Știri despre tehnica de chitară și recenzii ale instrumentelor muzicale, amplificatoare de tuburi, amestecuri de chitară

Adesea duceți la diagnosticarea unor chitari absolut noi cu corzi potrivite. Se pare că totul din magazin a sunat normal, dar după schimbarea șirurilor demo, noii încep să se înțeleagă.

Există mai multe motive pentru aceasta.

MXR Reverb DUNLOP M300 este o pedală de reverb de chitară care îmbină funcționalitatea și dimensiunile compacte.

Reverb - este un sentiment de spațiu și adâncimea pe care le auzi în timpul unei reflecții de sunet de la suprafețe dure. Arhitecti de peste o sută de ani, proiectand săli de concerte și alte spații închise cu dorința de a îmbunătăți acest efect în interpretarea muzicii live. Cu toate acestea, muzica înregistrată poate suna plat și nerealiste, iar dacă ea nu există în spațiul real, astfel încât muzicienii și producătorii se bazează pe unele tehnici speciale de a recrea caracteristicile sonore speciale care apar atunci când joacă în spații cu condiții acustice bune.

Digitech Dirty Robot este un mini stereo stereo care se potrivește atât pentru chitară cât și pentru bas. Descendentul lui Digitech Synth Wah, aparent.

Pentru robotul Digitech Dirty veți primi 187,44 dolari / 175 euro

În inima Digitech, în ceva norocos, loțiunea Whammy a dobândit un statut aproape legendar (de ce aproape?), Deși alți jucători de pe piață, sincer, nu unul. Ei bine, este de înțeles - totuși, primul cifru de "popor". Acum puteți lua bucăți de la originalul Whammy pentru a face un pic de alte conducere și, vă rog, o pedală nouă este gata. Așa a fost cu Digitech Drop, Digitech Luxe și acum cu Whammy Ricochet.

Deci, ce avem aici? Și aici avem Digitech Whammy Ricochet - există mai multe moduri de schimbare a pitch: 2, 4, 5, 7, Octave, Two Octaves, Octave + semnal uscat. Sunetul poate fi coborât și ridicat, pentru care rasucirea RANGE răspunde. Pentru modul de utilizare a pedalei, rasucirea MOMENTARY răspunde. Asta este, butonul poate funcționa, ca în modul obișnuit pornit / oprit, și în modul de așteptare (în timp ce apăsat - funcționează). Bouncing Ballistic este responsabil pentru modul în care sunetul se comportă atunci când se apropie și se îndepărtează de intervalul dorit. Aproape am uitat de conducătorul LED-urilor din stânga în Digitech Whammy Ricochet. Deoarece nu este greu de ghicit, ele arată magnitudinea schimbării.

În continuarea articolului despre structura unui anumit grup, voi scrie despre calibrul de șir potrivit pentru o anumită structură de chitară.

Calibrul de șiruri de caractere este grosimea lor în fracțiuni de un centimetru. Desemnarea aproximativă este .011 (sau doar 11), apropo, calibrul arme rifled este indicat, de asemenea, exact. Pachetele de coarde indică întotdeauna calibrul tuturor șirurilor, începând cu cele mai subțiri. În funcție de cât de gros este primul șir de caractere, seturile de șir pot fi numite în mod diferit pe chitara chitarei: de exemplu, primul șir .009, atunci setul va fi numit "nouă" etc.

De asemenea, există seturi de șiruri de caractere pentru chitare electrice, unde cel de-al treilea șir vine cu o panglică. Este desemnat astfel - .016W - ecartamentul poate fi diferit, litera W înseamnă "rănit". Nu este potrivit pentru realizarea solurilor, în special pentru realizarea de benzi (jartiere).

De multe ori începătorii chitarilor se întreabă - și în ce ordine joacă această bandă preferată? Cum să configurați o chitară, astfel încât să puteți juca în mod convenabil cântece cunoscute și preferate? În acest articol voi oferi pe scurt exemple de melodii de chitară în muzica rock și reprezentanții lor (muzicieni, grupuri).

Faceți imediat o listă cu notațiile folosite:

C - Notă Înainte
D - nota Re
E - nota Mi
F - nota Legii
G - notați Sol
A este nota La
B (sau H) este un C
# - ascuțite - creșterea notei cu jumătate de ton. Polton pe chitară - un fret.
b - coborârea notelor cu jumătate de ton.
notele din tablatura clădirii sunt aranjate în ordine de la șirul 1 (subțire) la șirul 6 (gros). De exemplu, E B G D A E.

Trebuie să spun că această secțiune nu este un scenariu sacru, este doar o descriere a locului în care sunt introduse efectele tradiționale, modul în care fiecare efect interacționează cu ceilalți și când este importantă localizarea efectului în lanț.

Deci, noi știm ce toate aceste overdrive, cor, și zalupery Looper. Și în ce ordine se aranjează totul. Hai să ne ocupăm de asta. Cu termenii „pre-efecte,“ și „efecte speciale“, am văzut deja, dar nu este singurul loc unde poti vlepit efect - deoarece conceptul de „pre-efect“ include efectul stabilit în diferența, și efectul de a pune în sus amp suprasolicite sau chiar la începutul lanțului.

Pentru început, câteva cuvinte despre tipurile de efecte. Din punctul de vedere al căii de chitară (adică post-efectele nu intră aici!), Efectele sunt împărțite în două tipuri - liniare și neliniare. Efectele liniare sunt cele care nu răspund la semnalul de intrare. Non-liniar - respectiv, cei care reacționează. Aplicată la chitară, efecte neliniare - suprasarcină, compresor, schimbător de viteză, octavă, vamă, întârziere, reverb. Efecte liniare - egalizator, efecte de modulare, kwaka, rapel, pedala de volum.