Sărbători în Stockholm, partea 1

Eu pot fi părtinitoare, pentru că m-am îndrăgostit mult, definitiv și irevocabil de Stockholm. Inima mea, visele au fost trăiesc în străzi înguste, fabulosul frumoase ale orașului vechi, în Södermalm, și, desigur, pe băncile Ivar los parc. Când mă simt rău sau trist, îmi închid ochii și îmi imaginez locurile mele preferate în acest oraș. Acesta este cu siguranță orașul meu: prin senzații, percepție, stil de viață, principii și reguli. Când te simți că te confortabil și bine ... doar bine pentru a merge pe străzi necunoscute din afara zonei turistice, stau pe banca de rezerve, vizionarea trecătorilor, pentru a comprima o cană mare de cafea delicioasă și căutați prin fereastra de la fulgi de zăpadă care se încadrează pe Drottninggatan ... simt ca esti acasa :) Deci, nu-mi la obiectivitate))) se așteaptă aceasta este doar opinia mea și experiența mea, poate că va fi cineva util, poate, cineva va spune „dar poate fi mai interesant, mai bine și mai distractiv de a petrece timp \ descriere \ vezi“ ... dar Stockholm cu ochii mei, inima mea) Poza buna Lovat în recenzia mea!) Murcus)

A fost deja cea de-a patra excursie în această țară și cea de-a treia în acest oraș și pentru prima dată atât de lungă, pe care nu o pot ajuta decât să mă bucur până acum.
Obosit de turneele uriașe de 40 de persoane și de minusurile asociate cu acest tip de turism, în ultimii ani am început să ne rezervăm totul. În primul rând, este mai ieftin, în al doilea rând, sunteți responsabil pentru calitatea de vacanță și, dacă ceva este în neregulă, atunci afirmațiile sunt doar pentru tine, în al treilea rând, numai mersul pe jos în jurul orașului puteți simți ritmul său. În acest an, Spania ne-a dat un cadou și ne-a deschis o viză de șase luni, așa că nu eram deloc îngrijorați de problemele legate de deschiderea unei vize.

Am zburat un zbor comun Sas și Aeroflot, transportatorul a fost Scandinavian Airlines. Totul este clar, rapid și neted. Totuși, se hrănesc și beau pentru mai mult. taxa, astfel încât dacă cineva vrea să aibă o gustare în termen de 2,5 ore - toate cu tine sau cumpărați-vă de sănătate la fața locului. În zbor, a urmărit un film încărcat pe un laptop și nici măcar nu a observat cum a fost anunțată aterizarea. Oh, Stockholm, tu ești următorul!))) A fost frumos că controlul pașapoartelor și al bagajelor, toți împreună am luat atât de puțin timp că o oră după aterizare am intrat deja în la Scandic Star Sollentuna Hotel. Alege-l pentru prețul și locația (în apropiere chiar prin ieșirea pasajul subteran la gară spre centrul orașului Stockholm, merge bine, pentru a merge 20 de minute, și în apropiere de un centru comercial mare, care are un magazin alimentar, de lucru cu 08-22 (), așa. ceea ce este pentru cină, am mereu acolo pentru a cumpara: produse din fructe sau lactate, camere duble mari, o cameră de zi și un dormitor, baie mare cu duș și cadă, în cameră uscător de păr, ceai \ cafea, masă de călcat, un bufet gustos).

Din moment ce Sollentuna este o suburbie a orașului Stockholm, înainte de călătorie am învățat cum să ajungem de aici din aeroport. Informațiile de pe site-ul hotelului au spus că puteți lua un autobuz de la aeroport către stația terminală a trenului Marsta și de acolo spre Sollentuna. A fost de asemenea posibil pentru a ajunge la T-Centralen și smulge din hotel))) Site-ul sj.se (drumuri site-ferate din Suedia) Am fost oferit posibilitatea de a trenurilor de la stație Arlanda către Upplands Vasby, iar această stație poate transfera la o ramură a J 36 Marsta-Sodertalje, pe care se află stația Sollentuna. Captura a fost după cum urmează: diferența dintre trenurile de 3 minute)))) Cred că ar fi distractiv de a alerga afară și rula direct pe un alt tren. Și următorul numai după 30 de minute.
În final, am ales un taxi, deoarece înainte de începerea călătoriei un pic rău, și a simțit că dacă am sta și eu nu vreau să-l complice pe noi înșine))

Este bine ca taxiul să accepte cardurile, iar prețul de la aeroport este fix.
De la Aeroportul Arlanda, până la plimbare Scandic Star Sollentuna taxi timp de aproximativ 20 de minute, costă aproximativ 400 CZK, în funcție de compania de transport maritim (există un taxi Taxi Stockholm, Taxi Kurir, Taxi 020, Taxi Transfer, fiecare companie are un site web, unde puteți vedea valoarea) .
De la Aeroportul Arlanda până la centrul orașului Stockholm - aproximativ 520 CZK.

La sosirea la aeroport la biroul de informații, am luat cărți, broșuri și am cumpărat cărți de la Stockholm timp de 5 zile pentru 895 de coroane / persoană. și nu o picătură nu-l regreta, au plătit pentru ele însele integral (activ în acest moment ne-am dus la muzee și în timpul furtunilor de zăpadă, în loc de mers pe jos de metrou studiate). Acest card permite folosirea gratuită a transportului (metrou, autobuze), inclusiv pendeltag (tren de navetiști) - trenul merge în suburbii. În plus, desigur, admiterea gratuită la aproape toate muzeele! Iar iarna este mai mult decât relevant))

Puteți activa cardul în muzeu sau în transport. Pe ea, angajatul scrie un număr, și începe să acționeze la fel de multe zile cum ai cumpărat-o))) este simplu.

Cardul prin turnichete nu funcționează, trebuie prezentat angajatului și el deschide porțile pentru a trece)

Stockholm, la fel ca și în Scandinavia, este departe de a fi o țară ieftină. În general, taxiurile și cardurile de cumpărare au reprezentat cea mai mare cheltuială. După cum am cumpărat un card, am scăpat de o durere de cap despre călătorii și cheltuieli pe muzee. Judecând după prețul mediu al biletului la muzeu de 100 CZK, aceasta a fost decizia corectă. Desigur, toată lumea decide dacă are nevoie de această carte sau nu, dar ne-a salvat un buget semnificativ.

În ceea ce privește produsele alimentare, am găsit site-ul prin cuplu tripadvisor.com cafe ieftin, cu recenzii bune, dar locul nostru cel mai preferat am găsit accidental în procesul de plimbări fără țintă în jurul orașului. Este cel mai convenabil în centrul orașului, în opinia mea, să mănânce pe Drottninggatan (Drottninggatan), este o stradă foarte lungă și cea mai mare parte comerciale cu magazine și suveniruri, dar, de asemenea, o cafenea aici pentru a se potrivi cu diferite gusturi și bugete. La capătul străzii, mai aproape de centrul Norrmalm este o alegere mai interesantă, unde să mâncați. Totuși, încântat de cafenea, unde ferestrele sunt lungi și multe, multe canapele confortabile cu perne)))

Un reper bun în căutarea unei cafenele potrivite, unde este gustoasă și ieftină - prezența tânărului suedez)))
În cafenea costul unui vas fierbinte, de exemplu, paste / cartofi copți cu pește de la 85 CZK, într-un restaurant deja de la 190 CZK. Cafea de la 20 CZK, coacere 25-45 CZK.

Meniul se blochează la intrare, pentru a vă putea orienta. Adesea este în limba suedeză))) Puteți, de asemenea, experimentați alegând un fel de mâncare la întâmplare! Prea multa distractie))) Intotdeauna o surpriza care va aduce. Înainte de această călătorie am cumpărat o carte de expresii și a subliniat numele denumirii principalelor feluri de mâncare și căile de pregătire a acestora. Fructe de mare, pește și produse lactate sunt doar superrrr. În această iarnă, m-am aplecat pe creveți, iar soțul meu - pe pește)

Principalul lucru este IMHO, aceasta este încălțămintea potrivită. Ar trebui să fie confortabile, încălțăminte calde și apoi în zăpadă, iar odată cu încălzirea, veți fi confortabil de mers pe jos în jurul Stockholmului. Și nu uitați pălăria cu mănuși calde, vântul răcește vântul acolo)))