Nebunul orbește

Expresia comună "de a prinde peștii cu ochii închisi" pentru urechea mea a dat întotdeauna ceva fopperi, dar în toamna asta m-am asigurat că în partea inferioară a Volgăi acest lucru este într-adevăr posibil.

Nu suntem pentru prima oară în aceste locuri și ne imaginăm dificultățile cu alegerea unei bune locuri de parcare. De aceea am venit la Gazelle și am adus cu noi o barcă cu motor bun - eram mobili și am putut schimba parcarea timp de o oră. Dar sa dovedit că acest lucru nu este necesar. Pe una dintre Eriks râurile Volga și Akhtuba unde am campat, era pustiu, baze de pescuit nu sunt aproape, și bărcile lor cu pescarii, care au devenit un adevărat flagel al acestor locuri, nu sunt deosebit de îngrijorați în ultimii ani. Bărcile au trecut peste noi în întuneric și s-au întors deja până seara, când ziua noastră de pescuit a fost deja terminată.

În prima zi, după ce am amenajat parcarea, băieții au asamblat barca cu motor și au mers cu soneria ecologică pentru a explora locurile de închidere și am rămas pe țărm și am început să studiez situl din apropiere. Aplicatorul de adâncime este convenabil, dar pentru a înțelege adâncimea și ușurarea fundului, puteți obține cu o cheburashka obișnuită la rotire. Sa dovedit că adâncimea lui Eric la ejecta completă nu era mai mare de 2,5 m, iar în mijloc era o mică adâncime cu o adâncime de maxim un metru. La începutul scufundărilor, un copac adus din apă ieșea din apă. Era ca un crone în aval. În spatele copacului era puțin superioară, mai aproape de țărm - mai adânc și mai departe o ieșire lină sub plajă. Mai jos era un vânt mic. Prin felul în care pescărușii au circulat acolo, era clar că pe acest site urma să fie un coș și, prin urmare, ar fi cu siguranță un prădător acolo.

Zherepcha blindfold - club de pescuit Zaporozhye

Întoarcerea prietenilor ne-a spus că lângă parcarea noastră există locuri mai adânci, la 6-7 metri, și chiar mai sus au găsit o groapă cu o adâncime de până la 15 metri. Deoarece toate aceste site-uri au fost foarte interesante pentru a fi învârtite, am decis să rămânem și, ca rezultat, ne-am petrecut toată scurta vacanță aici.

Locația selectată a fost foarte convenabil: puteți să comutați cu ușurință și fără tranziții la distanță la diferite versiuni de pescuit - la o adâncime de capturare biban și bersha, și zone mai mici în dimineața și seara pentru a prinde un cleanul. În mijlocul zilei, găluștele au fost înlocuite cu gălbui: specimene cântărind 200-400 g au format un mic "cauldron" aici. În cele din urmă, a fost posibil să treci metri 70-80 în amonte și într-o groapă cu o adâncime de 5-6 metri pentru a prinde un stiuc. Într-un cuvânt, aproape un paradis filare.

Dacă vorbim despre momeli, apoi țipăt, borsch, stiuca este cel mai bine prins într-un jig. Perch - pe linguri mici oscilante, inclusiv, și pe castmasters mijlocii. Jerem a preferat castmasterii - compania obișnuită și compania Halco. Acest lucru este diferit de faptul că, spre deosebire de castmasterul clasic, secțiunile sunt paralele, iar capetele din față și din spate sunt îndoite în direcții opuse. Pe acest castmaster a fost la fel de bun ca de obicei

Zherepcha blindfold - club de pescuit Zaporozhye

Dar cea mai bună lucrare la asp este același tandem - un castmaster în combinație cu un băț cerat în fața lui. Vabik este plasat la o înălțime de 30-40 cm deasupra castmasterului pe o lesă de 10-12 cm lungime. Ca leșie folosesc un monolesse cu un diametru de 0,3-0,35 mm. Linia principală pe care o am este o panglică.

O modalitate convenabilă de a lega lesa de răchită este prezentată în fotografie. Acest lucru se face după cum urmează. În locul ales pentru a instala lesa, adăugați linia principală cu o buclă (1). Facem aceeasi bucla pe capatul leasi cu o vafala si o punem pe bucla liniei principale, astfel incat capatul de rulare al leziunii, pe care nodul o va tricota, se afla pe partea de sus (2). Acum, setăm capătul liber al lesei pentru linia principală și lăsăm să treacă la ambele bucle (3). Repetați acest lucru cu capătul de rulare, trecând prin ambele bucle de 3-4 ori - avem un nod simplu simplu, așa-numitul nod "sângeros" (4). Trageți ambele capete ale lesei strângeți nodul și tăiați excesul (5). Rămâne doar să strângeți bucla de pe linia principală - lesa este legată (6).

Cea mai importantă condiție pentru un joc bun al lui Vabika cu o astfel de manevrare este că lesa trebuie să iasă din nod în direcția opusă regizorului. Apoi, când turnarea de plumb se află de-a lungul liniei principale, iar când postați, birdcall deviat în lateral și, fără a agățându-se de linia principală, jucând un pic mai departe de ea, la o distanță de 3-4 cm.

El a luat tâmpitul atât pe un wabik, cât și pe un castmaster, dar mai adesea pe un wabik.

Wabiki poate fi foarte diferit. Am folosit dintr-o izolație uzuală de polimeri pentru clădiri cu pori destul de mari. Acest material nu se umezește și, chiar și după echiparea momelei cu un cârlig dublu, un astfel de bețiv rămâne mereu plutind.

Dar, dacă nu există momeli potrivite la îndemână, puteți folosi un pește de cauciuc mic din cauciuc ca un wobik. Puteți captura și mai multe napolitane tradiționale, constând dintr-un cârlig și o margine de lână. În cele din urmă, este posibil să se facă un wafik complet prins direct de pescuit de la un pix regulat. Pentru a face acest lucru, găsi o mică pană strălucitoare tăiat departe partea inferioară a barei înainte de margine, apoi introduceți pen-ul în ochi teului suficient de mult pentru a tăia vârful stiloului doar a mers pentru agățare cârlige. După aceea, pene se îndoaie în urechea teiului, se îndoaie pe jumătate de-a lungul antebrațului și se fixează pe o bucată de cambrică transparentă sau albă. Când postați, ghimpele părții mai groase a tijei, îndreptate, ca atare, împotriva mușcăturii de momeală, se vor deschide și se vor da în vrac în vrac.

Zherepcha blindfold - club de pescuit Zaporozhye

Un astfel de wabik este aproape lipsit de valoare, iar materialul este mereu la îndemână, mai exact sub picioarele tale. Ei bine, dacă pene a devenit fără valoare, ea poate fi întotdeauna înlocuită. Vabikul poate fi legat direct în spatele ochiului unui tee sau fixat cu un karabinchik, pentru care este convenabil.

Pentru întreaga sărbătoare, nu am prins niciodată pești deosebit de mari. Zherekh, pește și șopârlă - până la 3 kg, bersh - până la 1 kg, biban - 200-400 g. Aproape toți peștii pe care l-am prins de pe țărm. Yeryk, pe care am stat, nu este foarte larg, și mi-a ratat destul de răsucit pentru a ajunge la orice punct interesant. Pentru o astfel de capturare, Daiwa Pacific Fantom se rotește cu o lungime de 3,35 m, cu un test de 7-40 g și o bobină Team Daiwa 3000, pe care se înfășura 200 de metri de linie Salmo Braid. Cu o greutate de 21 de grame și fără un vânt puternic, momeala a zburat mai mult de 100 m, ceea ce este suficient pentru a arunca mijlocul lui Eric.

În după-amiaza am fost angajat în capturarea unui biban pe spinning ultralight. Înotat într-o barcă de cauciuc la „meu“ copac inundat, agățându-se de el cu o funie, a pus un wobbler plutitor de 3 inch Ugly Dackling și cu mare plăcere prins „marfă“ biban. Cel mai mare specimen a fost capturat pe 550 g. Neașteptat în această captură a fost faptul că boilerul de percuție nu a fost doar biban. Arunca un wobbler nu depășește 20-25 m, cu toate acestea, împreună cu bas am reușit să prind o stinghie câteva la 1 și 1,5 kg și un cleanul câteva până la 1 kg. Destul de ciudat, chiar și cu o asemenea distribuție scurtă, aspul nu se teme și se duce la vrăjitorii mei. La suprafață, nu sa arătat în nici un fel, dar, aparent, el a pășunat în mod constant lângă un grup de găuri.

Și cu ochii închiși, a trebuit să prindez asp, nu din fappishness, ci mai degrabă, dacă este necesar. Cazanul din apropierea copacului scufundat a apărut în zori. Toată noaptea tânărul se ascundea în ramurile copacului, iar când soarele se înălța, aspul îl putea vâna. Păstarul a apărut mai târziu, după-amiaza. La locul de luptă de pe țărmul nostru se aflau 40-50 de metri. Și așa, dimineața, înainte de răsăritul soarelui, am luat o pungă cu unelte, mișcând un scaun și am ajuns la locul de prindere când soarele începuse să se ridice. Și era chiar în fața mea. M-am așezat pe țărm pe țărm, am adunat filare, am deschis cătușa și, închizând ochii, m-am așezat și m-am bucurat de primele raze ale soarelui. Era imposibil să te uiți la acest disc roșu imens chiar și cu ochelari de soare. M-am așezat și am ascultat - de îndată ce a fost auzit primul strigăt al pescărușului, nu mi-am deschis ochii, aruncând, iar după trei-patru rotații ale bobinei spinnerul stătea deja pe spinner. Deci, pentru prima dată în viața mea, a trebuit să prinde aspul, literal, cu ochii închiși.

Acum, în conformitate cu noile reguli, este interzisă recoltarea peștelui pentru utilizare ulterioară pentru exportul său ulterior. Nu luați mai mult de 5 kg de pește proaspăt pe persoană, indiferent de durata șederii în regiunea Astrahan. Poți să iei pește sărat sau afumat, în plus, în orice cantitate, dar numai dacă este cumpărat în magazin, iar tu ai o recepție de marfă și de numerar a întreprinderii comerciale.