Cum ajungeți de la manila la minodoro în Sabang, Puerta Galera și plaja albă este experiența noastră extremă

Insula Mindoro este una dintre cele mai mari insule din Filipine. Acesta este situat la sud de insula Luzon, la numai 150 de kilometri de Manila. Acest lucru creează insula Mindoro o atracție specială în ochii turiștilor și a localnicilor. Cum să ajungeți de la Manila până la insula Mindoro și să rămâneți în viață.

Călătorii și turiștii sunt deosebit de interesați de coasta de nord a Mindoro. Fanii de scufundări și snorkeling merg la Puerto Galera și Sabang. Sabang cu lumea sa subacvatica pentru scafandri - un loc de cult! Iubitorii de plajă merg, de obicei, la nisipurile albe ale White Beach. Restul insulei Mindoro este potrivit pentru iubitorii de eco-turism, etnografie și trekking. Iar viața colorată a locuitorilor din zonă și natura insulei Mindoro merită o atenție deosebită. Cu toate acestea, noi doi copii mici nu am ajuns până la lumea subacvatică sau de urmărire. Calea noastră se afla pe Plaja Albă.

Cum să ajungi de la Manila până la Mindoro?

Calea de la Manila până la Mindoro este formată din trei etape:

1 Urcați de la Aeroportul Manila până la cea mai apropiată stație de autobuz

Cea mai apropiată stație de autobuz este un terminal în Pasay (Pasay Terminal), situat în partea de sud de Manila, la doar patru kilometri de aeroport lângă stația de metrou Taft Avenue. În plus față de apropierea aeroportului este convenabil ca călătorul nu trebuie să Wade prin blocajele de trafic Manila si smog (de două ori, ca insula Mindoro este, de asemenea, la sud de Manila).

Pentru a ajunge de la Aeroportul Manila până la Terminalul Pasay, puteți lua un taxi. Este în valoare de aproximativ 200-250 de pesos (4-5 euro), dar în necunoștință de la aeroport stripat 760 de pesos (14,50 euro), spunând că prețul unei zone fixe. Poate că era un preț fix pentru terminalul de autobuz din nord, și nu pentru cel din sud, nu știu.

Se pare că tocmai am fost divorțați. Călătoria de la Aeroportul Manila la Terminalul de autobuz de Sud în Pasay (Pasay Terminal) va fi de la 15 la 30 de minute, în funcție de blocajele în trafic.

Taxiurile sunt dotate cu aer condiționat și în acest fel vor fi mult mai calde și mai confortabile în Manila fierbinte, învechite și nu mult mai scumpe decât cele cu metroul.

Mai ales dacă mergeți ca noi - cu copii mici și rucsaci destul de mari.

Pentru aproximativ 500 de metri unul câte unul există mai multe stații de autobuz. Noi, pentru a ajunge pe insula Mindoro, suntem interesați de autobuze până la cheiul Batangas (Batangas Pier). Acestea vor fi stațiile de autobuz JAM Liner, Batangas Express, autobuzul Ceres și altele.

2 Urcați de la stația de autobuz până la Pierul Batangas (debarcader)

De la terminalul de autobuz din Pasay (Pasay Terminal) la Batangas (Batangas), am ajuns la compania de autobuze JAM de linie. În plus față de JAM Liner, Batangas se poate ajunge și pe autobuzele Batangas Express, Ceres Bus și alții. Prețul biletului pentru toate companiile este fixat la 167 pesos (3,20 euro) pe persoană. Biletul poate fi achiziționat atât la biroul de bilete al stației de autobuz, cât și la autobuz. Autobuzele pleacă la fiecare jumătate de oră - o oră. Autobuzele sunt destul de confortabile: aer condiționat, DVD, Wi-Fi. În partea de jos a autobuzului - un loc pentru bagaje, nu trebuie să plătească suplimentar pentru bagaje.

Durata călătoriei de la stația de autobuz până la cheiul Batangas este de 2-2,5 ore, în funcție de blocajele de trafic. Puteți viziona un film. Aproape că am avut timp să urmărim "Căpitanul Phillips" împreună cu Tom Hanks, în timp ce copiii dormeau.

La biroul de informații de la aeroport, am aflat despre posibilitatea de a obține un taxi de la Aeroportul Manila până la Quay Batangas. Acesta va costa călătorul aproximativ 2500-3500 pesos (48-67 euro) pentru o mașină sau un minivan, respectiv. În opinia noastră, acest lucru are sens doar dacă mergeți de o companie de 8-10 persoane. Apoi, în loc de două sau trei taxiuri și o duzină de bilete de autobuz (aproximativ 2500 de pesos în total), poate că este logic să luăm un minivan pentru 3.500 de pesos în Batangas.

3 Du-te de la Batangas Quay la Insula Mindoro

Feriboturile de pe Mindoro sunt bărci mari din lemn cu motor. Acestea sunt trimise de la Batangas între 6:30 și 17:00, în funcție de sarcină, aproximativ la fiecare jumătate de oră - oră. Mai întâi, feribotul merge de obicei spre Sabang, apoi spre Puerto Galera - spre docul Balatero, apoi spre White Beach. Calea, respectiv, durează între 1,5 și 2,5 ore. Costul pentru White Beach este de 275 pesos (5 euro) pe persoană.

În plus, va fi necesar să plătiți pentru fiecare 10 pesos din taxa de terminal și 50 de taxe turistice (ecologice). Taxe similare, care nu sunt incluse în tarif, sunt luate în Filipine peste tot, inclusiv la Aeroportul din Manila.

Site-ul oficial cu programul de la cel mai popular operator de transport "Parintele n Sun Lines (FSL): puertogaleraferry.net/trips.html

IMPORTANT să știi!

Feriboturile Wharf Batangas la Mindoro la Sabang (Sabang), Puerto Galera (Puerto Galera) și White Beach sunt trimise mai devreme în dimineața până la ora 17:00! După 17:00 feriboturile nu navighează! Acest lucru se datorează marelui seara din Sabanga și White Beach. Asigurați-vă că luați în considerare acest lucru atunci când părăsiți Manila!

Nu am știut acest fapt! Și după ce am ajuns la Batangas până la ora 18:00, drumul spre White Beach pe Mindoro sa dovedit a fi mult mai interesant.

Afacere la ultimul!

Într-adevăr ajutat de faptul că, de la 800 de pesos (15 euro) pentru fiecare persoană este în mod oficial un bilet la un feribot de noapte confortabil pentru Caticlan (Boracay aproape) vele de la Batangas la ora 20:00. Cel puțin, atunci când ne-am întors și a început să plece, spunând că acești bani mai bine naviga la Boracay, a fost în măsură să aducă rapid în jos prețul de până la 1.500 de pesos (29 euro) pentru toate! Aceasta este de 3-4 ori. Și în acest caz, nu am plăti taxe (fie terminale sau turistice), am plătit în plus, în comparație cu prețul oficial, destul de un pic!

Întreaga sumă este plătită proprietarului bărcii când se aterizează pe ea. Dar pentru ea, sa dovedit, nici măcar o jumătate de oră pentru a merge la jumătate mort (sau mai degrabă pe jumătate mort) „jeepney“, a marcat globul ocular aceleași însoțitorilor tardive. Suntem deja în noaptea a fost dus la „jeepney“ la barca, care era de douăzeci de kilometri, dacă nu mă înșel, la Cape în zona Mabini. Ca niște contrabandiști sau chiar mărfuri contrafăcute. Ce să spun. Copiii erau distractivi, iar soția lui era înfricoșătoare.

Aproape toți colegii noștri călători plătit pentru un transfer, și mult mai mult cu hyped lor chiar mai departe în viitor și să plătească pentru „jeepney“, și la un cost suplimentar pentru bagaje, precum și pentru plata diferitelor taxe. A trebuit să plătim doar 100 de pesos (2 euro) intermediarului nostru pentru ajutorul lui.

Barca înoată în întuneric total cu un lanternă pe nasul oră 2, destul de puternic în timp ce se balansează și se bate pe valuri din cauza dimensiunilor sale mici. Ce să spun. Copiii erau încă veseli, iar soția lui era și mai teribilă decât înainte.

Aterizarea se face la docul Sabanga. Am navigat la Sabang la ora zece și a fost inutil să mergem imediat la White Beach. Chiar și în acest moment, pentru a găsi minute pentru douăzeci și una de camere pentru o noapte în stânga Sabang, era ușor. Camera cu aer condiționat, duș și furnici ne costă 1.100 de pesos (21 de euro) pe noapte.

Găsind unde să luăm cina și să luăm micul dejun, de asemenea, nu a fost dificil. Sabang (Sabang), fiind Centrul aproape de scufundări din Filipine, are un frumos malul apei, o mulțime de restaurante și hoteluri, precum și cluburi de noapte, cu diferite tipuri de spectacole, foarte mult amintindu-ne la Walking Street din Pattaya, Thailanda.

Dimineața, puteam ajunge doar pe drumurile Mindoro la White Beach.

Sabang - Puerto Galera - Plaja White:

• Între "Sabang" și "Puerto Galera" rulează "jeepnie". Durata călătoriei este de 20 de minute. Tariful este de 50 pesos (1 euro) pe persoană.
  • Între Puerto Galera și White Beach este aproape singurul mod de transport - trasiculele. Durata călătoriei este de 15 minute. Tariful este de 100-120 pesos (2 euro) indiferent de numărul de pasageri și de bagaje.

Am încercat să luăm la White Beach, în mod individual, un "jeep" personal pentru 700 de pesos (13,50 euro)! Dar când și-au dat seama că știm costul real al călătoriei, au indicat călătoria cea mai apropiată de Puerto Galera, un "jeep" regulat.

De la noi, trecând pe un "jeep" pe un drum încurcat, l-am întâlnit pe Mindoro?

Și priveliști frumoase!

De îndată ce am început să eliminați elemente din „jeepney“, a sosit în Puerto Galera, ne-am blocat dorește să ne ia pe traysikle la White Beach.

Cel mai mic preț de 100 de pesos (1 euro) a câștigat. În timp ce în spatele roții încă permisă numai pentru a face fotografii în timp ce șoferul fixat bagajele pe partea de sus, spate și părți ale acestei minune a tehnologiei.

Ca rezultat, nu de numărare cazare în Sabang, vom obține de la aeroport Manila la White Beach pe Mindoro 6,5 ore de timp pur (plus peste noapte), a cheltuit 3.100 de pesos (60 euro) pentru întreaga familie.

În mod ideal (dacă te duci cu mintea și în prima jumătate a zilei) pentru a obține de la aeroport la Manila Mindoro posibil de 4,5-5 ore fără înnoptări, cheltuind mai puțin de 700 de pesos (13,50 euro) per persoană. Dar drumul va fi mai plictisitor decât traseul nostru.

Mindoro este atât de minim și de costurile de bani? Categoric, da! Nu veți regreta pentru o secundă.

călător

Am verificat site-urile și serviciile, prin care călătorim mult și ieftin:

Căruciorul călătorului

Mână de călătorie din notebook din piele naturală cu blocuri detașabile de format Midori, cu o reducere exclusivă de 20% la codul promoțional

Cărucioare și articole pentru copii Lorelli

Lorelli. cărucioare, jucării, scaune auto, biciclete, scaune înalte, walkers, șezlonguri, leagăne, canguri, jucării și accesorii pentru nou-născuți

Jucării pe drum

Mărfuri pentru copii în călătorie

Suntem numiți Michael și Elena. Noi călătorim cu bloggeri și călătorim cu cei trei copii: Stepan / 7 ani /, Sofia / 3 ani / și Masha / 1 an /.

Nu putem trăi fără călătorii și credem că călătoria este singurul lucru care poate face o persoană mai bogată pentru banii pe care i-au cheltuit.

Călătoriile noastre

Unde este acum?

Insula Zanzibar (Tanzania)

Unde eram noi?

Thailanda, Malaezia, Hong Kong, Filipine, Maldive, Tanzania, Emiratele Arabe Unite, Egipt, Turcia, Spania, Andorra, Franța, Austria, Germania, Finlanda, Țările de Jos, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, Bulgaria, România, Lituania, Polonia, Belarus, Ucraina

Unde am trăit?

Bulgaria, Thailanda, Malaezia, Rusia

Unde mergem?

Grecia, Croația, Muntenegru, Portugalia, Peru, India, Indonezia, Sri Lanka, Vietnam, China