Secretele Atractiei - data lansarii, recenzii

"Secretele Atracției" este un joc logic interesant, acțiunile cărora se desfășoară în Academia de Magnete. La fiecare nivel prezentat, trebuie să rezolvați tot felul de puzzle-uri, accentul principal pe care va fi pus pe folosirea forței de atracție. Fiecare dintre sarcini este prezentată în setarea sa unică, care nu te lasă să te plictisești atunci când rezolvi puzzle-uri. În cazurile în care pur și simplu nu puteți găsi o soluție pentru această sarcină, puteți utiliza promptul.

Până în prezent, nimeni nu a fost identificat ca fiind similar cu misterul atracției jocului. Vă puteți ajuta să faceți baza jocurilor mai bine dacă știți proiecte precum Mystery Arcane.

Adăugați un joc similar

De asemenea, puteți găsi pasajul Misterului Atracției, care vă ajută să economisiți nervii și timpul în căutarea comutatorului drept sau îngropați în adâncurile locațiilor cheie. Pasajul va fi, de asemenea, util pentru cei cărora le place să găsească toate secretele și să colecteze realizările. Dacă jocul este în limba engleză și nu-l dețineți bine, atunci veți avea nevoie de posibilitatea de a descărca gratuit misterul atracției fără înregistrare. Rușinii la unele jocuri conțin voce rusă, dar în majoritatea cazurilor sunt doar subtitrări. Paginile portalului nostru conțin, de asemenea, coduri pentru jocul Secretele de atracție, ajutând la trecerea celor mai dificili sefi.

Dacă aveți probleme cu lansarea sau funcționarea normală a Misterului Atracției pe PC, vă sugerăm să vă familiarizați cu posibile soluții la problemele care au apărut într-un ghid special. De asemenea, puteți vedea pe o pagină separată cerințe detaliate de sistem Mysteries of attraction și informații conexe.

Certificat de înregistrare de stat a agenției de știri KV 377-239R