Despre totul puțin câte puțin

Prima mea călătorie de pelerinaj a început cu aceasta, pe care vreau să o descriu. Am aflat că eparhia organizează o călătorie de pelerinaj în locuri sfinte. Diveevo - Manastirea Sanaksar - Vyksa - Suvorovo. Am devenit interesat și am decis să plec, totul a început

Organizatorii au închiriat un autobuz cu șoferi și un mecanic.

Au fost mulți care au vrut să meargă, nu au mai rămas locuri libere. Am un loc la începutul salonului, puteți vedea drumul și puteți ajunge mai aproape de ieșire. Dacă îmi amintesc corect, călătoria a coincis cu Trinitatea. Când în ziua stabilită am urcat în Dieceză, oamenii erau deja în picioare și așteptau cu nerăbdare călătoria, alături de noi era autobuzul nostru. Așa cum se întâmplă întotdeauna în aceste cazuri, a fost foarte dificil de așteptat. Nu voi descrie acea emoție și așteptarea călătoriei. Slavă Domnului, ne-am mutat. Nu voi uita niciodată acea atmosferă uimitoare în care am căzut. După ce autobuzul nostru Volvo a început să se miște, surorile au început să cânte psalmi, acatiști și alte cântece bisericești. Șoferii chiar au zâmbit și s-au ciocnit unul altuia, făcându-i clar că această călătorie nu ar fi plictisitoare și va fi amintit de mult timp. Exact asta sa întâmplat.

Voi spune că șoferii erau tineri, fără să fie botezați, departe de credință, nu trebuiau să-i ducă pe pelerini până în ziua de azi. Pentru ei a fost prima călătorie spre locurile sfinte, mai ales pentru călătorii obișnuiți și negustori. În alte lucruri, am fost surprins de toate, nu mai puțin, de când m-am dus pentru prima dată pe un pelerinaj. După aceea, ma târât și, dacă este posibil, încerc să plec, oriunde este, nu am nevoie de un țărm turc, iar Africa nu are nevoie de mine.

Nu am ocazia să mă duc, spre exemplu, în Egipt, pe mare, dar încerc cel puțin o dată pe an să vizitez un loc de nuntă sfântă. Să fie chiar un templu în cartierul vecin. Calea noastră se află în regiunea Nizhny Novgorod cu. Diveevo. Șoferii au condus autobuzul, surorile s-au așezat pe culoarul autobuzului, au cântat și au citit rugăciuni. Am fost fericit, întreaga situație sa odihnit, toată agitația a dispărut, inima mea a fost calmă, bucuroasă și liniștită. Intr-adevar am intrat intr-o alta lume. Femeile noastre salva Domnul lor, și asta e mironosițe de adevăr organizate la ușa din spate a autobuzului, care este un fel de bucătărie. Pe scări au fost așezate, o sobă de gaz, imediat au fost niște furni, cutii pe care surorile au început să pregătească cina. Spre surpriza mea nu exista nici o limita, m-am uitat si m-am gandit ce se va intampla in continuare. Nu știu, spun ei, unde sunt femei, sunt doar necazuri, am observat un astfel de lucru în care sunt frumoasele noastre doamne, este întotdeauna confortabil acolo. Deoarece rămân întotdeauna și peste tot numai de la sine. Și asta în ciuda faptului că autobuzul a continuat să se miște. Surorile așezat, a început să-i șoptească între ele, precum și toate lucrările au început, a început să deschidă conserve, și să taie pâine, face sandwich-uri, totul mirosea atât de bine, ci pentru că acestea sunt situate în partea din spate a autobuzului ca era incomod.

Autocarul conducea, prânzul se pregătea, corul cântase, ghidul nostru Volodya ne-a povestit multe lucruri interesante sau am răspuns la întrebări nesfârșite. Și unde? Și când? Și de ce? Este adevărat? Și tot drumul. Autobuzul a fost dotat cu un televizor cu DVD player, am inclus filme ortodoxe, mi-a plăcut atât de mult, mărturisesc că nu am văzut niciodată astfel de filme. De fapt, a fost pentru prima dată pentru mine și a devenit evident că cât am pierdut și cât de mult nu știu.

Și cât de mult este interesant acest lucru, nu așa cum a fost imaginat înainte, biserica, bunicile în brățări, fețele sulite. Aici totul a fost diferit, Volodea ghidul nostru un tip tânăr, și el spune că totul este interesant, iar el este atent la tot recunosc că atitudinea grupului nostru unul de altul am fost foarte surprins și a câștigat peste. Surori, pe care le cântau, tânără fată fericit, frumoase, și femeile noastre dragi, pe care gătim cina, pentru că au făcut totul pe picior de plecare, trebuie să știu, există toate distribuite, cine ce va face. Și întreaga atmosferă era veselă și prietenoasă. Numai a fost auzit, frate, soră, Dumnezeu salvat, pentru Gloria lui Dumnezeu. La urma urmei, înainte ca oamenii să nu fie familiari, dar există o asemenea unitate.

Pentru mine, totul era cu adevărat nou, o viață complet diferită și plină de bucurie se deschidea. Viața în spirit! În spiritul ortodox! În Duhul Sfânt! Aici am ajuns la satul Suvorovo, a vizitat moaștele Evdokia, Darius, Darius și Maria, în timp ce a existat un tur al unei pictograme vechi zamirotochila bruscă a templului. Toți se uitau la ea. Apoi, femeile noastre dragute ne-au organizat cina la refectorul templului, cartofi repede decojiti, cina fiarta. În timp ce cina se pregătea, era posibil să te uiți în jur, era frumos. Nu mi-a plăcut un iaz mare în apropierea templului în care a jucat peștele. Am fost invitați la masă, mi-a plăcut cina, atmosfera prietenoasă, oamenii complet necunoscuți și această înțelegere. Este posibil să întâlniți această Ortodoxie în afara ei? Dumnezeul nostru este singura noastră credință ortodoxă! Am avut o odihnă foarte bună în Suvorovo și apoi am mers la Diveevo.

Și cîți oameni au fost oameni aici, autobuzele au urcat și au urcat. Totul se fierbe ca într-un mușcătură. Da, Diveevo a fost glorificat ca tine de către părintele Serafim. Mulțumită Fr. Serafimul a restaurat mănăstirea, datorită faptului că mulți au slujbe. Totul strălucește în splendoare și frumusețe, Diveevo este al patrulea destin al Maicii Domnului. Raiul Diveevo pe pământ. Grupul nostru sa împrăștiat oriunde am mers, la moaștele părintelui Serafim. Este greu să descrii tot ceea ce simți, să vezi totul cu ochii tăi. Pentru relicve există un râu neîncetat de oameni, toată lumea vrea să ajungă la aproape. Serafim, toată lumea cere ceva. Toată lumea are nevoie de ajutor, tot ce este necesar. Un suflet rus de neînțeles! Oamenii se apropie de relicve, sunt botezați, apoi săruta paharul chivotului, se îndepărtează. În apropiere se află călugărițele care șterg ochelarii cu batiste. Corul cântă atât de frumos pe al doilea nivel. În Diveevo foarte bine, puteți înota aici pe izvoare sfinte. Aici mi-au plăcut mai multe surse în special. Sursă în satul Tsyganovka.

Când l-am abordat, am fost imediat avertizați că nu cumpărăm suveniruri de la comercianți, deoarece nu erau aprinși. Iar adevărul comercianților de aici este suficient. Sursa însăși îi plăcea foarte mult pe stradă, iar lângă primăvară există un mic lac rece, cu apă foarte rece. Pe maluri nu sunt mari cabine din lemn pentru bărbați și femei. În aceste cabine, pelerinii se dezbrac și se aruncă de trei ori în apă cu cuvinte în numele Tatălui, al Fiului și al Duhului Sfânt! De asemenea, m-am scufundat în cap, voi spune că este dificil să transmiteți impresia. Când coborâți în font, apa pare atât de rece încât doriți să urcați din nou, dar spiritul se declanșează după o călătorie atât de lungă. După scufundare respirația rece, bătăile inimii, nu pot respira, te scoate un glonț din apă, și atunci o astfel de fericire vine ca și cum ar renaște. Pe suflet să devină atât de fericit. A trebuit sa inot in sursa de iarna si vara, nu am observat o diferenta deosebita, pentru ca temperatura apei este aceeasi.

Unii urcă să se spele direct în lac, mulți sunt vărsați din găleată, este interesant să se uite la femei sunt ca niște copii, bucuroși și toată lumea ia ceva de genul unui copil. Cred că femeile au o credință mai puternică decât bărbații, deoarece adaugă mai multă dragoste feminină. La urma urmei, pentru Hristos, femeile au mers, i-au slujit cum putea, când au fost răstigniți și după execuție, tot timpul este descris că femeile erau lângă el. Au acceptat totul ca atare, fără să-și dea seama. Cu tăcere, cu blândețe și cu dragoste. Femeile purtatoare de mir. Pe mal, există o frumoasă capelă din lemn, în care poți cumpăra și pune lumanari, cumpăra icoane, ordonează treburile. La ieșirea din sursă, mi sa dat o mică icoană a lui Serghei de Radonej. După aceea, eram încă la alte surse ale Mamei Iberice a lui Dumnezeu și vindecătorul Panteleimon. M-am cumparat pentru ca am racit. Temperatura a crescut, lacrimile au început să curgă și a apărut un nas curbat. Călătoria ar putea fi stricată, iar alții din autobuz ar putea cauza probleme. Ce ar trebui să fac? Am intrat în templu, m-am dus la vechea icoană veche a lui Theotokos, nu-mi amintesc numele și am început să întreb. Maica lui Dumnezeu, ajută-mă, am fost prima dată în viața mea sa dus la o astfel de excursie, mai multe astfel de oportunități nu poate fi, dar eu încă mai trebuie să înoate în altă parte în Mănăstirea Sanaksar. M-am rugat, am întrebat, și apoi sa întâmplat un miracol, Duhul Sfânt mi-a scăpat brusc de frig și imediat.

La urma urmei, din experiență, știu că este nevoie de cel puțin trei zile pentru a scăpa cel puțin de lacrimi și de frig. Și apoi, dintr-o dată, într-o secundă. Am simțit imediat ușurarea, mulțumim lui Dumnezeu și, cu bucurie, mi-am continuat călătoria, am scăldat din nou în izvoare reci și am vizitat moaștele sfinte și m-am rugat la slujbele din templu. Sa întâmplat literal într-o secundă, temperatura a dispărut brusc. Totul în mâinile lui Dumnezeu! În acea noapte am petrecut noaptea într-o biserică din sat, nu departe de Diveevo. Am dormit chiar pe podea, punând covorașe paralonate, am dormit atât de bine și a doua zi a fost atât de bucuroasă. Totul a fost, așa cum se spune în sânul lui Hristos, într-adevăr cu Dumnezeu pretutindeni este bun, dar fără iadul lui Dumnezeu. Doar mândria noastră nu ne permite să trăim în pace, iar întregul nostru spirit se răzvrătește împotriva Creatorului. A doua zi, după ce a stat un pic mai mult în Diveevo, având ultima dată canelură și a spus la revedere de la acest loc sacru uimitor, am mers la Manastirea Sanaksar.

Această mănăstire este veche, aici sunt moaștele. Teodora din Sanaxar, Sf. neprihănitul Theodore Ushakov Amiral al Marinei Ruse care nu a pierdut mai mult de o bătălie. Și aici sunt moaștele lui Alexandru din Sanaxar și mormântul Schemei-Ieronim Jerome, despre care, din nefericire, nu eram familiar. Este păcat. Voi spune că mănăstirea sanaksar primește oaspeții foarte călduros, este posibil să locuiți acolo timp de trei zile gratuit, puteți merge la masă, înotați în izvoare și priviți în jur. Numai este necesar să mergeți la serviciu în mod necesar. Și după trei zile poți să muncești ca un muncitor și să rămâi în rutină și în statut. Mai mult de la tine nu ai nevoie de nimic.

Din păcate, acum multe mănăstiri nu vor pierde ocazia comercială de a câștiga, pe pelerini. Aici totul este diferit, totul este mai ieftin aici, dar problema este în altă parte aici este într-adevăr o fraternitate monahală. Atitudine absolut diferită față de oameni. Îmi amintesc mereu acest loc cu afecțiune - Sanaxar. Am petrecut noaptea într-un hotel pentru pelerini, este frumos și confortabil aici. Serviciile din mănăstirea Sanaxar par a fi stricte și solemne, probabil datorită faptului că există mulți călugări. Aici vin pelerini și locuitori din satele din jur.

Voi spune că mi-a plăcut cu adevărat oamenii care trăiesc aici, interesant vorbind ca ceva special, dar după trei zile am început să vorbesc așa. Chiar și cel mai ridicol și surprinzător. În Mordovia oameni foarte buni. Da, într-o manastire se serveste un foarte bun kvass, mi sa părut că există mai multe grade în ea. Toți cei care au vizitat, în mănăstirea Sanaxar, toți își amintesc de kvass. Mai mult nu am întâlnit astfel. Cu toate acestea, retete de miere de kvass puteți găsi aici. Timpul se oprește aici, îmi place să stau pe o bancă și să privesc râul sau ceața care vine de pe râul Moksha. Nu am auzit nimic rău, dar numai lucruri bune despre această mănăstire. Am fost de trei ori aici și nu m-ar deranja încă. Va fi o oportunitate de a veni, apoi profitați de această oportunitate. Există multe în jurul copacilor de conifere și mirosuri de rășini și ace de pin. Deoarece nu vroiam să plec de aici, dar afacerea așteaptă o afacere și, din nou, agitație, probleme și toate celelalte. După ce ne-am luat în autobuz, ne-am dus acasă. Toată lumea a fost puțin tristă să părăsească aceste locuri și doar a vrut să tacă și să se gândească la tot. Am ajuns acasă fără nici un incident special, salvăm pe Domnul tuturor!

Fetele izbucni în lacrimi, și a cerut protecția conducătorului auto pentru a evita să fie aruncat la stația de tren pe timp de noapte, dar toate fără nici un rezultat, garda a spus că el nu are binecuvântarea și că el se teme de probleme cu șoferii de taxi. Și ca fetele să ia un taxi sau să aștepte dimineața. Aici, toți pasagerii au devenit bărbați furioși înjurat și le-a oferit bani, atâta timp cât acestea nu sunt permise femeilor, iar femeile au fost revoltată și a cerut un agent de pază certat. Este inutil. După multă convingere, el a fost de acord să ia doar unul, care sa dus la mănăstire cu binecuvântarea starețului. Și n-am luat pe alții. Ei au fost vedere foarte rău au plâns sa mutat cu saci iritat de mare greutate pe o parte, au avut doar să aștepte dimineața, când se va merge pe distanțe lungi cu autobuzul. Toate aceste emoții pozitive, care au fost colectate în mănăstire în aceste două zile, au zburat fără întoarcere. Bărbații au început să jure și au spus că nu atunci când nu au venit aici, am decis și eu.

Dacă uvass are materiale unice interesante și doriți să plasați (vindeți), vă rugăm să contactați.