În Cipru cu trei copii

A treia parte a excursiei noastre a fost plin de evenimente: a vizitat plaja Lara, Coral Bay, Laci, au fost Paphos Parcul Arheologic, a vizitat Apus de soare pe Petra tou Romiou, mâncând înghețată de casă la bunicul în politica, du-te la grădina zoologică, au fost Avakas Cheile și chiar a lovit Cataclismul din Paphos.

Acum, în ordine.

Impresiile sunt amestecate. Se pare că a venit - cu respirație - asta e marea! Frumusețe! Dar unii stimul nu dă-mi odihnesc (Apoi mi-am dat seama. - A fost ca nu este puternic, dar zgomotul constant de la site-ul de construcție la un hotel din apropiere Akti Beach Village 4 * Apoi, furnicile au apărut ... mică plajă nu atât de cald, în general, nu prevăd .. sufletul meu acest hotel ca cele anterioare. nu pot recomanda călătorilor fără mașină, deoarece stația de autobuz este încă departe.

Trebuie să înțelegem că pentru hoteluri din Paphos, disponibilitatea chiar și a unei astfel de plaje este un plus. Dar numai el - mergeți, înotați și întoarceți-vă la locul său pe gazonul de sub palmieri. După cină, dacă nu mergeam nicăieri (era rară)) - am făcut-o.

Lara. Am trecut de câteva ori. Plaja sălbatică. Au existat întotdeauna valuri. Nu am putut înota, dar a fost distractiv pentru copii și noi să sărim în valuri! Apoi, nisipul trebuia să treacă peste tot, nu mai e niciunde să se spele după plajă.

Coral Bay. Am mers o dată. Nu mi-a plăcut. Mulți oameni. Nisipul este foarte mic, lipicios ... Toate IMHO.

Laci. Mi-a plăcut o dată pentru totdeauna! Am mers de 3 sau 4 ori. Departe de noi - 38 km. Dar nu este nimeni pentru popor, apa este caldă, caldă, calmă! Pietricele la intrare, apoi nisip. Există unde să construim kulichiki și să jucăm cu pietre. Pentru viitor, considerăm o opțiune o vacanță în Latchi. Apropo, aici avem singurul timp pentru întreaga călătorie a luat o taxă pentru umbrelă și șezlonguri (7,5 euro).

În Cipru cu trei copii

Mai mult, este probabil logic să spunem despre plaja din Petra-tu-Romiou. deși pentru noi a fost mai mult o călătorie "pentru frumusețe" și nu pentru scăldat.

Apoi unii dintre noi s-au scăldat, au arătat mai tineri, desigur. )))
Unele dintre excesul de frumusețe au avut o dezamăgire și, de asemenea, au avut, îmi cer scuze, spălarea fundului)))
Și unii (în special merzlyavye) doar pe pietre.

În Cipru cu trei copii

La plajele orașului Paphos nu a ajuns.

Într-o dimineață frumoasă, mi se părea că cerul este un ceata iar a doua zi promite să fie foarte fierbinte (sa dovedit că părea numai). Și am decis cu cel mai mare fiu să mergem la Paphos cu autobuzul spre Parcul Arheologic. Am ieșit devreme la 7-40. Dar în timp ce au ajuns la stația de autobuz în timp ce autobuzul 615 aștepta, au ajuns la locul de la ora 9-00. Plimbare cald, teritoriul este imens, trebuie să luați apă, cremă de soare este, de asemenea, obligatorie. Ne-am bucurat că nu am luat pe cei mai tineri, deși am citit că mulți cu copii mici merg și nu fac nimic.

Avakas Gorge
Au mai rămas doar câteva zile înainte de plecare și nu am completat încă un element al programului meu - cheile Avakas. Din nou, "popinala" am avut oamenii mei cu utretsa și am mers ... Am pus masina de scris la umbră și am plecat. Du-te prin zona deschisă de aproximativ un kilometru, media (4 ani) cântat, desigur. Este un copil "dificil". Prin urmare, nu este necesar să se orienteze la ea)). În fluviul care curge în fluviu, trebuie să luați pantofi anti-alunecare. Calea părea mai ușoară. decât pe o cascadă. Punctele de vedere sunt frumoase, porumbeii, păsările ...

Apoi a fost o călătorie lungă acasă cu un transfer în Sankt Petersburg. Aclimatizarea în patrie. Dacha îngroșată. Grijile la domiciliu.
Și acum, din nou, planurile pentru următoarea vacanță, visele, șederea noaptea pe Internet))).

„Se trag concluzii“
Ce înțelegem? A avea o odihnă cu o grămadă de copii este reală! Desigur, aceasta nu va fi o excursie relaxantă la hotel-plajă-promenadă, ci o "schimbare de activități"))). Mai degrabă, nici măcar tipul de activitate, activitatea rămâne aceeași, ci schimbarea impresiilor, a locurilor, a gusturilor. Este doar necesar să analizăm mai detaliat toate momentele de odihnă. Decide pentru tine ceea ce este necesar pentru familia ta, și ce poți refuza. Da, concediul nu a fost perfect. Pe fotografie toată lumea zâmbește, dar au existat momente când copiii "l-au" atât de mult încât au vrut să plece în următorul hotel)) Am strigat și am jurat și ne-am certat. Nu suntem o familie ideală) Trebuie doar să ne adaptăm la pozitiv și să nu ne temem de dificultăți.

Acum ca pe Oscar))).
În primul rând, datorită site-ului otzyv.ru, care a permis să pregătească o excursie, pe care au fost răspunsuri la aproape toate întrebările.
În al doilea rând, mulțumiri uriașe membrilor forumului care și-au petrecut timpul în forumuri și în corespondența personală, au răspuns la întrebări, le-au spus, și-au împărtășit experiențele.
Mulțumită micuților mei, fii. Cel mai în vârstă, fiind un asistent indispensabil. Middle, pentru că nu sa îmbolnăvit, ca de obicei. Mic, pentru ceea ce a mâncat totul)) și aproape nu este capricios.
Mulțumesc celui mai important om al meu. Pentru faptul că a susținut toate ideile mele (deși a mers și a fost împotriva aproape totul). Pentru conducere în condiții de siguranță, pentru ajutor imens în viață și cu copii.
Ei bine, și mulțumesc pentru mine))) pentru ideile și organizarea călătoriei!

P.S. Îmi cer scuze pentru numeroșii "bukof", pentru stilul (mentalitatea tehnică, cu toate acestea), pentru posibile erori și greșeli (scrie, corect).

mulțumesc pentru feedback, foarte foarte sensibil și interesant. un special vă mulțumesc pentru povestea despre cum este cu copiii - Eu stau aici tot la golf, junior de vară și jumătate, dar lasă doar frică să ia mai mult.
StasyK. spune-mi, te rog, și călătoria a ajutat copiii să se liniștească, cum crezi? La mine este o întrebare bolnavă la vârstnici (10 ani)?
De asemenea, gatesc toată ziua pentru o familie - ați terminat!
dar în cazul în care în acest an.

Antonina, copiii mei mai mici nu sunt foarte simpli din punct de vedere al sănătății. Copilul mediu "ecologic" este foarte des bolnav, timp de un an 6-7 cursuri de antibiotice, bronșită, bronhospasm, adenoide de gradul III. Anul trecut, aproape că nu a mers la grădiniță. Cel mai tânăr este un copil premat, sa născut în a 7-a lună de 1.200 kg, am avut diagnostice pentru jumătate din foaia de A4. Aici și neurologie și imunitate insuficientă, și toată lumea este plină.
Despre întărire - mai bine să păstrați tăcerea, astfel încât să nu Jinx))) (ttt)
Mi-a fost teamă să plec, dar am vrut cu adevărat, trebuia să schimb situația, am avut un an dificil cu ei anul acesta. Trusa de prim-ajutor a luat OGO-go, dar SB costa totul, a fost doar conjunctivita la tineri (nisip lovit) si suspiciune de bronhospasm dupa sosirea in mijloc (totul a functionat). Am acordat pentru cel mai rău)))
Desigur, un astfel de format de recreere nu este considerat (gătit, curățat). Dar pentru noi este optim, tk. nu există nici un accent suplimentar asupra habituării la alimente necunoscute, și mai bugetar pentru noi se dovedește, prin urmare, pentru o perioadă mai lungă de timp este posibil la mare)
Vara viitoare este Croația!

în vara celui mai tânăr și jumătate, dar lasă doar frică de mai mult decât să ia.

Nu avem de ales) totul este întotdeauna cu noi.