Un semn fericit

Cu siguranță fiecare persoană are semne, în care crede. Cel mai faimos semn între pescari este că nu există nici o modalitate de a lua pește pentru pescuit, altfel nu va fi nici o muscatura. Toată lumea are propriile cuvinte și semne prețuite, ceea ce nu este obișnuit să le spunem să nu ispitească soarta.

Prin voia întâmplării, un semn de noroc a apărut în mine. Odată ce am avut două nepoate care, împreună cu fiica mea, de 6 ani, au creat haos inimaginabil în casă. Într-o seară, pentru a interesa oarecum această companie, pitaoarele soției s-au angajat să-și vopsească unghiile "în funcție de adult". Și aceste creaturi minunate așteaptă cu nerăbdare rândul lor soția - nou-născutul artist și manicurist într-o singură persoană.

Urmărind acest eveniment, fiind atins de viziunile frumuseților tinere, m-am dus la vânătoare. Și apoi, de dragul lui Hochma, i-am cerut soției să picteze și am un deget pe degetul mare pe mâna stângă, ca să spun așa de mult. Ceea ce a făcut cu chi-hi, a făcut lucrurile mici.

A doua zi, vânătoarea a fost foarte reușită. Nu-mi amintesc captura exactă, dar ar fi foarte semnificativă în ceea ce privește greutatea și sortimentul de pește. Când a fost timpul să se adune pentru următoarea scufundare, el a pictat singur unghia. Și din nou noroc. Și încă ce. Mergem de o companie de 4 persoane pentru a vâna, mă duc la apă și încă iau primul crap. Un coleg și ieși din apă numai cu datoria yazyami.

Această excursie mă întărește în mod serios, considerând că a fost un semn de sus. Prieteni râd - colorați-vă buzele și peștele în sine va sări pe harpon. Accept umorul, dar nu uit să pictez un unghi. În acea lună, nimeni din companie nu a luat vreodată sazi, dar a devenit o tradiție pentru mine. După plecarea următoare, scriu deja recomandări pentru colegi, ce trebuie făcut pentru a lua un pește mare. Primul punct este - asigurați-vă că pictați cuiul în roșu.

Dar toate lucrurile bune se termină mai devreme sau mai târziu. Și toate s-au încheiat cu adevăratul sens al cuvântului - acel lac magic sa încheiat. Jumătate de călătorii goale au dispărut, încercările de a găsi o altă culoare a lacului nu au fost, de asemenea, de succes. Treptat, am uitat de acest semn și nu i-am acordat importanță. Rezultatele vânătorii au fost diferite: atât de succes, cât și de nu foarte bune. Și din nou, înainte de adunarea pentru vânătoare, am văzut că soția mea se pregătea să-și picteze unghiile. Și pe masă era acel lac Sami. Se pare că îi plăcea culoarea lacului și a găsit-o în magazine la fel ca înainte. Crezi că am decis să-mi testez semnele vechi? Răspunsul este da.

Și aici, pe râu, împreună cu un coleg. De data aceasta, ne hotărâm să verificăm locuri noi care nu au fost atinse înainte. Găsim un albastru folosind metoda cuibăritului, încercând să găsim un pește de mers pe jos, dar cu excepția bibanului mic, nu vedem nimic. De câteva ori ne întâlnim pe malul pescarilor care întreabă întrebarea tradițională în astfel de cazuri: "Există un pește?". Demonstrați koukans goale și continuați rafting mai departe.

Un alt iubitor de pescuit dă un pont care a văzut capcane ieri cu capturi bune, dar sa scufundat, nu apar koryazhki, iar peștele trebuie să fie cuplat. După un timp găsim acest eldorado. Nyrok și ochii se risipesc deja de abundența puțurilor mici. Ele sunt atât de strânse încât, dacă vreți o singură lovitură, puteți lua 3-4 bucăți. În cazul în care acest pește Klondike întâlnit pentru primul an de muncă de vânătoare subacvatice, el cu siguranță ar fi dus la suflet salau, dar acum ochii mei încearcă să găsească o copie a trofeului. Mă uit la toate fisurile.

Am auzit un clic caracteristic sub apă, înseamnă că prietenul meu a împușcat pe cineva. Pe suprafață văd că încă nu putea să reziste și a luat o lingură pe o lire. În timp ce mă plimb cu daltă, fac o scufundare și sunt într-un paradis. Logurile rupte formează ceva asemănător unei grote. În această grotă, dintre șopârlile deja cunoscute, există cinci sau șase crapuri. Și chiar și ce! În astfel de momente, căderea inimii este gata să sperie peștii sub apă. Mă îndrept și mă împușc. Hitul este de succes - peștele este imobilizat. Eu plutesc si-mi arat prietena mea prada mea. El continuă să se încurce în jurul valorii de walleye, văzând crapul pe harpoon, începe să se agite și mai mult, finalizând în cele din urmă procedura de re-cântărire a peștelui în același timp.

Arat unde am luat crapul, se scufunda, dar se pare ca totusi peștele era deja destul de shuganye, exista doar o copie de doar 2 kg. Zhenya o ia și vom continua să explorăm aceste labirinturi subacvatice.

Următoarea scufundare se face simultan. Înaintea barajului, încep să mă mișc în această direcție și să văd că și colegul meu dorește să testeze acest potențial refugiu. Bine, am deja un trofeu, am plecat deoparte și aproape imediat am auzit o lovitură. Când îmi întorc capul spre prietenul meu, văd ceva imens, pe care îl trage pe harpon. Un fel de pădure subacvatică nu se mișcă, lovitura era exactă. În acest moment sa simțit un sentiment ciudat. Desigur, gelos că eu spun, dar pe de altă parte fericit pentru prietenul său, care de crap sunt mult mai mici, iar trofeul vast și râvnit și nevoia pentru el la o anumită afirmare de sine ca un vânător.

Pe mal, suntem urmăriți îndeaproape de câțiva fani de pescuit cu gheață, cu gura de prăjit. Găsesc în obstrucția sazanchikului pentru 3-4 kg și le dau. Sunt fericiți.

Forțele, și cel mai important, dorința de a avea deja ceva de împușcat, sunt deja marcate. Plecam spre masina. În drumul meu, trageți niște zander și crap din rețele și eliberați-i la libertate.

Dar această vânătoare nu se termină acolo. Pe un fund plat mătură brusc trecut o turmă de plătică, mari și mici, amestecate cu ele sunt crap, iar în spatele tuturor procesiune stinghii pasc. O pictură demnă de creionul artistului. Pachetul face o pereche de viraje aproape. Eu decid tot din nou pentru a verifica arma, pentru o lungă perioadă de timp nu a trage de la distanță.

Mă îndrept spre banda selectată din turmă și la o distanță de 3-4 metri fac o lovitură cu anticipare. Exact! Abilitățile de a trage la această distanță nu au pierdut, iar pușca nu eșuează, bate la fel de puternic și precis. Acum mergem direct la mașină. Photosession cu un crap pentru memorie. La cântărirea la domiciliu. Da, nu am împușcat un astfel de crap - 18 kg, și am tras doar 8 kg.

Așa și-a dat din nou unghiile roșii un noroc. Noapte cu greu convins soțul ei să-mi dea un lac pentru utilizare permanentă, iar următoarea vânătoare ca submarinul va merge la plin „de luptă“ de colorat!