Delta râului Mekong, o călătorie de o sută de kilometri

A doua călătorie în orașul Ho Chi Minh a fost o excursie la Delta Mekong. Excursii în delta Mekong-o zi durată de câteva de la 1 la 3. Dupa ce a citit comentarii, am decis într-o excursie de o zi, bun pentru a introduce a fost mai mult decât suficient.

Pe scurt, toate excursii în Delta Mekong constă într-o excursie cu autobuzul la râul Mekong în sine, înot pe barca (în funcție de durata turului, aceasta poate dura de la o oră până la câteva ore), familiarizarea cu fabrichkami locale pentru producerea de bomboane de nucă de cocos, hârtie de orez, orez pop, miere, etc. și altele asemenea. și în cadrul vizitelor finale plantațiile de fructe. Pentru cunoscători speciali, există un varinat cu o piață (sau chiar câteva) pe apă.

Mekong River Delta

Noi, în trecut, locuitorii Uniunii Sovietice, suntem destul de familiarizați cu particularitățile comerțului cu piața, în special cu prăbușirea vietnameză. Prin urmare, am încercat în orice mod să evităm orice încercare de a ne face un tur al unei anumite piețe. Concentrându-se pe aceasta, a ales opțiunea unui tur al Mekong-ului, unde nu a existat o singură mențiune a cuvântului "piață". Deși, în unele dintre recenziile călătorilor noștri, întâlnesc periodic referințe entuziaste la piețele locale / navale locale. Sincer, nu înțeleg această euforie. Țineți minte încă corturile vietnameze din anii '90? Am făcut excursii de mai mulți ani.

Pe drumul către deltă.

Turul nostru a început și sa încheiat clasic - un hotel,

2 ore pe drum, excursii de-a lungul râului și în apropiere, drum de întoarcere, biroul agențiilor de turism. Prima oprire a fost într-un loc numit Bon Sai (sau Grădina Bon Sai). O astfel de grădină mică pentru turiștii cu cafenele, suveniruri, Happy House toaletă și un altfel spus, grădină privată, cu un prototip de maimuță Bridge și zveruhami. Pe scurt - doar un loc pentru a vă relaxa pe drumul diluat cu verdeață. Ar fi rămas uitat de zile, dacă nu pentru porumbei drăguți. Olya avem un mare fan al porumbeilor în general.

Porumbei neobișnuit în grădina din Bon Sai

În continuare pe programul de excursii în Deltă, am ajuns în orașul meu oraș Tho, unde stația de râu, îmbarcat pe navă și au fost otrăviți de către cealaltă parte, pentru a contempla opera unor meșteri locali. Nu este nimic de spus aici, care a fost cel puțin o dată în astfel de locuri înșiși să poată descrie aproape oricare dintre ele. Încercat să facă mai multe fotografii.

Urmăm, fie pentru turiști, fie pentru lucrători

Delta Mekong.

Da, cel mai interesant moment din această parte a drumului este ananasul. N-am văzut cum cresc, dar cumva părea că pe palmieri aki nucă de cocos sau există banane. În timp ce restul grupului au fost tratați cu dulciuri locale, am mers puțin pe râu și am găsit-o. A crescut în apropierea căii, ca și mărul nostru sau rowan. Un astfel de ananas mare, așa cum sugerează Wikipedia. Ea crește pe felul de pepene verde sau pepene galben.

Ananas în del Mekong

La finalul turului, am vizitat plantații de fructe, unde locuitorii "din timpuri imemoriale" cresc bananele în întreaga țară. Bananele au fost, fiecare, cu nume necunoscute pentru noi. Ascultați muzică locală - muzică tradițională sudică. Cum să-i spuneți ghidul, este un cântec rece, putem auzi doar în sud, în Delta Mekong, deoarece localnicii au voci de zahăr din cauza consumului mare, desigur, zahăr. Cântau mai multe despre culturi și culturi, nu înțelegem vietnamezii, dar mișcările și costumele au fost transmise. Eroare care a răsfățat ansamblul armonios de instrumente scârțâitoare cu o chitară occidentală obișnuită. Se pare că au înlocuit-o cu ceva de-al lor și chiar au lăsat prin amplificator. În final, aproape toți au auzit doar un virtuos local de chitară.

Înapoi spre Mekong, prin plantații, am fost lansați pe bărci de către localnici. Broșura de excursii spune că o fac cu mare plăcere. Este greu de spus ce plăcere să călărească turiștii, dar mi-a plăcut personal. Dintre toate experiențele sărace, o călătorie prin canale și râul Mekong a fost, probabil, cea mai bună din toate în Vietnam.

Despre Mekong în sine nu va spune prea mult. Informațiile teoretice și economice sunt suficiente în aceleași resurse Wikipedia sau alte resurse tematice. Singurul lucru pe care pot să-l spun este că acesta este cel mai interesant excursie din orașul Ho Chi Minh, dă oarecum o aromă locală.

Întreaga listă de atracții interesante din orașul Ho Chi Minh și locuri care merită vizitate, am descris într-o notă separată, cu același nume. Citiți pentru a crea o impresie generală despre posibilitățile de excursii din orașul Ho Chi Minh.