Recenzii pentru pacienți

Schiro dyakuyu pentru Garnier Priya, care deține PPLC și naygolovnіshe Sama: pentru Locul de desfășurare a profesіyne operatsії (lazernoї korektsії Zora) Andriy Іvanovichu Kovalovu i Yogo komandі "Aylaz". Vpershe pentru propria sa 25 rock, eu bachu nareshtі duzhe "minunat. »J) Bazhay vsіm pratsіvnikam klіnіki "Aylaz" mіtsnogo zdorov`ya, nathnennya CREATIVE svoїy y prof. dіyalnostі! Яка відкриває людям очі. +380 (98) 339-70-62

Acum a fost posibilă obținerea unor informații detaliate despre unele servicii ale centrului "AILAZ" cu ajutorul broșurilor trimise gratuit prin poștă. Puteți alege oricare dintre broșurile noastre

Am făcut corecție cu laser la ambii ochi acum o săptămână, Dr. Kovalev a efectuat operația. De când a trecut doar o săptămână, încă nu pot evalua complet calitatea vederii după corectare. În general, eu sunt mulțumit cu operațiunea, a văzut lumea prin ochi diferiti)) este adevărat într-un ochi roșu la fața locului, medicii spun că va dura timp de o lună, iar viziunea a fost restaurată în timp ce doar 50-60% (am avut miopie, am văzut 1-2 serie în testarea viziunii). În ceea ce privește serviciul, există doar o singură notă, de foarte mult timp să aștepte pentru începutul operațiunii (am stat timp de aproximativ 2 ore) Personalul este bun, nu există nici un comentariu. Sunt foarte recunoscător pentru clinica Ayles pentru oportunitatea de a vedea viața într-un mod nou.

Anna. Vă mulțumim pentru feedbackul sincer. Nu vă faceți griji cu privire la "fața roșie". Uneori, în cazul în care un inel microkeratome (dispozitiv kotoroyj forme de supape) este pus într-o fiolă mică o suprafață superficială a mucoasei oculare, poate da gematomku (din cauza expunerii la o unitate de vacuum). Că, în unele cazuri, nu pot fi evitate și depinde de situația individuală (cum sunt localizate vasele și modul în care acestea sunt fragile ca un întreg).

Dacă trebuie să așteptați, aveți dreptate. Ședința și îngrijorarea înainte de operație nu este cea mai bună. Am încercat să gândim printr-un alt algoritm pentru organizarea lucrărilor operaționale și acum ne gândim și la asta. Dar dificultatea este că chirurgul nu poate părăsi camera de operație după fiecare operație pentru a vedea pacientul. Acest lucru este asociat cu condițiile de sterilitate. Se uită la un grup mic de pacienți și apoi intră în camera de operație. Cineva de la pacient intotdeauna apare ultima in grup. Și cel care așteaptă cel mai mult. Sperăm să înțelegeți!

Made corecție cu laser - sooo fericit (a venit de la un alt oraș și am făcut diagnosticul și „operațiune“ într-o singură zi!) Nu este nimic greșit! Chirurgul Kovalev AI doar a făcut un miracol. Acum văd pe toate 100% Încă voit să-și exprime mulțumiri uriașe lui Prokhvachevoy ES datorită rezultatelor exacte ale viziunii mele trecute, am fost făcut o corecție fiabilă! Personalul zâmbitor și prietenos, mai ales la recepție!

Shchiro vdyachnaya Kovalova AI pentru efectuarea unei operații pe lentilele lentilei (în două ochi). Tse poverennya la normal zhittya. Tse e minunată. Uklina scăzut toate meditschim pravtsivnikam pentru chuyne vidnoshennya. З повагою, Орлова 066 087 57 43 Regiunea Chernihiv

Vreau să mulțumesc Dr. Kovalev Andrey Ivanovici și întregul personal al palelor pentru chirurgia cataractei efectuate perfect. Acum văd 100% și recomand tuturor să contacteze Ayilaz.