Bosnia și Herțegovina

Bosnia și Herțegovina are acces la Marea Adriatică și un oraș mic de pe coasta de câțiva kilometri. Orașul se numește Neum, numele sunetelor bosniace, precum și pentru noi. Acesta este un loc foarte frumos, dar noi în Mostar ar fi trebuit să fim încă acolo pentru a ajunge acolo.

Cum se ajunge la coasta de la Mostra? Este foarte ușor să urci în autobuz și să conduci timp de trei ore. Apoi, dintr-o dată se dovedește a fi plantate la granița cu Croația! Mai mult să se miște

Da, da, ne-au scos din autobuz. Autobuzul se plimba nu numai pe teritoriul BiH, dar și în Croația. Există un alt drum fără a trece frontiera, dar cu siguranță nu este potrivit pentru un autobuz turistic. Când au început să verifice pașapoartele la frontieră, ne-a aterizat - nu avem viză croată, dar nu am planificat. În general, am primit un certificat și ne-am trimis înapoi de la graniță.

Bosnia și Herțegovina

Până la destinație erau 28 de kilometri, dar nu ni se permitea. Drumul care trece prin teritoriul Bosniei a durat 40 km. Am încercat să ajungem la un acord cu localnicii, astfel încât ei ne-au luat pentru bani, dar toți au spus că ar putea apela un taxi din Mostar. Nivelul de trai din țară nu este ridicat, ci din refuzul veniturilor, unde este logica?
Ca rezultat, am mers de-a lungul drumului până la punctul în care nu mai era nici o furculiță și o opțiune de a merge doar la Neum și a început să se oprească. Mașinile erau mici și nimeni nu se grăbea să se oprească. Apoi am decis să scriem pe foaia de hârtie marca NEUM 40KM KM convertibilă - moneda locală. Dar, când cinci minute mai târziu am scris scrisori groase, m-am uitat la foaie, mi-am dat seama că șoferul, văzând inscripția, această inscripție va interpreta KM ca kilometri și va spune: "Mulțumesc băieți, știu". N-am avut timp să redesenăm, aveam noroc, iar mașina se opri.

02. Neum - în aparență tropicalele prezente.

Bosnia și Herțegovina

Pe drum, am vorbit cu șoferul și ne-a spus multe lucruri interesante.
Cu privire la semnele pe care le-am întâlnit, în această parte a Bosniei, toate inscripțiile sunt scrise în două limbi - croate și bosniace, care sunt pictate cu vopsea din aproape orice loc. Potrivit cuvintelor, din cauza ură pentru bosniaci, el se consideră a fi croat. "Noi îi urăm!" - A repetat de mai multe ori. În ciuda sfârșitului războiului, totul nu este atât de neted. În Sarajevo, nimic asemănător nu poate fi văzut sau simțit, dar mai aproape de graniță, agravarea crește. Când am fost așezați la frontieră, mai mulți bosniaci au fost scoși din autobuz și batjocoriți.

03. Neum arată ca o imagine! Există o mare mare luminoasă, străzi pas și nimic interesant, cu excepția plajei. Cel mai important este pentru odihna Batonului.

Bosnia și Herțegovina

Drumul la care eram era destul de pustiu. Dar, la fel ca multe drumuri din Bosnia, era foarte îngust - cele două mașini abia părăsiseră. Șerpentină, a bătut printre munți, rupând de pe marginea drumului în pante abrupte. Și a noastră a condus, pionierat aici, astfel de întoarceri, care uneori au sărit un gând - și dacă vom ajunge în general. Cei care jură pe drumurile noastre, pot încerca să conducă pe autostrada Mostar-Neum prin țară și să înțeleagă cum totul este bun. Nu există bani în țară, drumurile sunt scumpe pentru a fi reparate, astfel că este mai ușor de transportat prin intermediul Croației.

04. În sprijinul cuvintelor, în general, nu există moschei.

M-am prezentat când am început conversația, dar nu am auzit și mi-era rușine să întreb din nou. Pronunția lui a fost teribilă, a mâncat cuvinte și a adăugat guma de mestecat, așa că multe lucruri trebuiau ghicite. Aspectul la el a fost un gangster, și judecând după povestirile sale, el trăiește pe "concepte". Dar era foarte corect în comunicare.

05. Vremea, în toate zilele am fost mulțumiți. Deși în prima zi cerul a fost parodat.

Bosnia și Herțegovina

Am ieșit din mașină în centrul orașului lângă benzinărie. Ceea ce urma să facă nu era clar, nu am găsit pensiuni aici, hotelurile erau scumpe. Cel mai important lucru a fost că am ajuns în oraș! La urma urmei, au existat șanse să nu se prindă o plimbare și să meargă pe jos cu 40 de kilometri! Întreaga zi ar merge, dar nu și faptul că au venit. Și, la urma urmei, și ieșiți de-aici în câteva zile.

06. Plajă cu pietricele mici. Apa este caldă. Apus de soare.

Mergând la 50 de metri, ne-am împiedicat imediat de locuințe, și ieftin. Neum trăiește în detrimentul vizitatorilor, aici închiriază camere la fiecare colț, la fel ca în Crimeea noastră, și ca în orice oraș de pe coastă. Dar aproape nu există cafenele și restaurante, deci nu este necesar să alegeți mai ales pentru a pierde timpul în zadar. Pe scurt, mănâncă ceea ce dau - merg aici de dragul mării și nu de dragul gastronomiei.

07. În fotografia din prim-plan era un țăran îndepărtat cu o pâlnie, iar din tot ceea ce era remarcabil, avea o burtă, pe care putea pune un borcan de trei litri. O astfel de imagine este calmă, dar a stricat fundalul! A tăiat-o la o jumătate de oră de acolo.

Bosnia și Herțegovina

Inițial, am planificat să petrecem trei zile aici, dar o astfel de vacanță Batonski nu este pentru noi, așa că am redus șederea noastră în oraș!
La sfârșitul postului mai multe fotografii ale uimitorului cer Neum.

08. Ploaie în munți, apropo, Croația este deja acolo.

Bosnia și Herțegovina

09. Timp de cinci minute, cerul a explodat, trecând de la gri la roz deschis, apoi pe alo-roșu!

Aventurile ne iubesc, dar însoțește norocul. Am primit informația și am privit munții și am ajuns la mare. Desigur, în autobuz am fi ajuns mult mai repede, dar este plictisitor. Când am plecat de la punctul de frontieră, am stat și am râs, împachetând lucrurile în rucsaci mai convenabil. (Și prima fotografie o arată) În curând vor fi fotografii ale malului mării. Rămâi bine, așa cum se spune.