Recenzii despre lucrările noastre, miercuri

Marat și Elena. Nunta în Kazan

Recenzii despre lucrările noastre, marți

Alexandru și Anastasia

Revizuirea lui Alexey și a speranței

Revizuirea lui Dmitry și Juliei

Peter, vreau să vă mulțumesc pentru frumoasa nunta film.Ty a făcut-o în acest fel, pe care trebuie să am prezentat și, ușor și în același timp emoțional pentru noi. Ai fost în măsură să transmită toate emoțiile și starea de spirit a vacanței noastre. Pentru care suntem foarte recunoscători. Aș dori să spun că, după ce ne-am întâlnit, am nici măcar întrebarea a fost considerată altcineva, dar când mi-ai spus că muzica preia el însuși, la început am crispat, dar acum melodia care se aude în film, preferatul meu) Te simți oamenii, lor starea de spirit, starea de spirit. Ești ușor de comunicat și deschis, cu tine să lucrezi în plăcere. Veți vorbi chiar și cel mai puțin vorbesc. Desigur, fotografiile pot transmite o vacanță, însă numai acele filme pot simți acele emoții! Vă mulțumim încă o dată că sunteți un adevărat maestru al afacerii preferate! Evenimentele viitoare, vom avea încredere numai în tine.

Revizuirea lui Alexander și Vera

Băieți, veți auzi de mai multe ori numele lui Pete Spitsyn. Aceasta este o persoană cu adevărat talentată care arde din toată inima pentru munca sa. Observă cele mai interesante detalii și construiește drama viitorului film. El trăiește în fiecare moment cu tine. Îi poți avea încredere în orice eveniment important din viața ta și el o va face de neuitat. Când lucrați cu Petya, el se ocupă de tot. Este scenarist, regizor și cameraman dintr-o singură persoană și trebuie doar să jucați roluri frumoase. Glumeste foarte mult si creeaza o atmosfera relaxata. Veți fi încântat de lucrarea finală a lui Petit!

Jacob Natalia

Acest lucru este foarte rece, atunci când cei care lucrează la nunta nu este doar locul de muncă, dar, de asemenea, devine un oaspete și prieten și pe cineva care stabilește starea de spirit a vectorului. Bună dispoziție! Petya a devenit un om pentru noi)

Mulțumesc, Petya, pentru un astfel de film care (suntem siguri!) Nu vă va fi rușine să le arătați copiilor și nepoților :)

Andrew și Natalia

Dmitry și Alena

Serghei și Svetlana

Cea mai bună zi din viața mea, vreau să-mi amintesc pentru viață, toate minunatele momente, lacrimi de bucurie și felicitări ale celor dragi și rude. Prin urmare, la alegerea operatorului, am abordat în mod responsabil, luând în considerare numai cei mai buni candidați. Am ales cele mai bune dintre cele mai bune. Peter Spitsyn a dat familiei noastre un film emoțional, frumos, de nuntă. Pozitiv, umor, creativitate, profesionalism - asta distinge WEDDAY de ceilalți. Vă mulțumim pentru munca de calitate. Smirnov.

Lăsați-vă feedback: