Abhazia, rica lacului - "merită să mergeți într-o excursie spre Abhazia pentru o zi din Rusia, cum să ajung acolo

Avantaje: o mare frumusete si aer curat, în loc în jurul munților, un aer magic, catamarane, unde puteți înota departe de agitatia, frumusete, pe aceeași rută mai multe locuri frumoase, la prețuri accesibile, cafenea bun

Dezavantaje: la inaltimea sezonului prea multi turisti, drumul in locuri este periculos, politia incaseaza pe turiști

Odihnindu-ne în Adler cu prietenii, am decis să vizităm Abhazia și să alegem un lac Ritsa pentru o excursie pe care nu o regretăm.

Cum să ajungi de la Sochi (Adler) la Abhazia? Există mai multe opțiuni:

• Puteți folosi tarabe de vizitare. în Adler (lacul Imeretinskaya) sunt peste tot, la fiecare 100 de metri. Prețul aproximativ (Lacul Ritsa, Pitsunda și Dacha lui Stalin) este de 1250 de ruble. la diferite ghiduri prețurile variază puțin, dar nu prea mult.
  • Există o mulțime de minivani lângă hotel și plajă. oferind o excursie în Abhazia pe o rută individuală, că propunerea le-am folosit, a fost foarte confortabil, am fost luat la ora 4 dimineata de la hotel și dus în Abhazia. Șoferul a spus un pic despre țara și locurile de interes. Avantajul este că ne-a luat în cazul în care ne-am dorit și de timp au fost nelimitate: crama, stupine miere, și apoi a mers la lacul Riza, a mâncat, sa oprit în Pitsunda, în magazin și a plecat acasă. Prețurile pentru astfel de excursii de la 1500 la 1900 de ruble. Doar pentru a intra în Parcul Național Ritsa, trebuie să plătiți o taxă - 350 de ruble. Am fost de acord cu șoferul pentru 1500 de mii pe persoană. dar datorită faptului că am fost 9 oameni, a făcut o reducere, în cele din urmă am plătit 1300 pe persoană.
  • Puteți ajunge aici cu propria mașină. dar va trebui să facă față unor dificultăți, cum ar fi comunicarea, de exemplu, cu DPS (opriți în mod constant și luați mită).

Acum mulți ani am fost în Abhazia și mi-a plăcut, așa că, de îndată ce am trecut granița, am început nastolgirovat, ceva un pic sa schimbat în aspectul ei, dar mai ales totul rămâne aceeași. Țara Abhazia este destul de slabă, ușor distruse, dar este acasa, la un popor foarte bun și ospitalieri, acest lucru poate fi văzut la prima oprire.

Vreau să observ că natura imediat după schimbare se schimbă dramatic, devine diferită, și dacă trebuie să mergi la Adler pentru ea, de exemplu, la Poiana Roșie, aici este peste tot. Toate în verde, în palmieri, frumusețe!

Abhazia, rica lacului -

Pe drum, am făcut câteva opriri în locuri pitorești, de exemplu, faimosul lac albastru (cred că toată lumea care se afla în Abhazia are o fotografie pe fundalul lacului).

A existat și o astfel de cascadă

De asemenea, a existat o oprire lacrimilor Cascadei Cascade - o cascadă mică, dar destul de pitorească. Și un pod peste râul Bzyb.

Abhazia, rica lacului -

Apoi se opri la puntea de observare. vederi foarte frumoase

După aceea, ne-am oprit la canionul Jupsharp - "Sac de piatră". Foarte frumoase și neobișnuite, de pe toate laturile muntelui, pietre. Am fost acolo dimineața, din cauza a ceea ce era foarte rece.

Foarte repede am condus până la lacul de munte Ritsa. aici avem o frumusețe fabuloasă în fața noastră, în ciuda faptului că am fost acolo pentru a doua oară, nu mi-am pierdut emoțiile. Un lac neobișnuit, fascinat, își dă seama de el însuși, natura șic în jur. În Rusia, din păcate, nu am văzut lacuri atât de neobișnuite.

Pe lacul însuși puteți lua o barcă sau un catamaran și o puteți plimba.

Există o mulțime de cafenele pe țărm, prețurile de aici sunt puțin mai scumpe decât în ​​restul Abhaziei, dar nu la fel de înalte ca, de exemplu, în Adler. Proaspete și delicioase Khachapuri a mers pentru 150 ruble, un mic pahar de vin de origine - 60 de ruble, inghetata - o minge pentru 50 de ruble. Sunt destul de plin. De asemenea, puteți cumpăra suveniruri aici, prețurile fiind medii.

Pe drumul spre spate șoferul ne-a adus pe plaja Pitsunda, mi-a plăcut cu adevărat. Marea este calda (am Adler a trăit aproape la granița cu Abhazia, dar noi o facem pentru un motiv sau altul, a fost un rece pic), curat, oamenii sunt foarte mici în comparație cu plaja din Rusia, în cazul în care o piatră de unde să scadă, și în jurul valorii de pădure plaja de pini - doar un vis este foarte bine sa te relaxezi intr-o astfel de atmosfera, stresul sa dispara, cea mai buna odihna!

M-am bucurat cu adevărat călătoria noastră, într-adevăr ma ajutat să se relaxeze corpul și sufletul, să se bucure de o minunată și obține emoții pozitive pentru o lungă vremya.Ya ar recomanda o excursie la Lacul Abhazia Ritsa. dacă vă place o vacanță zgomotoasă, distractivă, atunci cel puțin o zi. și dacă aveți nevoie de relaxare, calm, marea caldă și frumoasă, excursii, te sfătuiesc să mergeți aici să se relaxeze (cu excepția cafenele de distracții, excursii și mare, în Abhazia aproape acolo)!

Ei bine, la rândul meu, sunt sigur că mă voi întoarce aici pentru a treia oară!