Revizuirea jocului blestemat de munte - recenzii de jocuri - articole

Horror calitativ în ultimii ani din ce în ce mai puțin pe PC. Și nu este consola care este vina, după cum ați putea crede, dar dezvoltatorii înșiși. seria Resident Evil la a cincea de postrelushka sa transformat intr-un zombie cu negri, Silent Hill: Homecoming, și chiar a devenit o resuscitare de succes a seriei, dar nu au avut o poveste profundă a pieselor anterioare. S-au sperat pentru SAW: Videogame, dar înfricoșător nu era suficient.

Ceea ce nu se aștepta nimeni deloc - este portarea cu Nintendo Wii horror Cursed Mountain. Despre el foarte puțini oameni au auzit, și prima reacție a mai multor jucători: "Wii înseamnă grafică mizerabilă." Dar, în primul rând, nu prin grafică, dar în al doilea rând, pentru o astfel de consolă cu putere redusă totul se face la un nivel bun, chiar excelent. De aceea versiunea PC a lui Cursed Mountain arată foarte bine pe ecranul monitorului.

În conformitate cu spiritul cel mai aproape de joc la Silent Hill - nu se teme să sară în jos din plafonul de monstri (a se vedea Dead Space.), Și atmosfera. Acțiunea de Cursed Mountain are loc în Tibet, iar personajul principal este un simplu alpinist Eric Simmons. Napara cu fratele său, el încerca să urce spre vârful Chomo Lonzo, dar ceva a mers prost, frate a dispărut misterios, iar rudele va căuta obiectivul principal înainte de creditele finale.

Și munții tibetani sunt foarte neprietenoși. Oriunde s-au zbătut fantomele alpiniștilor morți, furtuna de zăpadă urlă. Prins în ochii lui Eric Buddhist îi explică pe scurt ce fel de fantome câștigă și cum să supraviețuiască în astfel de condiții. Mai multe căutări fratele plumb alpinist la așezările abandonate, statui Buddha fără sfârșit și chiar o bunica-șaman. Cu siguranță cei care sunt în special interesați de budism, stie pe de rost toate cele Patru Adevăruri Nobile, precum și versat în zeci de diferite curenți acestei religii, aceasta va fi de două ori mai interesant de știut necunoscut.

În general, atmosfera de aici este pur și simplu excelentă. Principalul accent nu se pune pe frică, ci pe stres. Primele douăzeci de minute pentru a ataca pe nimeni nu vor fi, dimpotrivă, jocul de groază este cel mai mic. Dar apoi, când ceața va fi siluete cineva abia vizibile, iar deschiderea unor uși vor fi însoțite de o rolă sinistră va fi un pic incomod. În curând pe cale de a întâlni bunica șaman, rostind fraze și vrăji de neînțeles cum ar fi „Om mani padme hum“, șefii care ucid cu mult mai complicată decât fantome obișnuite, și multe altele. Deci, povestea povestată în Blestemul Munților este destul de interesantă, confuză, iar cu atât mai mult devine mai clar imaginea a ceea ce se întâmplă în munți.

Jocul nu se pretinde în niciun caz filosofic, dar atinge în mod nemilos câteva aspecte importante ale vieții. De exemplu, singurătatea: ridicându-se la partea de sus a muntelui, ne vom întâlni pe drum o mulțime de sate, case mici, dar ei nu au nici o trăiește, ușile închise, ferestrele bătute în scânduri, iar cele pe care le-am văzut - sau șamani senile sau tibetană călugări care vor spune câteva cuvinte și vor merge pe drumul lor. transmite cu succes un sentiment al persoanei, pentru prima dată, să se întâlnească cu fantome: Eric întreabă în surpriză, „Ce a fost asta?“, Și apoi voios expiri după primele lupte de succes cu spiritul alpinist mort. Cu imersiune în atmosfera Tibetului în joc, totul este în ordine, dar, din păcate, nu pentru mult timp. Cu toate acestea, mai multe despre aceasta mai târziu.

Ghostbusters

Așa-numitul "ochi al treilea" al lui Eric îi permite nu numai să vâneze și să ucidă fantome, ci și să găsească pe pereți semne de neînțeles. În cele mai multe cazuri, acestea sunt cheile pentru ușile închise. Pentru a "rupe", jucătorului i se oferă un mini-joc care seamănă cu lecțiile de vrăji din Harry Potter și Stone of Sorcerer: scopul este acela de a desena curbe ale mouse-ului de la un punct la altul. Fără îndoială, pe Wii a fost uneori mai interesant, dar aici primele două ore vă place. Dar apoi totul se schimbă drastic.

Dintre armele din arsenalul lui Eric, doar un pickaxe care împușcă lumini, adversarii aproape că nu se schimbă și fiecare aspect al lor este însoțit de aceeași animație - se pare că astfel de caracteristici nu se corelează cu jocul bun. Dar nu totul este atât de simplu, deoarece evaluarea jocului strict - nu este corect.

Cursed Mountain poate fi redus din două motive. În primul rând, jocul este un port cu Nintendo Wii, pentru care chiar și o astfel de grafică sunt deja de neimaginat frumoase. Dar chiar dacă ignorăm trecutul de consola de jocuri, multe dintre punctele făcute este atât de mare încât doar cerșească pe desktop: are vederi panoramice excelente, role bune, realizate într-un stil destul de original. Impresionant este, de asemenea, faptul că site-urile au trecut modul în care nu dispar: sprijinindu-se pe stâncă, puteți vedea locurile în care ați fost recent. Și în partea de sus - unde vei fi în curând. Da, este complet absentă fizica, protagonistul merge și se execută foarte lent, nimic altceva decât vase de lut, distruge imposibil - dar la un moment dat iti dai seama ca modul în care aceasta ar trebui să fie, toate aceste tehnologii moderne ar strica doar jocul. Și ceea ce vedem acum, chiar dacă pare de modă veche, dar va fi amintit pentru o lungă perioadă de timp, în contrast cu împușcături „inteligent“.

În al doilea rând, groaza sa dovedit a fi bine. Un urlet înfricoșător, strigătele femeilor pentru uși încastrate și cât de succes s-au dovedit momentele tranziției lui Eric în lumea spiritelor! Totul în jur este gri, alpinistul respira greu și doar un fluier neplăcut se aude în urechi.

O problemă: să se joace foarte repede. Se pare că aș vrea să știu ce se va întâmpla în continuare, în cazul în care fratele meu a mers, și ceea ce bătrânica-vrăjitoare învață. Dar pentru a ucide aceleași fantome, pentru a atrage cu mouse-ul aceleași figuri și, în general, pentru a efectua aceleași acțiuni pe care nu le doriți în două sau trei ore. Dar, în orice caz, puteți face o respirație pentru câteva zile și continuați să căutați o rudă. Deoarece astfel de jocuri de pe PC apar foarte, foarte rar.

Portul neașteptat al unui joc puțin cunoscut sa dovedit a fi ceea ce noi, jucători de pe PC, ne-a trebuit atât de mult timp. Aceasta este o groază reală, născută doar atunci când era necesar. Înfricoșător, interesant, interesant de la început, dar monoton și puțin enervant la final. Da, noi, în principiu, și acest lucru este de ajuns.

Revizuirea Lost Chron. Jocuri făcute fără iubire și diligență, ca un balon - coaja este, dar înăuntru este gol. Lo.

Revizuirea Podului "Sus" și "fund" în The Bridge - conceptele sunt relative. Mergând sub arc, puteți ușor să traversați.

Revizuirea SimCity Când SimCity a fost lansat cu o lună în urmă, un tsunami de furie a oamenilor a fost difuzat peste Net - prost osh.