoi au venit doi pescari din Kozmodemyansk. M-am așezat pe puțuri mele finite, care nu ciugulit nimic, și a început să tragă unul câte unul sorozhku da Roach ... Cere-mi era o rușine, dar atunci când pescarii a continuat, se pare că, în căutarea de Roach mare, m-am dus la gaura și am văzut lângă ea câteva gândaci ... Este într-adevăr motivul pentru o mușcătură bună a pescarilor locali? Depășind dezgustul, am pus gândacul pe mormyshka și l-am coborât în ​​gaură. Și imediat - mușcă! Apoi - din nou și din nou ... Pe tocuri de gândaci I a prins o duzină zhivtsov, doar suficient și nu suficient pentru o rezervă, și apoi bine obrybilsya și prădători. Așa că am deschis o nouă duza pentru mine. Dar aici este problema - nu au existat gandaci in lumea noastra, plina de unde radio si frecvente inalte ...

Nu voi spune că am făcut o descoperire în ceea ce privește utilizarea polistirenului pentru pescuitul în roach. Nu, sa făcut deja în fața mea și este destul de dificil să deschidem unul nou în pescuit, deși adesea improvizăm și adăugăm în mod constant ceva de-al nostru. Aici vreau doar să vă spun cum am ieșit dintr-o situație foarte neplăcută și cum sa încheiat totul și cu succes. Și pot să spun că acest caz ne-a făcut să luăm mai în serios clema de spumă pe cârlig. Înainte de asta, nu s-ar fi angajat în astfel de experimente ...

Deci, vom prinde sorogi-roach și stiuca de pe zerlitsy la Volga, în special la locul numit Korotni. Și chiar mai specific - la așa-numitele "plopi", copaci înalți de pe țărm, vizibili de departe. Locul este renumit printre pescari, care a fost prins pe marginile găurilor sunt plătică, plătică, unde a fost posibil să se găsească un gândac mare, dar mai aproape de canal șenalului navigabil și walleye năluci bune cu Bershov. Desigur, cei săraci a devenit un loc în comparație cu vremurile binecuvântate pentru pescari, atunci când apa Cheboksary Reservoir tocmai a venit aici. Apoi, a fost a lua „toate“ și „toți“: biban polutorakilogrammovye, Roach pe de lire sterline, plătică mai greu decât două kilograme, stiuca până la livre de greutate, stinghiile pe opt kilograme ... Pe scurt, El Dorado, iar singurul clar - pentru pescari, dar nu pentru mediu . Indiferent ce pește stătea pe gheață, nu a fost ascuns imediat în cutii, ca acum, pentru a nu "lumina" locul. A fost timpul acela ... Dar, conform obiceiului vechi, mergem cu toții la "Topoles", deși capturile au devenit mai modeste.

În această dimineață am dormit, Slava și eu. Și, după cum sa dovedit mai târziu, același model: alarma se stinge, iar noi îl avem - chiar acum, chiar acum, un pic mai mult podremlyu și te ridici ... Apoi am fost trezit deja tovarășe, care acum în spatele volanului, spun ei, de somn, joitheads căzuți, iar eu sunt aici este în oraș Dangle, apel pentru tine, și apoi fiecare separat de pat pentru a ridica.

Deci, grăbește-te și am uitat cu lipitori Slava si gargauni in frigidere lor, în cazul în care ne-am ascunde momeala în locul cel mai secret pentru soția lui nu a observat ... dar luat-o numai pe gheață, când deșirat și uneltele gata pentru a prinde. Și duza de momeală a fost de data asta de data asta. Romii erau responsabili de transport.

- Ei bine, unde viermii de sânge, dab, suge, înțelegi! - Romanul a poruncit să pregătească o tijă de pescuit.

Am trecut prin buzunare - goale. În Slavka - aceeași poveste ... A fost dureros să ne uităm la noi. Un roman în general zalyutyovat:

"Vă duc astăzi, domnilor nobililor, din frunze, aproape pe mâinile tale ... Și apoi, pentru o sută zece cămile pentru pescuit, gustul, gentlemen, gustați pescuitul rusesc". Și ei, paraziți, chiar au lăsat sânge la domiciliu.

Da, romii pot fi înțeleși. Și are dreptate o sută la sută. Dar este necesar să facem ceva. Nu vă întoarceți în același mod. Pescarii cerșind duză - nu și cazul. Și sunt departe. Miscarea rapida a gandurilor grabite a inceput sa topi creierul. Și apoi a apărut ...

"Glorie, vino pe perna asta pe fundul tău!" Este din spumă.

Slava a înțeles totul. Își dădu o mână de bile dintr-o bucată de polistiren și mi-a înmânat-o. Și am scos o bucată de brânză, o rolă cu vanilie și am început să frece un amestec de ambele în bile. Unde sunt atractantele de aromă pe care le veți găsi?

Romii au privit cu ironie la pregătirile mele. Dar când am plantat brânză îngălbenite pe pasă cârlig Jig, și în curând a atras primul babușcă, el a înțeles repede și a început să momelile în grabă aborda.

Curând am fost prins un gândac-sorozhki mijlocii pentru zherlitsy, în timp ce în rândul romilor zhivtsovoy sorozhki veni peste și Roach destul de greu. El este un marmoshek, nu un stiuc, iar abilitățile de a prinde peștii albi sunt mai puternici decât avem cu Slava. Dar pescuitul de data aceasta a fost multumit de tot, in plus, si experienta de capturare a plasticului spumos cumparat.

Momeală de mână cu mâinile tale

De obicei mănânc momeala, iar aceste rețete nu sunt noi și nu foarte originale, dar cu o aplicare adecvată, această momeală pentru prinderea roachului și a bremei produce rezultate pozitive. Este clar că o condiție prealabilă este prezența unui roșu mare și a unui breas într-un loc specific de pescuit. În caz contrar, este posibil să se hrănească întreaga zonă de apă din jur și rezultatul va fi numai mușcături de plute mici și colți.

Deoarece pescuitul are loc la calea ferată, pe curent, atunci pregătesc momeala prin exemplul alimentatorului - vâscos, abrupt. Baza lui este terci mei ca vâscos, aburit bine și ușor de spălat în afara celulei prin orificiul sau jgheab, în ​​special atunci când este aplicat jgheab de alimentare, care sunt potrivite pentru iarna si Magarul. De asemenea, mănânc mazărea, fierbând-o să bea. Pentru vâscozitate mai mare și pentru a crea o ceață de alimente, am fiert fulgi de ovăz "Hercules". Toate acestea se amestecă într-o masă omogenă, adăugând pesmet, pâine prăjită albă prăjită sau mai degrabă prăjită. De asemenea, adăugați tort ulei sau sol semințe de ușor prăjite (în vara pentru a crea un gust dulce biscuit într-un astfel de amestec este amestecat turta dulce măcinat și zahar fursecuri, precum și adăugarea de sirop de fructe).

Deja în locul în umplutura finit, care este terci de cereale, se toarnă porumb uscat mărunțit și semolina, am adăuga, de asemenea, tărâțe și lapte praf pentru a face momeala mai bine "dusted".

În cazul în care captura se face pe viermi de sânge, adaug mormanul de sânge zdrobit și mici larve vii la momeală. Dacă - pe vierme, viermii tăiați se duc la momeală. Puteți adăuga un pic de amestec gata preparat pentru pescuitul de la roach și bream, precum și "Sirop de cânepă în pește", "Caviar roșu" pentru apă rece.