Odată la o benzinărie din Italia

În vara am mers cu familia mea într-o vacanță în Italia și am închiriat un diesel1,6l Audi A1 TDI DSG timp de 2 săptămâni. Impresiile mașinii sunt minunate, toate dimensiunile sunt minunate pentru 2 adulți, 2 copii și 2 valize. Motorul, a șasea cutie DSG, ergonomia - un miracol, dar povestea nu este despre asta.

Mai întâi un citat despre cheltuieli. Dupa o medie de 17-18 de litri pe Prado, pentru 2300 km debitul mediu a fost de 4.8L. Pe traseul de 100-110 km / h se încadrează în 3 litri de motorină. Dar cu aceste 3 litri sa produs o poveste amuzantă.

Au luat mașina la aeroport cu un rezervor plin. Noi mergem: prima zi, a doua zi - săgeata de combustibil nu se amestecă. Trecem peste 300 km. Săgeata combustibilului este la maximum. Îi spun soției mele: "Este doar ceva spart! La Prado, după 300 de kilometri, căutați deja să realimentați, dar aici se arată plinul rezervorului - trebuie să mergem urgent la benzinărie sau să fim pe drum!"

Ne oprim la benzinărie, dar este automat, fără un cisternă și un casier! Cu aceasta am întâlnit pentru prima dată, mă plimb în cerc lângă coloană, nu știu ce să fac. Vino aici 2 fete, blonde până la 20 pe Mikra și alimentează.
Eu sunt următorul - ca și cum ar fi experimentat, bărbosit, în camuflaj și tot în timiditate cum să mă întrebați cum fete de snotty cum să alimenteze masina. Alegerea de a petrece noaptea la o stație de benzină sau de a învinge mândria a fost în favoarea familiei care rușina peste mine în mașină. A trebuit să întreb și să taci când au zâmbit cu amabilitate la problema mea.

S-a dovedit foarte simplu: introduceți bani în mașină, alegeți combustibil, funcționează, dar nu dă schimbări.

Am cea mai mică factură de 20 de euro, motorina la 1,3 euro pe litru. Cred că nu este o problemă, un rezervor de 40 litri exact. " El a alimentat banii în mitralieră, pistolul în rezervor, motorul diesel se rupe, starea de spirit se ridică. Dar apoi ... combustibilul a început să toarne peste marginea rezervorului de gaz - sunt pe tabloul de bord - în 6 litri. 6 litri pentru 300 km! Șase litri pentru o trilogie de kilometri! Consum excelent și după cum sa dovedit că mașina este utilă, ar părea bucuroasă! Am fost încântat, dar vă reamintesc că mașina nu renunță. Și m-am născut în URSS. Am înmulțit restul de 13 euro pe curs și mi-am dat seama că nu aș pleca atât de ușor. În acest moment, am fost urmat de bunicul de pe vechiul Lanche, așteptând rândul meu ...

Ei bine, mă gândesc la mine "nu este o problemă, vom racheta" - în Prado puteți schița cu ușurință mașina pentru a adăuga 5 litri de combustibil, scoaterea aerului din sistem - iau balustrada și încep să stârnească mașina. Rezervorul face 1 bec și combustibilul începe să se strecoare la sol. La fetele italiene, zâmbetele dispar, cu o privire neînțeleasă la acțiunile mele.
Eu cu un fel "și este necesar, eu de 100 de ori am făcut" încep să stârnesc mașina mai puternic. Familia este în mașină. Mașina se leagă, soția care se balansează pe scaun, se uită la mine fără să clipească. Copiii se plimbă pe bancheta din spate. Miroase ca un motor diesel.