Opera de la Viena, blogul Anna Nova

Pregătindu-mă pentru călătoria spre Viena, m-am hotărât să vizitez capitala culturală a Europei și să nu vizitez Opera de la Viena va fi de neiertat! De asemenea, îmi place să merg la teatrele din Moscova, să urmăresc spectacole, să fac balet și să ascult operă. Prin urmare, problema evenimentelor culturale de la Viena a fost rezolvată rapid.

În primul rând, voi spune câteva cuvinte despre Opera de la Viena. La mijlocul secolului al XVII-lea, Opera a apărut la Viena. Spectacolele au avut loc în diverse teatre. Și în 1861 sa decis construirea unei clădiri separate pentru Opera de la Viena. Astăzi este cea mai mare operă din Austria, care a avut loc la 25 mai 1869, cu opera "Don Giovanni" de Wolfgang Amadeus Mozart.

• Opera "Don Juan" - Loge 12, Reihe 3, Platz 6 - pentru 31 de euro
  • Balletul "The Bat" - aceleași locuri la prețul de 32 de euro

Ie Nu stăteam la pământ, ci într-un pat lateral, înălțându-mă deasupra pământului. Am avut al treilea rând. Dar, dacă este posibil, luați, desigur, primul rând. Al treilea rând este încă foarte departe. Din punctul meu de vedere, nu este absolut necesar să cumpărați bilete la parter. Această fotografie a fost făcută doar din cutia unde stăteam, dar numai rândul - primul)) După cum puteți vedea, scena este perfect vizibilă.

Apropo, vreau imediat să vă atrag atenția asupra faptului că fotografia arată în mod clar ecranele evidențiate, unde se difuzează textul. Puteți alege limba care vă convine de la mai multe. Rusa nu a fost, am citit în engleză, tk. spectacolul operei "Don Juan" a fost în limba originală, firește (în italiană).

Opera de la Viena, blogul Anna Nova

Această imagine îmi place și eu - un fel de priveliște în abis))

De aceea, în ziua vizitei mele cu un prieten, am așteptat o surpriză și mi-am descoperit ora în 3 zile, când am decis să pregătesc bilete pentru excursia de seară. Sa dovedit că începutul spectacolului la ora 14:00 în loc de ora 19:00, așa cum am comandat. Galopom a alergat la recepția hotelului în speranța de a apela biroul de bilete al operei, dar toate încercările erau în zadar. În hotel am fost sfătuiți să venim la spectacolul de seară devreme până la ora 17:00 și să încercăm să rezolvăm problema la fața locului. Este exact ceea ce am făcut, fiind încrezător că avem timp suficient de la început la ora 19:00.

Sa dovedit că nu era absolut necesar să se grăbească. Birourile de bilete se deschid cu o oră înainte de prezentare. Sau mai degrabă, nu este chiar casierul în sine, dar aș spune - punctul de eliberare a biletelor rezervate, localizat direct în operă. Așadar, am mers în liniște să mergem în jurul zonei pentru a trece această oră și a veni din nou, încă de la ora 18:00.

A fotografiat clădirea Operei din Viena din diferite unghiuri:

Opera de la Viena, blogul Anna Nova

Întorcându-ne, am găsit o coadă uriașă, care totuși trebuia să fie apărată. Dar nu am putut ajuta, trimițând, așa cum am înțeles, problemele noastre administratorului. unde am fost rugați să vină cu 2 minute înainte de începerea spectacolului și să încercăm să obținem locurile celor care nu au venit astăzi la operă, a fost o zi plină, iar toate biletele au fost vândute! În prealabil, din nefericire, nu am putut fi întemnițați nicăieri. Deci, încă 40 de minute trebuiau să mergem la primul etaj al clădirii:

Cu o problemă ca al nostru, nu eram singurii, și totuși am avut noroc - merge pana la performanta de top, am fost mai întâi în coada de așteptare care doresc să schimbe biletele)) Ca urmare, o mulțime de spațiu, dar la 10 minute de la debutul acțiunii, din păcate, au ratat. De aceea, vă sfătuim - verificați dublu bilet, astfel încât să nu pentru a rula în aceleași probleme. Deci, totul este deja în urmă și.

Bine ați venit la operă!

Opera de la Viena, blogul Anna Nova

Am răsuflat accidental obiectivul aparatului foto, doar apoi mi-am dat seama ce sa întâmplat)). Prin urmare, unele fotografii s-au dovedit a fi încețoșate, dar momentele plăcute, după cum se spune, au fost amintite:

Locurile pe care le-am moștenit au compensat mai mult decât toate dificultățile de azi, pentru că ne pregăteam deja pentru cel mai rău lucru) Cred că am avut norocul - am primit primul rând de cutii laterale lângă groapa orchestrei, astfel încât scena din fața noastră a fost deschisă la 90%!

Totuși, vreau să vă atrag atenția asupra faptului că camerele în picioare sunt vândute în opera. Nu am auzit niciodată ceva de genul acesta)) Prețurile pentru astfel de bilete în jurul valorii de 10-12 euro, dar personal nu-mi pot imagina cum puteți sta 2-3 ore, deși cu pauză. Aici sunt, locuri în picioare - la capătul holului, în spatele pământului:

Opera de la Viena, blogul Anna Nova

În această zi am urmărit baletul "The Bat". muzica lui Johann Strauss, Jr. În plus față de muzica minunată, merită să menționăm costumele chic ale artiștilor. Dar, cu decorațiunile din acest spectacol este rău, dar acest neajuns (în opinia mea) nu a stricat impresia baletului

Tavan foarte frumos decorat:

Câteva zile mai târziu am vizitat din nou Opera de la Viena, ascultând de această dată că opera a fost "Don Giovanni" (muzică de WA Mozart). De data aceasta totul a mers fără nici o aventură și mi-a plăcut opera mult mai mult decât baletul. Vocite frumoase, peisaje uimitoare, producție strălucitoare - totul ca un întreg vă scufundă în atmosfera din acel moment! Finalul operei este superb, în ​​ciuda tragediei a ceea ce se întâmplă. Vă pot recomanda în mod sigur familiarizarea cu Opera de la Viena, tocmai cu "Don Giovanni" - veți rămâne, cel puțin, mulțumiți!)

Opera de la Viena, blogul Anna Nova

Iar după o astfel de ascensiune culturală și emoțională imediat după spectacol, am rătăcit într-un bar pur vienez, dar voi spune despre această dată viitoare.

ALEGE HOTELUL CU DREAMUL TAU;)

În pregătirea propriei dvs. călătorii - Călătorind visul dvs. următoarele servicii vă vor ajuta:

Căutarea și cumpărarea de bilete de avion

Căutați bilete de avion ieftine pe hartă

Prieteni, dacă vă după ce a studiat toate serviciile, și în timp ce lucrează cu ei, există întrebări, amintiți-vă că puteți apela întotdeauna la mine pentru sfaturi personale când planificarea călătoriilor independente. Mai mult decât atât, pot recomanda să vă o varietate de cursuri interesante pentru a se pregăti pentru aceste excursii.

Înregistrări similare:

Salutări!

Cele mai apropiate călătorii

Unde sunt acum - MOSCOVA

În cazul în care vreau să - Hallstatt, Berna, Strasbourg, Colmar, Gent, Rothenburg ob der Tauber

Ceea ce imi visez este sa vizitez Cape Town si sa intalnesc cu pinguinii in ANTARCTIC (si asta nu este totul))

Un bilet în orașul viselor tale