Unul pe mare cu copii 10 reguli de odihnă pe plajă

Anul acesta ne-am decis să petrecem pe mare, într-un minunat sat croat, timp de 23 de zile. Așteptam cu nerăbdare această călătorie fericită cu nerăbdare, pentru că am fost epuizată de decizia unor probleme importante de familie, de sarcină și de naștere, de lipsă de somn și de muncă.

Cu toate acestea, datorită tehnicilor simple, am reușit să mă bucur de excursie, să mă odihnesc, să-mi recuperez momentele pierdute în comunicarea cu fiica mai mare, care sa format după nașterea celui mai tânăr. Asta am făcut.

Alege un loc dovedit

"Verificat" înseamnă că am fost deja acolo acum doi ani și am știut bine terenul: unde sunt plaja și magazinele, cum să le atingi, ce să faci și unde să mergi în caz de boală. În plus, acest loc este sigur din punctul de vedere al situației criminale și virale. Clima mediteraneană este destul de ușoară: există puține șanse de a obține o lovitură de căldură. În plus, Europa continentală mi se pare mai previzibilă în ceea ce privește posibilitatea de a lua o boală incomprehensibilă decât, de exemplu, Africa. Și pentru a verifica cât de mult este ultraviolete pe care îl obțineți oriunde în lume, puteți să faceți o hartă specială.

Vize pregătite

Am scos carcasa potrivita

Totul nu depinde de mărimea apartamentului, precum și numărul de camere în ea: sugari și Toddler mai bine dormi în camere diferite - astfel încât acestea să nu se vor trezi reciproc într-o oră liniștită, iar seara acestea pot fi stabilite rapid. Aceasta este, în cazul nostru, un studio cu o cameră de zi comună de bucătărie ar fi o opțiune proastă. Asigurați-vă că specificați atunci când rezervarea dacă există aer condiționat.

Gândit la cheltuieli și a planificat bugetul cu o marjă

Pentru a face acest lucru, merită să citiți forumuri cu prețuri sau, așa cum am făcut, să ajungeți la un loc familiar. Da, și luați bani cu o marjă - în cazul în care totul a devenit brusc mai scump sau cineva sa îmbolnăvit și a trebuit să meargă la spital. Din astfel de cazuri, nimeni nu este imun: de exemplu, noi, de exemplu, am fost nevoiți să mergem la un spital dintr-un oraș vecin într-o călătorie anterioară.

În plus, am comandat și plătit înainte de plecare patru taxi: de la domiciliu la aeroport, de la aeroport la apartament și înapoi, precum și - această acțiune simplă te va salva de la griji despre o posibilă lipsă de fonduri, sau în absența internetului și a cheltuielilor inutile în roaming.

Unul pe mare cu copii 10 reguli de odihnă pe plajă

Am luat toate lucrurile esențiale

Călătoria cu copiii pentru a colecta nu numai o valiza cu haine, dar, de asemenea, să se gândească la divertisment pentru toate vârstele și petrecere a timpului liber pentru ei înșiși, în cazul în care dintr-o dată să fie în stare să nu se doarmă timp pui de somn sau imediat după eliberarea copiilor.

Am luat câteva lucruri, dar sa dovedit că puteți chiar mai puțin. Eu și copii am avut un valiză de dimensiuni medii și un rucsac. Eu însumi am luat două rochii, dintre care unul pentru plajă, pantaloni scurți și o fustă, trei tope, două costume de baie și lenjerie, pantofi - croșete Crocs și sandale care se aflau într-o valiză. Fiica - pantaloni scurți, două fuste, trei tricouri și două sundre, pantofi - și sandale și pantofi de plajă. Fiu - cinci corpuri de vară și salopete. Am călătorit din vremea rece, haine atît de calde erau peste noi, nu trebuia să-l împachetăm.

Pentru plaja din Moscova sau pe site va fi necesar să cumpărați aquataps - în ele este mult mai convenabil să mergeți la mare de-a lungul plajei cu pietriș, fără a risca rănirea pietrelor.

În mod separat, voi spune despre cărucior. Ar trebui să fie confortabil și ușor, trebuie să aibă un loc de dormit pentru cei mai tineri, un coș spațios pentru mâncare și posibilitatea de a transporta bătrânul. Sincer, știu doar un astfel de cărucior, care 100% se descurcă cu aceste sarcini - Bumbleride Indie.

Am cumpărat jucăriile într-un magazin online din Moscova și i-am adus cu mine. A fost decizia corectă: nu am petrecut timp cu călătorii la cumpărături, am cumpărat doar dreptul și mai ieftin decât în ​​locul de odihnă. Am două grupuri de divertisment: pentru plajă și pentru casă. Pentru fiica mea, am luat pistoale de apă, brațe, vopsele și o perie pentru pietricele, autocolante cu ochi. Am străpuns cercul a doua zi, dar nu am cumpărat unul nou. Fiul meu la plajă avea nevoie doar de o barcă și de fructe. Pentru jocuri la domiciliu am luat o pisică de pluș favorită, mâncăruri pentru copii, cărți, cărți de colorat, creioane și markere.

Setați modul

Există mai multe cerințe simultan. În primul rând, este clar pentru noi toți că ne vom odihni peste mare și soarele pentru odihnă. Pentru a nu fi ars în primele zile și pentru a obține cele mai multe beneficii și plăcere, este mai bine să petreceți dimineața și seara pe plajă. Am fost pe mare în dimineața de la 09:00 la 11:30 și seara de la 17:00 la 20:00.

În al doilea rând, regimul zilei copiilor trebuie să fie sincron sau aproape sincron. Este clar că cel mai tânăr doarme mai des, iar cel mai vechi are doar o pauză de somn. Dar ar trebui să fie nevoie de o oră liniștită - copiii să se odihnească și să nu fie capricioși, iar mama mea avea timp liber. Prin urmare, în vacanță, am început să mănânc și să-mi reanalizez junior după prânz - așa că am extins somnul de la un an și jumătate la 2,5-3 ore la rând.

Dezvoltarea unui meniu

Aici trebuie să înțelegeți ce este important pentru dvs. Pentru mine, de exemplu, a fost important să mănânci mâncare locală simplă și să-ți petreceți puțin timp pregătindu-l. În dimineața am pregătit micul dejun și am dat pâinea pentru Lyova. După prima călătorie la mare, a fost o cină, pe care o făceam de obicei în jumătate de oră. Dieta noastră zilnică a arătat astfel:

Mic dejun: Hercule cu piersici, iaurt și caș, ouă fierte sau ouă amestecate, sandvișuri cu brânză, roșii și salată.

Prânz: feluri de mâncare simple, pește la grătar, piept de pui, cârnați de vită sau supă.

Cina: masa de prânz sau gustare terminată.

În apartamentul pentru Lyova nu exista un scaun pentru copii, în care să poată fi hrănit - el a fugit constant de la mine și a murit cartofi piure de pe masă, podea, lucrurile mele, mine și mâncăruri. De aceea, acasă l-am hrănit cu lapte și cu piure de cartofi pe mare. Acolo fiul stătea într-un scaun cu rotile, privind în jur și mâncând. În același timp, oamenii din jur au început să zâmbească, să se joace cu el în "ku-ku" și să distragă atenția. A fost convenabil și distractiv.

Mi-a plăcut, de asemenea, folosirea unui termo-sac, pe care l-am umplut cu fructe și am luat pe mare. Puree pentru Leva a fost plasat acolo într-un borcan de la blender, la care a fost atașat un capac. Pentru Leo, un lucru minunat a fost un lucru minunat ca un mugur - o plasă specială, la care se adaugă bucăți de fructe tăiate, de exemplu. Copilul râde în el, sucul și carnea intră în gură, iar oasele și piei rămân în plasă. Nibler am comandat pe AliExpress - sa dovedit a fi de cinci ori mai ieftin decât în ​​magazinele pentru copii.

Marșuri combinate pe mare cu somnul celui mai mic copil

Lyova era de obicei deja obosită de momentul în care am venit la plajă. L-am hrănit, l-am zguduit într-un cărucior și a adormit. Așa că am avut o jumătate de oră, pe care l-am dedicat înotului independent sau jocului în apă cu Sophia. Desigur, a trebuit să înotăm aproape de țărm și să fim în permanență în contact cu copilul. Prin urmare, am venit la plajă devreme, când nu mai există nimeni acolo - fluxul principal de oameni vine la ora 11 dimineața și deja mergeam acasă la acel moment.

Un alt mod de a înota, în cazul în care copiii brusc nu dormi, - scufundați-i într-o barcă, împingeți-l și înotați. În cazul nostru, a funcționat, în ciuda activității lui Lyova. I-am pus pe fiul meu în barcă, ea sa așezat pe ea cu mâinile și cu pieptul, ținând-o cu mâinile și înotând cu picioarele în apă. În barcă au turnat apă și au luat zuruitoare - așa că sa dovedit constant, iar fiul a fost distractiv.

Am avut grijă de piele

Nu vă așteptați să cumpărați la magazinul local sau la farmacie cremele potrivite de la soare. Deci, ar fi mai bine să le iei cu tine. De asemenea, voi observa că nu mi-am stabilit scopul tăbăcirii. Dar bănuiesc că spatele și umerii în cazul nostru cu voi vor arde mai puternic. Prin aceasta am decis să accept, totuși costumul de baie a fost purtat fără curele de sus.

Gândește-te la lucrurile mici

Am luat cu mine câteva lucruri care simplifică mult viața:

- Peelier: cartofi de coaja sau castraveți fără ea - o adevărată tortură pentru mine.

- Remedii pentru țânțarii fără miros: Îmi plac plăcile introduse în priză. Apropo, am citit instrucțiunile și am fost surprins să aflu că acestea ar trebui inserate timp de cel mult două ore: toți țânțarii mor după 25 de minute.

- Bag pentru o excursie la plajă, care găzduiește lucruri tridimensionale, brațe umflate, prosoape și fructe.

Singurul lucru pe care nu l-am avut a fost ascuțirea cuțitelor. Data viitoare o voi lua.

Un rezultat important și serios al vacanței noastre a fost o îmbunătățire clară în relațiile cu fiica cea mare. În timpul petrecerii înotului de două ori pe zi și a adunărilor de seară înainte de a merge la culcare am avut o întrevedere bună, am discutat multe probleme importante, am scăldat-o cu cuvinte și îmbrățișări afectuoase. Acest lucru a fost posibil, de asemenea, pentru că eu am simțit o anumită stabilitate și siguranță și m-aș putea bucura de acest moment.