Pescuitul în Olanda prin ochii locurilor noastre - interesante - forum - comunicăm aici

Una dintre aceste zile pe Internet am întâlnit colegul meu de clasă.
Am învățat unul de celălalt cum a fost viața și apoi am trecut la subiectul pescuitului - este interesant cum au și ei în Olanda acest caz. Și asta mi-a spus colegul meu de clasă Alexei Nesterenko.

Trebuie să cumpărăm permisiunea de a pescui.
Permisul se eliberează pentru un an, folosit pentru a costa 9.50 euro, cu ea te poate prinde pe cele 2 tije de pescuit, dar nu toate apele, unele lacuri trebuie să cumpere o autorizație separată de proprietarul apei, costa intre 5 si 15 euro pe an.

Acum despre locurile de pește.
Ele sunt în Olanda pline, în jurul unui canal, lacuri, iazuri. totul Prins de la Rudd la Som, de la biban la somon. Recent, ziarul a scris un om așezat pe canal, plătică prins pe larve tras în cele din urmă somon aproape 7 kg. Olandezii nu iau numai pește cântărit fotkayut și da drumul, cu atât mai mult au prins pește nu mănâncă, este mai bine să cumpere în magazin. Dar peștele este scump, ca marea și există, de asemenea, o grămadă de canale, și hering periat costă 5 euro 2 lucruri, file de păstrăv 2 euro pentru 100 de grame, somon afumat 3 euro pe 200 de grame.

avem o fiică pe un canal, o ramură din canal este mai mare, există un maxim de 1,5 metri, am mers la grătar tot timpul acolo, am răcit și am pescuit. Aici a fost prins, nu a existat nici o infecție în baia bebelușului,

dar acest lucru nu este cel mai mare, recordul meu de 15 kg 700 gr. Îmi pare rău pentru fotografiile nu a rămas, dar el ma condus aproximativ 20 de minute, am crezut inele de la tija de pescuit cu bobina pootletayut, neee, a rezistat.

Am prins-o pe porumb, deși am mirosit mirosul de căpșuni de la Sensas. A fost Hochma când a mers să se relaxeze, a luat cu el doar o tijă de pescuit, săpat acolo viermi și lăsați biban pentru a trage mici într-o găleată, biban încă o dată închiriate, vierme ajustate, a aruncat un metru de mal, în cazul în care adâncimea de 50 de centimetri, flotorului nu a putut merge în sus imediat la partea de jos, ăsteia, și mă simt că ceva serios, apoi a văzut stiuca când a contractat o lumânare făcută, dar nu au ratat, a rezumat de țărm, și nu există nici o aterizare net # 33; Și apoi am început circul, soția sa turnat un bazin de apă și a început să vâneze pentru stiuca si thrash capul un bazin, fiica mea a fost speriat, a început să plângă, prima dată când am văzut niște dinți stiucii, nimic nu vytaskali aproape 7 kg. A fost.

un loc foarte bun pentru stiuca, adâncimea variază de la un metru la cinci și jumătate. Acolo am ales asta.

Există încă un loc bun, merg acolo în mod constant, adâncimea de la contor, la 36 în cel mai adânc loc, există adesea scufundări scufundate, în weekendul următor mă duc și fac poze. Acolo am prins aceste două pentru a doua zi,

mai degrabă timp de 2 ore, deși după primul, a traversat contoarele la 50 de grade mai departe

(pe vrăjitori, pe care el la făcut de la un designer pentru copii).

crap olandez prins pe boilies, încep cu porumb, atunci când crap se trezește din hibernare, prin mesyatsok deja momeli, dar în cursul succesiunii, sau împreună.

Boyl preferă vanilie, căpșuni, banane, vara târzie pentru pere și usturoi. Doar recent, din botul de vanilie se prăbușește.

Abordare normală, oameni obișnuiți, pescuit de noapte interzis. este deja overkill # 33; # 33; # 33;

Așa cum spunea Zadornov. în jurul lor există o renovare naturală a naturii.

Poate că este o perie modificată genetic.

Da, rupe-l. Doar un nou model

Principalul lucru de la zero a plecat, iar abordarea a constatat Dar micul pește prost

Bineînțeles un baston Un pește bun nu va fi numit o pânză # 33; # 33; # 33;

Aceasta este cea mai obișnuită manevră. în Nistru atât de plin.

Aceasta este o varietate de ruff, numite urshnosari # 33; # 33; # 33; Nistrul este singurul râu, unde se întâlnește într-un fel. Pe Turica, în acel an, l-am prins pe acesta, dar la 167 de grame, am cântărit în mod deliberat în magazinul de pe scările electronice.

Nosar nu este un norsar. dar urechea ei este inteligentă # 33; # 33; # 33;

Bineînțeles un baston Un pește bun nu va fi numit o pânză # 33; # 33; # 33;

M-am dus în oraș astăzi să mă plimb și dintr-o dată am întâlnit o astfel de minune

Această mașină este prevăzută cu dizabilități care locuiesc în provincie și forțat să meargă la magazin, deși modificat un pic, un singur cilindru, benzina, viteza maximă de 45 km / h aici o astfel de aici invalidkoy.

O astfel de mașină este prevăzută aici pentru persoanele cu dizabilități care locuiesc în provincie și sunt forțate să meargă la magazin, deși a fost redeschis un pic, doar un cilindru, pe benzină, viteza maximă este de 45 km / h, este atât de nevalidă.

Așteptați pliz ..
Invalizi, este de înțeles ..
Și de ce din toate părțile este scris "CARP"?

Un om, un pescar, în vârstă de 60 de ani, a primit un o mașină normală pentru persoanele în vârstă (aici este normal), chutarik refacute, sa alăturat clubului și a luat clubul karpolyubov număr autocolant este deja înregistrat în sine. Iată fanii noștri de pescuit cu crap.

În sfârșit, există posibilitatea de a scrie un mic raport despre pescuitul de astăzi.
Am decis să merg la un canal foarte larg și amplu. A fost pe el seara am auzit o caracteristică pentru crapul de șampanie, stropi puternice, și în dimineața masive carcase de pește de înot. Adâncimea canalului variază de la 50 cm până la 2 metri în cel mai adânc loc. Vegetația este că în partea de jos, că în apropierea țărmului sunt îngropate, dar există locuri în care algele nu este atât de mult, acolo am stat.
Vremea a fost vânt, soarele a strălucit, uneori norii au alergat, temperatura aerului +23, foarte cald. Am aruncat primul porumb pop-up porumb cu cel obișnuit, iar al doilea - un vierme. Aștept. Pe vierme mi-a luat un miracol pe fotografia de mai jos și, înainte să-l pot arunca în pungă, cel de-al doilea plutitor se agită și apoi încet, dar cu siguranță, începu să mă apropie de mine. 2 secunde - plutitorul se află pe apă și plutește, dar în cealaltă direcție. Mai așteaptă puțin și se duce sub apă. Tăiați, câteva minute de luptă - bate într-o paletă. O mulțime de bucurie și emoție, o dorință de a merge acasă, dar observ că vântul a început să scadă, voi sta, cred, încă o oră.
De asemenea, roaba a luat roach. dar nu mare, atunci a avut loc o adunare după adunare, porumbul tăcut. La aproximativ 17 la float am blocat o bucată de trestie, ca o infecție să-l prikleyalsya # 33; Vântul a murit în jos, mă urc în buzunar pentru o țigară - porumb poklovka, de 2 ori incastrate, apoi în lateral și sub apă. Aici totul a început # 33; # 33; # 33; Ăsteia, ambreiaj srabota, întârziată - încă trage mai tare - tragerea, dar este bine că, în mijlocul, și nu în stuf (în acest loc din cauza trestiilor pierdut aproape întotdeauna pește), trebuie doar să se gândească la ea - o descoperire la coasta, dar nu-l las să se închidă. Vobschem, așa că ne-am tras unul pe celălalt cu 10, nu a observat cum se afla în apă. Tot ce simt adversarul meu a început să anvelope, și a făcut acest lucru, blocat botul, aerul înghițit, tija pull-up aproape de țărm și în același timp net Lodge debarcare în apă. Trag la pod, așa cum întotdeauna vede grila și. tresar, dar eu sunt gata (nu doar atât de greșit), el a plecat la doi metri de mal, și apoi din nou a venit și l-am condus cu ușurință în aceeași plasă de aterizare.