Călătorește prin canioane

Astăzi vei învăța continuarea turului meu de trei zile al canioanelor din regiunea Mykolaiv. Aktovsky și Petropavlovsk.

Cu ce ​​am terminat ...

... Da, - Un cuțit loial și șocul electric vor fi gata pentru mine. Produsele doar în cazul în care va fi situat departe de tabără, nu știți niciodată ce ... "

Cum a mers noaptea? - întrebi.

Și noaptea spre surpriza mea sinceră a fost minunată! Mica aspirație care mi-a vizitat cu o zi înainte - a fost dezlănțuită ca un fum dintr-un incendiu.

Crăparea măsurată a broaștelor, trilicile de păsări de noapte, lătratul îndepărtat al câinilor din satele din apropiere - probabil că toate acestea ar putea interfera cu somnul meu liniștit.

Călătorește prin canioane

Cel mai groaznic animal pe care l-am văzut vreodată)

Da. Încă ceva a deranjat pacea. Doza de șoc puternic de ceai verde nu ma lăsat să dorm.

Cu un succes diferit, după ce am dormit timp de 4 ore, eu, spre propria mea surpriză, am avut un somn bun.

După ce am ajuns la 6:00 dimineața, după ce am făcut programul obișnuit (acum scurtat) al minunei minune, m-am dus la micul dejun.

Livrările lăsate de mine în ajunul departe de tabără au fost complet neatinse, așa că nu am pregătit nimic nou: am luat micul dejun de hrișcă și sandvișuri de ieri.

După micul dejun, el și-a dat un memento pentru viitor: tăiați rația zilnică cu 30% și încă înlocuiți tocanul cu carne uscată. Produsele planificate pentru ieri, pe care practic nu le-am folosit, și pentru a transporta excesul de greutate este o ocupație neplăcută și inutilă.

După ce am adunat tabăra, m-am mutat spre canionul Aktov.

Pe drum am întâlnit două muzhichkas cu un câine, care m-au salutat și mi-am întrebat de unde mergeam atât de devreme.

După ce a auzit despre scopul călătoriei mele, au fost sfătuiți să meargă la pista rasunat de trei ori - acte (pe trotuar), pentru că drumul pe care am vrut să merg, a condus la partea am văzut ieri, o carieră abandonată (țărani, se pare, era păzită).

Mulțumind sfatul, am ieșit pe pistă, dar amintindu-mă de ziua de ieri (evaporarea bitumului, căldura etc.), mergeam de-a lungul drumului de grund paralel.

Călătorește prin canioane

Pietre crescute de pe pământ

Iar pietrele sunt mai mari

Și cum sa dovedit nu în zadar!

După trecerea carierei puțin, m-am întors spre Arbuzinka, și spre surprinderea mea sa dus la un loc interesant: canionul Arbuzinski - fratele mai mic al lui Aktovski.

Sub canionul Arbuzin

Rocks de canion Arbuzinsky

A fost făcut! Era exact locul în care așteptam ședințele timp de șase luni.

Călătorește prin canioane

Vedeți ușor spre stânga ...

Și puțin mai aproape ...

Mergând în jos, trecând aproximativ 50 de metri de-a lungul fundului și capturând câteva cadre, am simțit o explozie extraordinară de energie.

Uitați-vă la fotografie. Nu este frumos?

Călătorește prin canioane

Chiar și tu poți înota ...

Și nemișcat

Pentru a vedea soarele deasupra pietrelor

Acum, Canonul Arbuzin sa terminat

Lăsând în urmă acest frumos loc, trecând pe lângă Muntele Pup al Pământului (așa-numitul deal din apropiere, cu o masă de rock care iese din el)

Ombilicul Pământului și vederea lui Aktovo

Am coborât la pod, nu departe de locul unde Arbuzinka cade în râul Deadvod.

Nume ciudat pentru râu ...

Dar se justifică.

Călătorește prin canioane

Mertvovod - lățimea râului de 10 metri, tufișuri mal și vegetație joasă, adâncime la început nu mai mult de jumătate, probabil datorită faptului că partea de jos este acoperit cu un strat gros de mâl, încet efectuate apele sale către Voznesensk.

Trecând prin pod, am intrat în așezarea Aktovo și mai întâi de toate am început să caut un magazin local: rezervele mele de apă se scurgeau și nu eram încă coaptă pentru realimentare în râu.

L-am întrebat pe bunica locală care stătea pe bancă lângă casă (care, apropo, mi-a fost foarte prietenoasă), după 10 minute am ajuns la magazin.

Magazinul este o casă privată cu un semn "Shop", dotată cu un clopot și situată, chiar în fața porții, o extensie cu un contor și un baldachin. Imediat după ce am făcut clic pe butonul de apelare, a apărut gazda care ma invitat să intru.

Câteva secunde mai târziu, gazda a apărut.

Am cumpărat 4 litri de apă și 0,5 beri pentru o schimbare), l-am întrebat pe proprietar cum să mă duc mai bine la canion, ceea ce a fost doar un răspuns exhaustiv. Este vizibil, cum ar fi eu, călători, în aceste locuri există destui oameni deja pentru ei (pentru noi 😉) s-au obisnuit.

La întrebarea de ce râul local, numit Mertvovod nu am primit răspunsul exact, dar a aflat povestea pe care o dată în acest râu (dar înainte de aceasta a fost de transport maritim) Turcii au pierdut nava cu aur.

Deja la Uniune au oferit guvernului să curețe gratuit râul, cu condiția să poată lua tot ce au găsit ...

... ghiciți de ce a murit Deadman?

Urmând instrucțiunile proprietarului, m-am dus la începutul canionului Aktov.

Călătorește prin canioane

Lacul la intrarea în canionul Aktov

Stâncă din stânga canionului

Se pare că Valea reducerilor din Crimeea

Partea stângă a canionului

Arbuzinski, Aktovski și următorii canioane Petropavlovski, cu tot terenul învecinat, numit și Valea Diavolului.

De ce? Asta nu am aflat. Poate că, în vremuri îndepărtate, atunci când râul era navigabil, turcii au coborât pe vase cu khani decedați (pretins la diavol sau la tribunal).

... După ce a întrebat cum este mai convenabil să treci canionul (de la partea de jos sau de sus) de la constructorul local de călăreți 😀 sa ridicat în partea dreaptă și a mers de-a lungul căii bine călcate.

Vederea Creek de la Zid

Puțin mai aproape

Am luat câteva poze, am coborât la înot și am mers la plaja locală.

Și deja complet în jos

Nu departe de apă este un grup de turiști din Lviv. Vroiam să învăț de la ei cum să meargă mai departe de-a lungul canionului, dar ei, așa cum sa dovedit, au venit doar ieri și încă nu au plecat nicăieri.

Inscripția pe piatra "Dobra Voda"

Tucking o sticlă de 2 litri de apă în primăvară este în apropiere (gust bun, dar cu un miros perceptibil de hidrogen sulfurat - probabil un alt plus de a ghici despre numele râului), am decis să merg prin canion pe sol. Calea a fost bine călcată, așa că am decis să-mi încerc norocul.

Călătorește prin canioane

Mergem mai departe de-a lungul canionului

Există un traseu frumos acolo ...

și încă priveliști frumoase,

și nu există practic ... trasee

O cale bună a fost de 500 de metri și apoi a dispărut!

În același loc am întâlnit un "străin" local. Într-un alt mod, a fost dificil să o spun, pentru că toate întrebările mele - Cum să continuăm? Ce mai faci? Îl lovește. - răspunsul din partea sa a fost ignorarea completă (probabil hidrogen sulfurat inhalat 😯).

Cu o durere în jumătate, de câteva ori trecând de la țărm până la țărm (pistele nu erau acolo sau acolo) trebuiau să urce pe peretele canionului.

Dar trebuie să ieși ...

Totuși, drumul, încă găsit, se îndrepta exact spre acest perete.

... și a meritat!

Călătorește prin canioane

După urcare (50-60 de metri), din respirație și finisarea restului de bere, luată în magazinul Akovo, descris mai sus, am simțit o mică, dar totuși o explozie de energie.

După o scurtă plimbare, sa întâlnit din nou cu Lvivanii, care mi-au prins ușor pe partea de sus.

Sfârșitul canionului Aktov

Zidul drept al canionului

Și din nou vederea canionului

Asta a pus capăt Canionului Aktov. Lungimea sa totală este de aproximativ 2 km, dar așezat pe puntea de observare la sfârșitul ei mi-am dat seama că nu am venit în zadar în acest loc uimitor.

Călătorește prin canioane

În jurul valorii de stepa ucraineană largă, în baza granitului, prin care, prin eforturi incredibile, râul a tăiat drumul său. Tipuri care sunt pur și simplu de neconceput pentru acest peisaj aparent simplu. Legendele acestei regiuni, care au coborât din adâncurile secolelor ...

Toate acestea într-un moment erau pline de o furtună de sentimente și emoții.

Aproximativ o jumătate de oră am stat și m-am gândit în acest loc interesant. Dar pentru o secundă nu m-am îndoit de corectitudinea deciziei mele de a vizita aici ...

Nu contează cât de trist este, este totul pentru ziua de azi.

Rămâneți în legătură și vom merge mai departe de-a lungul Văii Diavolului până la ultimul punct al traseului meu - canionul Petru și Pavel.

Sincer, Serghei Drozdov.

Vă mulțumim că ați trimis acest articol prietenilor tăi:

• Arthur. Bună, pot da toate răspunsurile. În diferență de debiloidov.kotorye cred că pot face față cu prinderea.
  • Anzor. Doamne, cât de frumos! Vreau să merg acolo ...
  • Alice. Straight nostalgia după articolul tău. Îmi amintesc mai devreme Crimeea, am fost 12 ore cu trenul. Și nici acum.
  • Vlady. Dacă există oameni urâți cu cinci picioare cu două capete ... și în țările asiatice există giganți de șerpi.
  • Svetlana. Crimeea, acesta este locul meu preferat de vacanta. Indiferent ce spun despre plajele de peste ocean, inima mea.