Cum să ajungi de la Menton la Nisa

Menton a mers la Ventimiglia, Saint Agnes, Monaco, La Turbie, Roquebrune. De la Nice la Cannes și până la insulă. Menton. în principiu, poate fi oriunde, dar în multe locuri numai cu transplanturi în Monaco sau în Nisa. Toate autobuzele din Menton pleacă de la stația de autobuz, unde puteți lua toate calendarele în pavilion, dar. Trenul de la Menton. biletul a fost ușor mai ieftin decât cel cumpărat în Italia, nu știu. Și mai sus pe munte, niște ruine, nu știu ce este. de frontieră italiană Menton (de la Fort), du-te timp de aproximativ o oră pentru a merge solntsepok nu cel mai de succes.

țărm, în Franța, pentru a primi primavara! Locuia în Nisa. Din asta am plecat. De aici rezultă, scriu. Înainte de NICE. Beaulieu-sur-Mer, Villefranche-sur-Mer, satul Eze. Și acum MENTON din seria "Unde să merg de la Nisa pentru o zi?" Este foarte departe de a merge la Nisa. acesta este Menton. Părea departe de mine. Cum m-am înșelat. știa că aș vrea atât de mult, aș merge la Menton cu o ședere peste noapte. Adesea fac asta: nu plec.

Menton și Nice au devenit de data aceasta ultimele puncte ale călătoriei mele de-a lungul rutei Milan-Como. În timp ce impresii proaspete, voi începe cu ultima întindere, Menton și zona înconjurătoare. Menton. precum și Nisa. foarte convenabil pentru independent. care este ușor de obținut de la Menton. Despre excursii anterioare - excursii la alte sate de munte peste Nisa pot fi citite aici. la doar 7 km nord de Menton. Este ușor să ajungeți din Menton cu autobuzul numărul 6, rutier. spune că există foarte puține informații despre Castellar și chiar despre Gorbio, atât în ​​rețea, cât și în ghiduri.

înainte ca Menton să fie transplantat la Nisa. planificatorul a oferit un transfer în 20 de minute, dar la Nisa. după alte două felicitări - bine ați venit în Monaco și apoi din nou - bine ați venit în Franța. Mentonul de ploaie aproape că a dispărut, dar în fiecare colț și de la fiecare fereastră și vitrină. tăvile scurte, servitorii alergând în jur, vanitatea cumva. Este imposibil să se atingă o stare de seninătate de dimineață. Aici puteți vedea cum să fixați fructele pe schelete. orchestra, picioarele au început să danseze. Și din nou, "ca în film": de sus, ploaie torențială cu un zid, uniforme albastre.

SĂPTĂMÂNTUL LA FRANȚA LAKE FRANCEZĂ (BOLE, MONACO, MENTON, VILLFRANCH). la sudul Italiei este interesant, nu au fost, dar nu au îndrăznit, din moment ce italianul meu nu este încă prea puternic și acolo. pe Beaulieu-sur-Mer - pe de altă parte față de Nisa - și a început să se gândească la program timp de o săptămână. asigurați-vă din nou de asta. Dar apoi a zburat la Nisa la 10:15. Deci, dacă vacanța este mai lungă. când a fost plantat, arăta ca un vis albastru, să devină o realitate, Nisa. ca și în ultima noastră vizită. Garibaldi și acolo sa mutat la numărul de autobuz 100 (Nisa - Menton). Încă o dată, deja a cumpărat.

Anul trecut a trăit în Menton de cele mai multe ori. în Nisa există doar 5 zile întregi. Menton sa îndrăgostit imediat, și Nisa. Nu pot spune că nu mi-a plăcut, dar cumva nu am înțeles. Un lucru știut sigur: de la Nisa este mai convenabil decât să conduci din orice alt oraș de pe Cote d'Azur. îndoieli serioase cu privire la corectitudinea alegerii, prima parte a sărbătorii a fost decis să aibă loc în .I Nisa nu știu secretul, dar anul acesta am bucurat cu adevărat frumos. a trăit lângă piața din Garibaldi (dar nu în Old Nice), și aceasta, desigur, este o altă opțiune pentru recreere.

Bine, am fost când am călătorit în Provence, dar am trecut peste orașul vechi și cu atenție. pe Nisa era deja o bifă despre vizită, dar ideea de festivaluri și de carnaval la sfârșitul iernii ca. și după toate după cum a luat-o și un carnaval de la Nisa. și festivalul de lămâi din Menton. și înflorirea unei mimose. că decizia de a merge la festival a fost acceptată de mult timp, dar am cumpărat bilete ca și cum o lună înainte de călătorie. la rândurile 1-3. Florile care sunt aruncate pe standuri - ajung la fel (asa cum au facut acestea) doar pana la 3 randuri. Chiar dacă. întâmpină dezaprobator și unii ieșiră din situație, rupând de la expoziții ce flori.

părea nerecunoscător. Dar erau niște schițe, niște lucruri mici pe care îmi pare rău. Voi încerca să fiu mai scurtă, deoarece experiența arată că este dificil să citiți recenzii lungi. planul Moscova-Genova prin Roma, trenul de la Genova la Nisa. patru zile în Franța, apoi un tren spre Porto. ajungând în Genova și trimițând trenul spre Nisa - pe ce să ajung de la avion la tren, de la mine. Trenul Genoa-Nisa merge trei ore, adesea scufundându-se în tuneluri, ceea ce este neplăcut, dar este. În general, 12 ore de la un apartament de la Moscova la un hotel din Nisa au fost cea mai plictisitoare parte a călătoriei.

Festivalul meu este extravaganta. Citrus Menton. Maiestatea sa Mimoza din Mandelieu-La-Napoule. Și altceva. călătoriile lor. Nisa în planurile a fost o lungă perioadă de timp. Mandelieu-la-Napoule și Mentone. despre care sunt eu. Aeroflot pentru aceleași date. În plus, este mai captivant. În Nisa, același hotel a fost rezervat. nimic fotografiat. A rătăcit în jurul Nisei și a recunoscut-o, ca și cum ar fi venit deja a doua oară. Nisa stația de tren este frumoasă. în acest moment, vin și pepene galben pentru picnicul de seară (oh, ce picnic!) și am mers la Parada. În jurul valorii de tot.

CUM A FOST. a fost foarte, foarte trist, m-am gândit că doar elita ar putea merge la Nisa. Ceva din zonă. Potrivit revizuirii, mi-am dat seama că diavolul nu este atât de groaznic cât este pictat. Am învățat să găsesc bilete de avion ieftine. Mi-am dat seama că am decis că în acest an mă voi face un cadou pentru aniversare și voi merge la Nisa. în Franța. Zborul de întoarcere a fost planificat în același mod din Nisa. dar tovarășul nu a fost niciodată Paris, ea a fost. cuvintele ei "chiar dacă aerul din Paris miroase", cum să nu respectăm? Și diferența sa dovedit a fi nesemnificativă.