Cinema Leipzig Kiev poster, program, recenzii și fotografii vizitatori la cinema Leipzig

Bună ziua tuturor! Vreau să împărtășesc campanie pentru premiera Deadpool a cumpărat două bilete în avans. Online, un bilet de 65 * 2 = 130, dar linia de jos nu sunt bani! 11. 02 a venit la premiera de gală a sesiunii, venind pe casierul a vrut să ridice biletele și apoi vin. numărul de ordine, nu! cum? după frecare lung sa dovedit că pentru un motiv oarecare biletele pentru 10 si 02 la premiera! Ei bine, poate, oricine poate face o greșeală! ((((Cerând administratorului la cinema că este posibil biletele au fost achiziționate posibilă o dată eronată, prezentând în același timp de e-mail si SMS notificare. Ia răspuns la prețuri accesibile. Dar cum știm că este posibil să fi fost pe ea! Prostii. 21 și filme în în cazul în care costul biletului este la nivelul secundar nu poate ține evidența cine a fost și cine nu este? 'm întrebam, poate începe să afișeze toate, și nu-l controlează? prezentarea la intrare pe care obysyuchnuyu de brand, care sufla capac și Voila am fost în cinema! Pune o intrebare despre posibilitatea în zvrata. (cred că a fost o prostie, dar încă) semi-canon administrator al ochiului (care nu este dat chiar sugerează că, probabil, ai fost ieri, cum. Dovedește. terminale, calculatoare, securitate, etc, și lipsa de control. OK. Eu încă mai vreau să merg și este de acord să plătească! oferta suna foarte simplu, sunt de acord, să skidku- încă să plătească pentru a doua oară pentru a merge la premiera mult-așteptata. și apoi chiar și mai abrupt, cu o cameră goală pe sesiune la 22:10 cumparat doar 10-15 de bilete și de administrator i El a spus reduceri de vârf premiera acolo! prostii! și ne luptăm pentru clienții? Ce luptă? Nu spune oamenilor. Considerați că este mai ușor să se transforme filmul sala goală. ia act și nu își pierd clienții lor. ks82 @ UKR. speranță net acest lucru nu va fi ignorat. i învețe pe oameni să funcționeze corect, asigurați-vă că sesiunile de vizita de control din Evul Mediu, și nu la toate întrebările din domeniul casieri de numerar ar putea da, de asemenea, un răspuns și nu așteptați pentru un administrator care tocmai - asta e doar proburmochet clar pentru ei înșiși sub nas! din nou, voi fi recunoscător, și o altă notă

Nu pierdeți timp și bani în camera galbenă este groază! Acesta este de obicei aerul condiționat pentru apartamente, nu se răcească deloc, în sala de la camera de gazare de 30 de grade, abia dosidela. suna mai bine decât am acasă, Proektor direct peste capetele lor, închide scaunul și chiar matusa amuzat vine la lumina se aprinde și în afara