Curse de munte - recenzii ale jocurilor nintendo - nintendoclub - nintendo wii, ds, dsi

Despre joc
Acțiunea Cursed Mountain are loc la sfârșitul anilor 80. Protagonistul jocului în fața unui alpinist fără teamă decide să urce în Himalaya pentru a găsi fratele dispărut. Aici începe distracția.

poveste
Horror de supravietuire, care se desfasoara in Himalaya la sfarsitul anilor 1980. Muntele blestemat este un munte, rece și înspăimântător.
Tu, alpinistul curajos, în căutarea fratelui său dispărută, care a dispărut dintr-o dată într-o expediție la acest munte. Raza căutării nu este mică și avem nevoie de ajutor. Suntem otrăvuri în oraș, la o altitudine de 18.000 de metri deasupra nivelului mării, la expediția de client. Venind la loc, devine clar că aici este un fel de erezie. Orașul este complet goală, aici și nu a auzit zgomote ciudate și cred că vezi fantome! Față în față cu unul dintre aceste fantome, ești deja în pragul unei căderi nervoase, mintea încearcă să găsească o explicație pentru ceea ce se întâmplă -, dar pur și simplu nu există! De nicăieri apare un călugăr și te scoate din criza actuală, explică situația și spune cum să se ocupe cu spiritele rele, folosind al treilea ochi. Încă uimit de ceea ce ați văzut și auzit, vă trageți împreună și continuați în călătoria voastră. Pentru a ajunge la casa prețuite și să vorbească despre tot cu clientul, veți afla că tot muntele a intrat sub un blestem antic, din cauza căreia sufletele oamenilor sunt blocate între lumile și nu pot fi reîncarnat, și, prin urmare, ei sunt uimiți și furioși pe tot și toată lumea (de fapt, obiectul principal ura lor).
Dar este prea târziu să se retragă. De unde să pornim centurile pe care le cunoaștem, un alpinstock special aprins (atunci adevărul va apărea un alt "pușcă") - încărcat și pregătit pentru acțiune și luăm o pastilă liniștitoare, plecată.

În general, complotul nu este răsucit grav și se dezvoltă interesant până la sfârșit, și nu se întâmplă nicăieri - ci în Himalaya!

Sunet și muzică
Dacă un astfel de design sunet era în RE4 (Resident Evil 4 Wii Edition) - atunci acest joc ar fi ideal.
Cu excepția glumelor. Totul este elaborat perfect, așa cum ar trebui să fie în prezentul Horror.
Coloana sonoră nu ne lasă pentru o secundă a gameplay-ului și doar straluceste atmosfera. Foarte puțin audibilă, șoaptă, pași în spatele nostru. Exact ca jocul în sine al actorilor, exprimând eroii noștri, ca și cum ar transfera pentru noi toate sentimentele personajului principal (cei care se joacă de fapt) și suntem din ce în ce mai cufundați în joc.
Aici poți să vorbești și să vorbești, dar mai bine te joci tu și vei înțelege ce vreau să spun ...

administrare
Ei bine, nimic nou, dar e pentru cele mai bune.
Totul este maxim standard și chiar puțin "strict" pentru controlul asupra Wii (este regretabil că potențialul WM + nu este utilizat). Principiul de control este aproape complet copiat din RE4. Trecem prin nivele, stăm în rack, tragem (!) Fantomele și terminăm exilul cu o anumită secvență de măturături și nunchak.
Dar cel mai important lucru este că jocul nu-l strică deloc. Tot ce trebuie să faceți este ușor de înțeles din manualele animate, iar simplitatea (la fel de scurtă) este sora talentului.

gameplay-ul
Avem o atmosferă minunată, o grafică bună, o poveste și un control normal. Alături de noi este un pahar de apă și liniștitor pentru noapte. Cum putem aduce toate acestea împreună?
Totul este destul de simplu dacă ați jucat același RE4. Cu excepția câtorva elemente, totul este același. Vom ajunge la locația, „intră“ în mediul înconjurător, se îngriji de off ticăloși (de multe ori), vorbesc cu caracterul dorit, deschide ușile sigilate și pentru a trece mai departe cu linia de poveste, uneori, se confruntă cu sefi. Asta e doar ceea ce este radical diferit de RE4 sau aceeași Zelda - nu există nici o mișcare deschisă la locații. Ai (și, uneori, te „umple“) la locația, rezolva quest-uri și apoi - în regiunea următoare.
Dar ia în considerare toate aceste "mash" în mai multe detalii. Despre "rătăcirea" în locațiile pe care nu le vom vorbi (aici și așa totul este clar), vom merge la bătălii și HP. După cum știe toată lumea, fantomele sunt esența neimpozată a unei persoane (fără a include demonii) și provoacă răni fizice unei persoane din carne și sânge pe care nu o pot face. Așa este, dar psihicul uman este foarte vulnerabil la astfel de lucruri. De fapt, starea minții este viața ta. Deci, nu așteptați sânge și răni asupra personajului tău.
Așa este. Am fost atacați (de unul sau mai multe fantome), am ajuns până la tejghea pentru a le detecta folosind al treilea ochi și folosirea încărcat cu alpenstock energie spirituală (care poate fi, de asemenea, folosite în alte scopuri), vom începe să tragă (în adevăratul sens al cuvântului) inamic. Aducerea un adversar într-o stare similară cu Ghostbusters joc: joc video, vom lua la domeniul de aplicare final și produce expulzarea ritualului, care este produs de anumite accidente vasculare cerebrale Mote și Nunchuk. Acestea sunt "împușcăturile" cu finisarea ulterioară pe care o așteptați de-a lungul jocului.
Cu sistemul "de luptă", cred că totul este clar, mergi la puzzle-uri (dacă le poți numi asta). În cele mai multe cazuri, pentru a merge mai departe pe parcela nivel, trebuie să deschideți ușile sigilate cu simboluri. Mulți oameni se pot gândi imediat la sistemul de perii folosit în Okami, dar aici este un alt principiu și nu este atât de simplu. Pentru a deschide o astfel de ușă, trebuie să cunoașteți o anumită "vrajă" (care este leagănul moutului și nunchakului), și uneori chiar mai rău. Aceste vrăji (le vom numi așa) pot fi găsite în manuale sau viziuni. Deschideți ușa și urcați (uneori literal) în continuare pe nivel, colecționând jurnale de povestire (cei care sunt bine pregătiți în engleză străină, nu vor avea nici un interes să le citească).
Și în acest spirit, ținând degetul pe "declanșatorul" (este al treilea ochi), trecem prin locația din spatele locației. Dar totuși, acest joc este oroarea de supraviețuire. Și, ca de obicei, din numele genului - va trebui să supraviețuiți. Rareori vor exista sarcini pentru timp și supraviețuire, unde jocul va necesita o concentrație maximă (o gură de sedativă).

În final - dacă ești o persoană cu nervi puternici, un fan al genului și un utilizator Wii în combinație (pentru că jocul este exclusiv pentru această consolă), nu poți trece. Astfel de proiecte atmosferice și non-standard sunt extrem de rare.

Revizuire scrisă de TritonK6