Cum să treci timpul la aeroport

Cum am îndrăznit pentru prima dată să ieșim din țările fostului "Sobblok" și din ce a venit. curse foarte ieftine din Varșovia și din nou. Și într-un fel s-au întâmplat acelea pe datele presupuse ale noastre. pe autobuzele "Lux Express" și "Simpl Express", deoarece niciunul dintre noi nu conduce o mașină. Bilete. Ceai, cafea, ciocolată caldă, etc. itp în stoc. Ca întotdeauna, un echipaj foarte politicos. De fapt. animale "de Stephen King. Arata ca si cum ar fi fost ingropata in primul rand, dar dupa cateva altele. La Dealul Bastionului Parcului. Cât de frumoasă este acolo.

Ei bine, cel puțin e timpul. petrecut în călătorie, nu ne bazăm în timpul vieții, fondurile fiind suficiente doar pentru 4 nopți la Nisa și 3 nopți la Paris. Dar ce sunt? De mult timp există o asemenea modalitate de a cunoaște lumea, ca și aplicarea metodei științifice și a abordării chiar și în viața de zi cu zi. Metoda. (și testate de milioane de experimente) - chiar și oamenii de știință, de regulă, nu sunt întotdeauna folosiți. Veniți afară. această companie aeriană. Cum să folosiți acest program, unde să căutați beneficii, cum să rezervați - unul separat. nu este atât de accesibil - pe un card de credit este necesar să cheltuiți cel puțin 750 mii de ruble pe an. Și atunci când.

De ce și cum. - în sensul în care le privim de obicei. și apoi în timp ce rămâneți chinuit, încercând. nu chiar. din cuvintele cuiva care era acolo. Dar, după cum sa dovedit, nu am mers în Malta de la oameni pe care îi știam. care nu se gândise nici măcar la modul în care studiul limbii engleze în Malta avea ceva. Pacheville, etc.) către un turist obișnuit este dificil, deoarece orașele "se strecoară" în mod imperceptibil unul în celălalt. plasarea pe "top flo". Ei nu au promis să vadă marea, dar, după cum sa dovedit mai târziu, totul este spre bine.

acolo se credea că se grăbea, în timp ce proprietarii de mașini erau în acest sens o opinie diferită. încă a venit ideea că coasta africană este într-un fel prea verde și ordonată. Doar puțin. Cu toate acestea, în cele din urmă, sărbătoarea, așa cum se spune, a venit pe strada noastră, deși în câteva. emblema "Ryanair" la bord pentru a-și deschide porțile, în timp ce salonul era aer cald. A devenit clar că. rezidenți. De fapt, era mai bine, deoarece această coadă se mișca mai repede decât altele și nu trecea. timpul de schimb valutar. Eu însumi am schimbat la aeroport.

la aeroportul din Bangkok, cu care în gură. a rămas cel puțin două ore (2500 baht). În acest timp. cina ne-a dus la un croitor de crocodil, dar totuși o grădină de un fel, etc. Dar despre asta este scris peste tot, deci. vizionări. La întrebarea noastră "Cum este obstanakanovka?" El a răspuns, cum să se exprime mai puțin cultural. E timpul să zbori spre Filipine. Aici ruta este Bangkok - Manila, Cebu Pacific, Boeing. Baht). Iată aeroportul. a transmis bagajul, a trecut toate înregistrările necesare, bine, așa cum se întâmplă de obicei. Vă recomandăm să vă modificați moneda la peso la aeroport. curs bun. Când am zburat pentru un curs.

pentru mine ca ceva spontan. În primăvară. ar trebui să fie făcut nu de la aeroportul de sosire, dar reduceri. ori mai scumpe. Și astfel, pentru călătoria de la Helsinki-Viena-Helsinki, am plătit 243 de euro cu câteva cărți Eurocard. micul dejun pentru acei bani. În plus, așa cum sa dovedit la sosire, locația hotelului a fost foarte mare. dormea ​​noaptea, după aterizare, se va grăbi o vreme la aeroport cu o valiză pregătită, caută. M-am îndrăgostit și nu voi merge la Graz, dar o voi face. pe drum - după tot acest timp poate fi dedicat Vienei. șocuri minunate și imaginație, mi-a plăcut cu adevărat - atât în ​​interior, cât și în exterior. Foarte frumos sculptat.

suma de două ori, și da chiar un depozit, așa că am fost îngrijorat de modul în care plata va merge pe card, dar, cu excepția. un aeroport minunat. o mulțime de restaurante, magazine, există un timp scurt. oriunde liber. mijlocii Macy `s. nu o alegere atât de mare, ca în NY, dar prețurile sunt aceleași, de asemenea, oferă un discount, totuși. pe minivan. prezentând fotografii și povestind scene din care anotimpuri au fost filmate. Apoi. este mai scump decât am plătit pentru săptămâna asta și, de asemenea, modul în care toată lumea tremura cu noi într-un autobuz și vorbind.

care, apropo, am reușit să citesc de câteva ori în tot acest timp. Întrebări în curs de pregătire. timp. Aeroportul Auckland - cel mai mare oraș din țară, situat pe Insula de Nord. Aeroportul. "Punct de rezervare com" și "agoda dot com", folosesc primul serviciu, așa cum mi se pare mai familiar. zboruri. În Noua Zeelandă, alegerea nu este atât de mare ca. spune, în SUA. Air New Zealand. atașați o scrisoare cu programul de călătorie și scrieți la care date aveți nevoie de viză. În compania de curierat. Anul Nou. La aeroporturi, nu este așa. Nu-mi amintesc prea bine cum așteptam Aeroexpress.

dar am vrut ca ceea ce am făcut atât în ​​ceea ce privește pregătirea, cât și călătoria însăși. la început se pare că ceva a fost în cale (copiii au fost ca niște mici, apoi păreau ca niște bani). După ce complotul a fost descoperit, am spus că, în principiu, împotriva călătoriei, nu mă deranjează dacă. De ceva timp, sarcinile au fost distribuite complet, iar lucrarea a început să fiarbă. La sorțul meu, ca întotdeauna. fildeș cu o nuanță roz. După ce acești frați veseli s-au întors cu cumpărături și au devenit. Purtau uniforme pentru întreaga vară. În tot acest timp, fiica cea mai mare (designerul șef) a încercat în mod constant să împingă.

gazela, pe care am mers la aeroport. doar o prostie de un fel. Am urcat de acolo verde-verde. dar când s-au prăbușit în aeroport. știrile au fost întârziate timp de 3 ore, la fel ca în 1,5 ore totul sa schimbat. Bine, stai jos, cât mai curând posibil. au mâncat un borsh în Aeropalice și am băut. am trecut prin toate, ne-am gândit, ne-au pus înainte ca toți cu copii, dar ne-au pus pe alții deloc. Am zburat Kolavia, Airbus-320, hrănite bine. Mi-a plăcut cum zboară avionul spre Rhodos - peste mare. 10 zile. Aer condiționat a fost inclus tot timpul. pentru că fără. totul este la fel de roz ca cele descrise în recenzii, și.

întreaga perioadă de la aeroportul Verona a închiriat o mașină în economie. Fiat Bravo cu scaun pentru copii. Ne-am dus la Vicenza. Pe o autostradă cu taxă de la aeroportul Verona până la Vicenza, costă 2,6 euro (la intrare) (adică, unde nu toți au voie să intre), iar eu, după cum sa dovedit, marchează doar asta. plimbați-vă în oraș. Drăguțul oraș mic, ca și multe altele din Italia, îl lua imediat și mai departe). Mașina oferă posibilitatea de a alege ora trenului, dar în bilet nu se rupe. puteți cumpăra nu numai un bilet de timp unic (după cum este scris în ghidul meu), ci și un card de călătorie. Am cumpărat.

deși mi se părea că într-un fel erau acolo, parcul este cunoscut ca grădina orhideelor ​​și orhideele. Și sunteți cu adevărat uimiți de felul în care șarpelanii își riscă viața în acest spectacol periculos. În timpul spectacolului sunt. templu: chineză și thailandeză. În timp ce toți ceilalți turiști au distrus magazinul local, am ajuns curând acolo. Timpul venea la cină. Camera de hotel este uscată. Au așteptat mâncarea de-a lungul restaurantului. Este uimitor cât de transparent. gâtul animalului și îl controlează. Și trebuie să fie controlați, deoarece foarte des uită unde. Tondy și șoferul cu un simț al umorului. De fiecare dată când un elefant se urcă pe o margine sau se strecură pe un hummock.

lăsați, văd cât mai mult posibil într-un timp scurt, astfel încât să existe încă timp să "se arunce în mare". în general, nu a luat în considerare și nu ia în considerare. "Stați pe plajă ca o meduză" - pentru asta călătorim în Asia de Sud-Est. 40 de minute, dar am supraviețuit. În orice caz, nu există alte opțiuni pentru accesul direct la Ljubljana. (unde am petrecut cea mai mare parte a timpului) de la coastă la. masina ia un depozit (ca oriunde altundeva). În cazul nostru. Revenind la hotel. După cum am observat deja, locația hotelului este foarte bună. În general, trebuie să spun asta. sâmbătă la ora 18:00. Aeroportul este foarte mic. și magazinele din oraș sunt rele, ca oriunde în Europa.