Site-ul de turism - curcan 2018 - kayakoy - oludeniz - patara - terci - ziua 3

Astăzi trebuie făcute multe lucruri: trebuie să parapantați la Oludeniz și să ajungeți în orașul Kash. Dar, apropo, vederea din fereastra camerei noastre. Arată mai bine în viață decât în ​​fotografie. Înainte de a ajunge la Oludeniz, ne întoarcem spre orașul-fantomă Kayakoy (GPS: 36.575177, 29.092361). Acesta este un muzeu în aer liber. Cu toate acestea, taxa de intrare și taxa standard: 5 lire pe persoană. În prezent, popularitatea orașului fantomă este mai strâns legată de rămășițele satului abandonate de greci după războiul de independență turc, ca urmare a schimbului de populație, decât cu ruinele orașului antic. În pustiirea casei a venit doar după 1923, deci clădirile nu sunt atât de vechi.

Probabil, unul dintre principalele lucruri pe care toată lumea trebuie să le facă în Oludeniz (GPS: 36.546505, 29.121585) este să zboare cu un parapanta. Aceasta va fi a treia încercare de a zbura. Mergem la biroul companiei Sky Sports Paragliding și suntem recunoscuți de cei cu care am încercat să sari în acel an, și cu măcelarul lor principal, Misha, chiar a trebuit să se sărute. Astăzi este doar duminică și nu mai există locuri până joi. Nu avem unde să mergem, ne înscriem. Și ni sa promis că de data asta totul va fi bine. Plaja Kidrak. Mergem mai departe de-a lungul coastei, în încercarea de a găsi un punct pentru a fotografia Valea Fluturilor de sus. Din păcate, nu am putut face acest lucru și am găsit un punct de studiu. Întoarceți-vă și conduceți spre orașul Kash.

Una dintre cele mai bune plaje turcesti este plaja Patara (GPS: 36.259756, 29.315171). Acesta se află în apropierea stațiunii mici și confortabile a stațiunii Patara (sau Gelemish). Satul în sine este la aproximativ doi kilometri de plajă. Și între sat și plajă - ruinele unui oraș antic. Acum există sapaturi în mod activ și în jurul lor este plină de o replică. Din păcate, astfel de "antichități" nu ne-au impresionat deloc.

Și, din nou, doi ani mai târziu, suntem în Kash (GPS: 36.197402, 29.643394). Și aici, oameni pliați, plimbați ceaiul și peștele. Începe să se întunece și ne hotărâm să rămânem aici pentru cină și apoi să ne plimbăm prin orașul de noapte. Destul de ocazional, ne așezăm la primul restaurant Kasim pentru a lua cina. Pentru 17 lire s-a putut colecta o farfurie întregă de mâncare. Am hotărât să comandăm peștele și să ne păstrăm. Și aici, ca o gustare, aducem pâine proaspăt coaptă cu patru feluri diferite de salate. Am mâncat bine tot ceea ce am comandat și ceea ce pur și simplu ne-au tratat. Și de îndată ce primim o factură, împreună cu el, pe masa noastră, ca un tratament obișnuit, era o baclava caldă cu înghețată. Cum poți rezista? A fost necesar să se adune o pumnie și să se mănânce o astfel de delicioasă la ultima miez.