Conduceți la Shira

Leninsk-Kuznetsk - Kemerovo - Mariinsk - Achinsk - Nazarovo - Uzhur - Shira - Pearl (Lacul Shira Resort)

L-am lăsat pe Leninsk la 5-30, o oră mai târziu, cu unul mic care deja a condus prin Kemerovo. Kemerovo va trece, luând dreapta la primul semafor pe postul de DPS, și toate dreapta-dreapta pe cealaltă parte a lui Tom, pe „Rainbow“ la dreapta și din nou dreptul la semnele pentru M53. La 45 km de Kemerovo, am luat prânzul la cafenea "Meeting", prețurile și calitatea au fost plăcute surprinse. Drumul spre Mariinsk - visul Schumacher - transformă solide, coborâri și ascensiuni, astfel încât viteza medie pe această secțiune a traseului a fost 70-80 km / h.

Mariinsk am condus pe traseul de marfă, urmând vagoanele, care sunt marea de aici. De asemenea, a fost alimentat și în Mariinsk, tk. în Kuzbass cele mai mici prețuri pentru benzină. Apoi a mers un drum murdar (în jurul reparației este) aproximativ 100 km, dar după Bogotol drumul este excelent. Achinsk este vizibil din afară sau, mai degrabă, din conductele sale de fumat.

Introducerea Achinsk, vom merge tot timpul și până împotriva intersecția în formă de T - dreapta pe ea, atunci va fi un pointer la Abakan (Nazarovo) avansat la stânga, apoi la dreapta până la Viaduct-pod, virați la stânga la pod și continuați drept din oraș. Drumul spre Nazarovo este bun, dar tot timpul coborârea, apoi urcarea.
Nazarovo trece prin încărcătură este simplu, există semne pentru Uzhur. Uzhur am trecut astfel: direct la ușor spre dreapta și apoi dreapta-umplere cafenea tot timpul in principal, a trecut ferma rezervor, apoi se va muta, și în spatele lui inelul. La inel vom merge la stânga de-a lungul căii ferate și apoi din nou de-a lungul drumului principal, atunci va fi o zonă de vânzare și ieșire din oraș spre Shira.

Pe drumul spre Shire se vor face câteva schimbări, dar este imposibil să te pierzi aici, pentru că oriunde există semne.

Răsfoiți în stepa sunt pietre - menhire. Sunt mii de ani! Cine le-a pus și pentru ce - FIG știe, dar este frumos!
În Shira, este mai bine să nu te oprești, ci să mergi de-a lungul principalei la stânga pe bypass, iar apoi există oameni care se rătăcesc la nivel local pentru a cere bani pentru a arăta calea spre stațiune.

Pe drumul spre stațiune se va întoarce la Krasnoyarsk, după care însăși lacul este vizibil. La intrarea în Zhemchuzhny există numeroase mașini și oferă cazare. Prețurile variază de la 500 la 2500 pe zi. Și obișnuiți-vă cu faptul că aici, local, veți fi chemați de ochi - sălbatici 

În plus față de plaja de la stațiune, o mulțime de divertisment, a existat chiar și o clasă de masterat pentru copii pe fresca de figuri din lemn.
Dupa stabilire puteti merge la lacul Tus. Este foarte sărat și sănătos, miroase de hidrogen sulfurat și există un noroi terapeutic.

Intrarea acolo costă 100 de ruble pe zi pe persoană, dar în partea stângă există o parcare gratuită. Cu o nevoie de a lua o pereche de sticle de 5 litri de apă pentru a spăla sarea, iar apoi apa se vinde de zece ori mai scumpă.

Mulți turiști sunt zăpăciți acolo ca murdăria. Este doar MUD! Iar noroiul terapeutic este căutat în felul următor: simțiți-vă piciorul pe fund și atunci când există o murdărie moale moale - luați-o, culoarea ei ar trebui să fie gri-albastru. Aici este un noroi curativ!

Există o mulțime de excursii în diferite locuri frumoase. Vă sfătuiesc să mergeți undeva - vor fi impresii. Puteți merge la pescuit la ferma de păstrăv și apoi ia parte la prada lor sau du-te la eșecul Tuimsky sau peșteri de gheață, o multime mai scurt de alegere - vă decideți.

Și, bineînțeles, în toată lumea vindeți o mulțime de suveniruri pentru a comemora călătoria.