Munte și parc mtatsminda din Tbilisi - călătorii live

Bună ziua, toată lumea! Nu am scris nimic pentru o lungă perioadă de timp, dar voi continua să scriu despre călătoria noastră în Georgia. M-am oprit din faptul că am ajuns în Tbilisi și în prima zi am mers în jurul orașului. În cea de-a doua zi, am decis să mergem la munte și la parcul Mtatsminda pentru a admira priveliștea panoramică a orașului de la platformele de observare și a duce copilul la parcul de distracții.

Unde este. Parcul montan și parcul Mtatsminda se află pe partea vestică a orașului Tbilisi.

Stație funiculară inferioară

Stația funiculară superioară

Timpul de funcționare a funicularului: funicularul rulează zilnic între orele 09.00 și 04.00 dimineața.

Tariful pe funicular: Călătoria prin costurile funiculare - 2 GEL + 2 GEL mai mult pentru cartea de călătorie pentru care arunci bani. Și noaptea, între orele 24.00 și 04.00, tariful crește până la 3 GEL.

Munte și parc mtatsminda din Tbilisi - călătorii live

Apropo, undeva în mijlocul drumului funicularul a oprit pe care cineva a plecat. La început nu am înțeles ce se întâmplă și apoi am văzut o biserică aflată în apropiere. Mai târziu am aflat că pe munte, în plus față de parc există mai multe biserici și temple, precum și în biserica Sf David este Pantheon „Mtatsminda“ - o necropolă, în cazul în care sunt îngropate oameni celebri din Georgia. Dar ceea ce este cel mai interesant, acest panteon a fost deschis la aniversarea a 100 de ani de la moartea scriitorului rus A.S. Griboyedov, precum și faptul că Griboyedov împreună cu soția sa Prințesa Nino Chavchavadze sunt îngropați lângă biserica Sf. David.

Urcarea pe munte oferă o priveliște uimitoare asupra orașului Tbilisi, orașul poate fi privit ca și cum ar fi fost în palmă. De acolo veți vedea centrul orașului Tbilisi, podul lumii, catedrala, bisericile și alte locuri recunoscute cu ochiul liber.

După ce am admirat punctele de vedere, ne-am dus la parcul de distracții. La intrarea în parc există o hartă prin care puteți să vă orientați, precum și o coloană cu indicatori.

Munte și parc mtatsminda din Tbilisi - călătorii live
Conform acestei hărți, Parcul Mtatsminda este împărțit în 3 zone: copil, familie și extremă. Prețurile pentru atracții variază între 1,5 și 5 lari. Există, de asemenea, diverse cafenele și restaurante în parc. În parc, fiica mea a avut un timp minunat și tocmai ne-am bucurat de plimbare și de aerul proaspăt de primăvară. Prin urmare, dacă călătoriți cu copiii, aduceți-i în acest parc, cred că le va plăcea.

În plus față de diverse atracții, un castel de frică și alte lucruri, există o roată cu ferris în parcul Mtatsminda din zona de familie. Și cabinele sunt complet acoperite cu sticlă, la început nu ne-a plăcut, dar la cel mai înalt punct am realizat că era necesar. Înălțimea este impresionantă, plus că suflă vântul și de aici devine infricosator.

Muntele și parcul Mtatsminda ne-au plăcut frumusețea, calmul, aerul curat, copacii și florile înflorite.
Munte și parc mtatsminda din Tbilisi - călătorii live

După mers, am părăsit parcul din partea opusă a funicularului. Au mers puțin și au găsit o cărare spre cetatea Narikala. Fără să ne gândim de două ori, ne-am îndreptat spre cetatea veche.

Serviciile pe care le folosim pe călătoriile noastre: