Blog-le. wRazor → De ce am ales o motocicletă. Primul meu sezon

Bună ziua, iubitorii de bere! Sezonul sa încheiat fericit, a existat o dorință de a vorbi despre primul meu sezon, despre unde am dorit să obțin o motocicletă și cum am mers de la un pieton la un motociclist.

Pe scurt despre tine: Александр, 20 лет. Locuiesc în orașul Balakovo, regiunea Saratov.

De ce o motocicletă

De ce am ales o motocicletă
În copilăria mea timpurie am început să-mi placă acest mod de transport pe două roți. În anii '90, tatăl a primit IZH "Planet" cu un coardă, care a devenit pentru familia noastră principalul transport. M-am dus adesea în această remorcă laterală și m-am simțit ca un pilot cu formula-1. Stau într-un corp strâns, mă duc repede, motorul strigă sub ureche, vântul îmi suflă fața, doar cerul deasupra capului meu.
De fiecare dată, așezat pe bicicletă, imaginându-mă că conduc o motocicletă. În timp ce toți băieții din curte au introdus o zgomot în roată și au condus ședința pe trunchi. Treptat a crescut, bicicletele s-au schimbat, aceste obiceiuri au dispărut. Au existat altele noi - de a călări o companie în jurul orașului sau de a pleca acolo unde arată ochii. La vârsta de 14 ani, am ieșit prima dată pe chinezul meu "Stinger" în afara orașului. El a plăcut să meargă unde nu fusese ... Deci nimic nu sa schimbat până în ziua de azi.

Opinia celorlalți

Cele mai multe motocicliști (toate cele mai multe dintre noi) sunt familiare fraza din rudele „O mai bună a cumpărat o mașină“, „este periculos“ și altele. Da, nu este nimic nou aici. Multe rude și prieteni au o atitudine negativă față de motociclete. Ei cred că acest lucru este periculos și deloc grave. Deci, de ziua mea 18 a dat un VAZ-21053 2 ani mai în vârstă decât mine, atunci, am simțit că un astfel de pericol. cutie de oțel Necontrolat, care au deja să se alinieze pe drum, astfel încât să nu se rostogolească peste și nu zboară nicăieri la următoarea Avenul Saratov. Plecare pentru masina de o vară și a dat seama că nici unul dintre meu ... Parcat de multe ori nicăieri, un pic de gem - în picioare, cu întregul flux (în vara în cabina poate fi szharitsya), un sentiment constant de izolare față de lumea exterioară, benzină are o mulțime de bani. Aceste argumente sunt folosite în principal pentru a explica "de ce nu mașina". Într-o zi va trebui să vă schimbați în can, dar numai atunci când există o familie cu copii. Utilizați o mașină pentru a transporta una sau două persoane - este irațională.

Aici este primul pas. Îi scriu grupului, dau suma necesară, aștept începutul cursurilor. Oh, cum greșit am fost, gândindu-mă că am ceva pentru a preda ... a existat o mulțime de teorie (pe care mi-am amintit tot mai mult de la data de pisica. „B“), iar practica în sine nu a fost. Din fericire, cu câteva luni mai devreme, fratele meu a practicat "Alfa". Nu am avut timp să mă obișnuiesc cu corpurile de control.

Parcul auto al școlii a constat în asasinatele "IZH" și "Minsk". "Minsk" a fost inițiat doar cu un împingător, așa că practica noastră a fost mai mult o lecție în educația fizică. După 3 sesiuni sunt cu totul anulat din cauza faptului că „vremea este rea / motociclete Nu“ Profesor pune tot grupul avtozachot și trimis la examen în SAI.

M-am dus la examen, nu am repetat teoria și, în cele din urmă, am aruncat-o. Timp de 2 ani, răspunsurile corecte la întrebările din seria "Pentru câți metri până la ..." au zburat complet din cap. Sosind acasă, sa așezat imediat să repet. Încercarea numărul 2 - a trecut fără erori.
E timpul pentru practică. Motocicleta a început să fie lansată pe platformă. Mă uit ... Nu, este același "Minsk". Ei bine, de ce nu te încălzi înainte de a trece examenul? Să împingem!

Au alergat, au mopat, dar au încercat să se oprească. Sub primul subiect, el încă a căzut deja pe șarpe, al doilea a căzut la intrarea în "opt". Sunt al treilea. Mâinile se agită, un sentiment de insecuritate în sine și într-un motoretă. Totul se tunete și se umflă. Mă duc, e deja bine. Mai departe în cap este calculul traiectoriei corecte de trecere, fiecare manevră fiind însoțită de un strat selectiv. Există un șarpe, opt este trecut. Rămâne să călătorești la bord și asta-i tot. Da! DA. Mi-au spus că am trecut-o. Am crezut într-un miracol în acea zi. Săptămâna viitoare am venit să obțin drepturile.

Cumpărarea primei motociclete

În orașul nostru, distribuitorul Yamaha a venit foarte la îndemână, prin intermediul căruia am reușit să comandăm un nou ebr fără cost suplimentar pentru transportul de la Saratov. O săptămână mai târziu, cu o față mulțumită, mă duc la salon pentru a-mi ridica motivul. Scoateți-l ușor pe stradă și pompiți de-a lungul trotuarului în casă, capturați uimitorul aspect al trecătorilor. Stradă era încă ninsoare, livrarea la garaj era dificilă. Am decis să punem un apartament pentru prima dată într-un loc unde costă o bicicletă. Pasajul nu era mult mai ocupat decât o bicicletă. Aș putea aștepta doar până când ninge.

Prima călătorie
Run-in, primul mini-distanță.

De ce am ales o motocicletă

Dispus timp de o săptămână, de-a lungul drumului, cu restricția vitezei. Am schimbat uleiul și am testat pentru viteză maximă. Pe drepte 105 și mai mult nu vreau. Bine, știam că noii YBR-uri sunt mult mai lenți decât prima generație.
Apoi, kilometrajul a început să ruleze necontrolat sute de mile. Există deja 3 mii, 4, 5 ... Am vizitat Saratov, Samara, Tolyatti, Zhigulevsk, am văzut cele mai frumoase locuri de pe malul Volgăi. Toată regiunea Balakovo a călătorit de-a lungul și peste. În Khvalynsk a început să conducă deja pur și simplu pentru că nu există nimic de făcut.

Cu fiecare kilometru trecut, a devenit din ce în ce mai conștient de corectitudinea alegerii făcute (despre motocicletă). Pentru sezon a scăzut de 5 ori, întotdeauna pe grund. Pentru a patra oară, pizda se amestecă. Principalul lucru care nu a izbucnit. Dacă o motocicletă este și mai puternică și mai grea, atunci, probabil, și pe asfalt ar fi o cădere ... Da, obiceiurile rămân biciclete, că numai masa proiectilului este de 10 ori mai mare.
Apropo, de 5 ori am fost oprit de DPS la două posturi diferite și o dată în oraș. Nu au nimic de făcut? Dar prezența unui set complet de documente și drepturi complet eliberată de orice probleme. Sa arătat, a plecat, a plecat.

Concluzia.

Seara, toata lumea sa intors la garajele lor. Pe kilometrajul meu era cam 13 mii km. Înainte de a pleca de acasă, am închis în garaj și am început să mă gândesc la următorul sezon pe o motocicletă. Planurile sunt multe, mult mai puține oportunități. Dar cred că merită să vorbim despre ei. Chiar sper că există călători (este mult mai interesant de parcurs).

Corect, așa cum decide persoana în sine. Nimeni nu revendică aici eroismul. Este mai bine să mergeți prost undeva decât să stați bine în patru pereți. Deși merge bine) Și cum ar fi corect? Pentru a salva câțiva ani pe care firul motiv mai mult cubare? Deci poți arde. Și nu te referi la "dacă o persoană dorește cu adevărat, va suferi toate adversitățile".

Ei bine, în opinia mea, ar fi dreptul de a refuza să se deplaseze pe autostradă, am făcut acest lucru, pentru că el ebrovod. Potrivit orașului non-rapide, rural - acoperă necesitățile pentru toate 100. Un stash nu prea sunt de acord cu strategia) există fonduri disponibile mers și a cumpărat și zaparivat, nu există fonduri disponibile este, de asemenea, nu zaparivat, plimbare pe autobuz)

Ce înseamnă în mod oficial?
Am luat datele pe site-ul Deutscher Verkehrssicherheitsrat (DVR). această asociație este Consiliul German pentru Siguranța Rutieră care acționează din 1969. Ei au pus pe site-ul lor statistici complete. Am luat un document format din 325 de pagini, în care statisticile complete privind vârsta, timpul anului, rațiunea, făptașii și victimele, etc. - sortate și prezentate în tabele și grafice.
Am întâlnit statistici mai puțin detaliate pe site-ul "ADAC" (Road Angels), etc.
Pe pagina de internet a poliției, în secțiunea "Presă", puteți găsi rapoarte detaliate despre accidente / incidente.
Ei bine, sau pe site-urile ziarelor locale de știri.

nu sunt de acord, motocicleta este mult mai mobil în fiecare sens, zonele de parcare desemnate marcate nu se poate spune întotdeauna din experiență, chiar și în Așteptarea un Krasnodar favorit nu peste tot toate marca sus), și numai pentru conducerea pe culoar ... destul de târziu pentru muncă este mult mai mult decât o amendă. Prin urmare, nu sunt de acord.
De asemenea, banii - o motocicletă va costa mai mult. Benzina - cam aceeasi cheltuiala (in medie 6,5 litri la 100 km) pe masina, pe motocicleta. ... Există o perdea în general, prietenul meu vă poate cu un fel de sport încărcat comparativ, în care motorul se întâmplă și mai mult decât în ​​mașină. Mult mai puțin consumat benzină cred.
Mai jos uneltele, și așa mai departe. Da, mașina sa așezat și a mers, dar, de asemenea, pe moto)) Asta e chiar tot ce le-ați scris într-adevăr luate din tavan, și nu are de a face cu realitatea) Bun venit la tine :-)

1-De ce motocicleta este mai mobilă? Chiar aici mașina nu se află în apropiere - și este de dorit ținând cont de regulile de circulație germane și austriece (cel mai adesea mă mut acolo).
2-A în iubitul meu Munchen - marcat! Pentru a conduce în culoar, pot pierde atât drepturile, cât și o mulțime de bani. Deci, întârzierea pentru muncă este o problemă târzie. Trebuie să părăsiți casa la momentul potrivit și să nu mai urmăriți.
3 - Depinde de cum și de ce să călătorească. Mașina consumă o medie de 6,5 (în orașul 6,8, în mediul rural 5,3). Mot, dacă luăm BMW K1300R - atunci consumul va fi aproximativ același. Desigur, dacă luați un scuter sau ceva mic - este plăcut, va fi mai economic. Dar nu toată lumea ia o cubatură mică ...
4 - Dacă stați pe o motocicletă fără echipament, acestea sunt problemele dvs. personale. Eu personal sunt în plină viteză și de calitate decentă. Deci banii costă decent. Având în vedere faptul că este de dorit să aibă cel puțin două seturi de echipaje, prețul este în continuă creștere.
5 - Asigurarea pentru automobilul "VollKasko" pe an costă aproximativ 950 de euro. Dar pe o motocicletă aceeași asigurare va costa aproximativ 4000 de euro

Deci, datele nu sunt luate din tavan, ci din viața reală. Pur și simplu în Munchen și în Krasnodar este un pic diferit. Să nu mai vorbim de vehiculele pe care ne mișcăm.

să înțeleagă) bine, vorbim despre Rusia) totul este mult mai ușor pentru Equipo nu am spus că el nu a vrut sau trebuie să primească cele mai ieftine) la timp și așa mai departe, astfel încât reguli diferite și condiții diferite de utilizare. Prin urmare, comparați și indicați că mașina nu este mai bună. Pentru mine acest confort masina, dar pluta + benzina + asigurare + parcare pentru o mașină ar trebui să fie mai mult în Rusia decât în ​​moto. Dar singurul dezavantaj în moto-aștept văd prețul lor în comparație cu mașinile este destul de mare, pentru 250,000 p poate cumpăra o mașină dracului), dar dezavantajele sunt relevante (este aici, în Krasnodar, nu voi vorbi pentru toate) pe toate porturile. Prin urmare, doar o motocicletă, și o mașină, o mulțime pentru familia cu 3 copii. Și dacă locuiți numai cu soția sau cu o fată, atunci moto în sine este ceva)

cumperi adesea mobila?) Eu personal ca asta nu este prezent. În Krasnodar, principalele supermarketuri aproape, nu e ceva ce piciorul doplyunut posibil, înainte de oricare dintre ele))) nu, nu, dacă locuiți departe de oraș, iar cel mai apropiat magazin este la un km de 20-plus da ... din nou bine aici cumpăra deja SUV :-) în restul de drum de tip motocicleta sau meu preferat Honda Goldwing și posibila expediție umană pentru a ascunde))))) astfel încât, de asemenea, totul este relativ. Numai dacă motocicletele sport am spus lui să nu sunt pentru toată lumea, atunci da, aș fi cu ambele mâini, pentru că Chase nemerenno.

În ultima săptămână este cea de-a treia achiziție. Dar nu este vorba despre mobilier, ci despre capacitatea de a transporta ceva. Voi clarifica - cumpărăm de obicei câteva zile. Magazinele funcționează numai până la ora 20:00, după ce produsele nu se cumpără, tot în zilele de duminică și sărbătorile totul este închis. De aceea, sunați de exemplu sâmbăta și formați o săptămână de mâncare. Înainte de a - a fi un pieton - a trebuit sa inlature un cuplu de kilometri aproape în fiecare zi, deoarece cu el, după locul de muncă, puteți lua două pachete. De asemenea, călătoriile / călătoriile au fost limitate la un rucsac și un tren. Când ați cumpărat ceva greoi - a trebuit să închiriați o mașină. Prin urmare, a fost decis să se ia transportul și a luat mașina mai întâi. deoarece pentru ordinare în jurul orașului suficient pentru cap de transport public și biciclete - în Munchen, ambele foarte dezvoltate.
Nu-mi pot imagina o călătorie în Austria, o casă în munți pentru mai multe familii. Închiriem în mod periodic cu prietenii pentru weekend - când iau mâncare câteva zile, brazieri, muzică, lenjerie de pat etc.

O motocicletă - adunată și cu mândrie singuratică, sa repezit la Alpi sau la atracțiile locale de vizitat. Prin capacitatea de transport, este încă dificil să comparăm o motocicletă și o mașină. Deci, să zicem - să mergeți la lumină. Mai puțin confort, dar sufletul se bucură.
Din nou - o excursie într-un oraș vecin pentru a vizita - cea mai mare parte a mașinii preferă, deoarece pot merge la autostradă, accelerați la 180-200 și ajungeți rapid și în siguranță. Ce nu aș face motocicleta - nu-mi place să conduc pe două roți.

Prin urmare, probabil voi repeta - mașina este practică. E rece, ploaie, ceva sau ia cineva cu tine. Ajungeți la punctul "B" în forma corespunzătoare, etc. Călătoria liniștită pe autostrăzi.
O motocicletă pentru suflet - plăcerea vântului în față, accelerația, drumurile alpine montane etc. Nu reprezint atât principalul, cât și singurul mod de transport.

Apropo, am uitat să întreb, de ce sunt magazine de până la 20 de magazine de lucru? avem 24 de ore pe zi pline, același hipermarket Lenta. Despre chioșcuri, în general, țin liniște, lucrează, de asemenea, noaptea)

www.google.com/maps/ @ 52.3207336,47.2821835,17z Podul vechi de-a lungul râului. Tereshka.

Dacă mergeți de la Syzran la Saratov (secțiunea de pe ruta P-228), apoi întoarceți-vă la intersecția spre Cherkasskoe (la stânga va fi pe Volsk). Acolo, drumul merge mai întâi spre dreapta, există semne. Du-te de sus și de jos. Va exista o cale ferată. Este de la drum pentru a merge literalmente 5 minute mai departe. Chiar în fața podului curent vor fi congrese de la drumul spre dreapta.