Povești de călătorie

Aici vine ultima zi de închiriere a unei mașini în Creta, ceea ce înseamnă că astăzi avem ultima șansă de a vedea atracțiile unice pentru care merită să vină în Creta. După o mică consultare, am mers într-o excursie spre Creta de-a lungul rutei: Argiroupoli-Georgioupoli-Chania. Și acum mai mult.

Prima zi de călătorie în jurul Cretei

Ziua celei de-a doua călătorii din Creta

A treia zi de călătorie în jurul Cretei

Argyroupoli

Ultima noastră excursie. Deja foarte curând va trebui să ne luăm la revedere mașinii, care prin credință și adevăr a slujit în toate aceste zile, ne-a rostogolit practic pe tot parcursul. Creta ...

Cum nu a mai rămas prea mult timp și am vrut să mergem atât de mult, am decis că toată lumea ar alege locul pe care dorea să îl viziteze. Am ales Argirupoli, pentru că am auzit că aici sunt cascade uimitoare, iar soțul meu sa oprit la Georgioupoli, hotărând să viziteze biserica Sf. Nicolae. Ei bine, în cele din urmă, sa decis să mergem într-un alt oraș din Creta - Hanju. Apropo, acest oraș ne-a fost amintit cel mai mult. Îți voi spune un secret că este favoritul nostru! Puncte de parcurs pe hartă.

Deci, drumul spre satul Argirupoli nu a fost aproape, dar peisajul, din nou, tocmai ma cîștigat.

drum spre satul Argirupoli "class =" img-responsive

drum spre satul Argiroupoli

Până când am ajuns la destinație, eram foarte obosit, era înfundat, în ciuda aerului condiționat. Cât de drăguț a fost să te găsiți într-un loc răcoros, la umbră de copaci, să auzi murmurul apei. Nu voi uita sentimentele mele - doar fericire!

Satul Argyroupoli "class =" img-responsive

Satul Argiroupoli își are originea pe locul vechiului oraș Lappa, există numeroase cursuri de apă și cascade care se sparg din stâncile de-a lungul vechilor apeducte romane. Chiar lângă cascade, turiștii sunt întâmpinați de proprietarii tavernelor locale, oferind să încerce păstrăv proaspăt pregătit. Deoarece am fost limitați în timp și vroiam să înotăm, să facem plajă pe plaja din apropiere, am fost forțați să refuzăm să mâncăm. Vă sfătuiesc să încercați un pește delicios - mirosul ...!

După ce am avut destule fotografii pe cascade, am studiat și clădirile locale. Foarte adesea am întâlnit case, a căror construcție, conform legendelor, a fost condusă folosind materiale din clădiri vechi distruse. Una dintre atracțiile satului este biserica mică a Sfintei Puteri, situată într-o peșteră, aici începe unul dintre cascade.

Cum n-ai vrea să părăsești această răceală care dă viață - cascadele servesc ca un înlocuitor excelent pentru aparatele de aer condiționat și rezervoare pentru frigidere pentru pești vii. Aerul de aici nu poate fi comparat cu nimic, acesta este unul dintre cele mai uimitoare locuri din Creta! Mai mult, aici visele mele au început să se împlinească, cel puțin una dintre ele. Am văzut în cele din urmă cascada. Să nu fiți la fel de mare ca pe mine, dar totuși real! Ura!

Cascadele din Argyrupoli "class =" img-responsive

Un pic despre trist. Din nefericire, acum cascadele din Argyroupoli arata complet diferit de cele de acum zece ani. Nu mai există o astfel de izolare, puritate și tăcere. Taverna a devenit mai mult decât suficientă, dar nu aduce bucuria potrivită turiștilor ...

Georgioupoli

Pe drum spre Georgioupoli, am continuat să fotografiez totul în jur - flori frumoase, peisaje uimitoare, clădiri neobișnuite.

Curând ajungem la Georgioupoli (acest sat de pescuit cu un mic port este situat între Chania și Rethymnon). Acesta este un loc liniștit, unde există multe taverne și magazine, în plus, la est de Georgioupoli se întinde una dintre cele mai mari plaje nisipoase din Creta. Aici este un mic râu.

Râul din Georgioupoli "class =" img-responsive

Râul din Georgioupoli

Este demn de remarcat că, timp de 10 zile de odihnă, am reușit să înot doar de 4 ori, deoarece nu pot înota când marea este puțin îngrijorată. Aici am petrecut în apă, probabil 3 ore! Este cea mai bună plajă, cu cea mai calmă de pe insulă, pe locul al doilea pe care îl pot pune cu excepția Bali!

Plajele Georgioupoli "class =" img-responsive

Călătorii la nota: dacă intenționați să vă relaxați cu copii mici sau preferați o mare calmă, alegerea dvs. este Georgioupoli!

La 4 kilometri de Georgioupoli puteți vizita singurul lac de apă dulce din Kryte - Kournas. Acest lac este de origine vulcanică, a cărui adâncime este necunoscută!

Din obiectivele turistice am vizitat biserica Sf. Nicolae. Conform legendei, a fost construită în memoria marinarilor. Este foarte mic - poate găzdui maximum 10 persoane, o clădire este situată la 100 de metri de țărm, pe o stâncă.

Biserica Sf. Nicolae "class =" img-responsive

Biserica Sf. Nicolae

Puteți ajunge aici numai printr-o cale îngustă de pietre. Nu am îndrăznit să continuăm acest "drum de moarte", după cum îl numește soțul său, deoarece calea făcută din pietre este foarte alunecoasă. Mai mulți oameni au căzut în apă, mai ales că au fost valuri mari.

Am mers pe un traseu paralel larg și am putut vedea biserica, luăm o imagine și apoi am reușit să ne întoarcem cu succes.

Pe drumul spre biserica Sf. Nicolae "class =" img-responsive

Pe drumul spre biserica Sf. Nicolae

În încheierea călătoriei noastre la Georgioupoli am mers la plajă, odulele la care am cântat mai sus! Atunci, odihnit, m-am dus la Chanyu!

Chania este al doilea oraș ca mărime din Creta și este, de asemenea, unul dintre cele mai mari porturi maritime din Marea Egee. De la Heraklion la Chania 145 kilometri.

Pe străzile orașului Chania "class =" img-responsive

Pe străzile din Chania

M-am îndrăgostit de acest oraș la prima vedere, părea că am fost în Veneția. În Chania, culturile venețiene, otomane, grecești și bizantine erau întrețesute, în ciuda faptului că au trecut atât de mulți ani, orașul a reușit să-și păstreze culoarea antică.

Vedere la orașul Chania "class =" img-responsive

Vedere spre orașul Chania

În stilul venețian, sunt construite primele etaje ale municipiului, casele private și catedrala. În port puteți vedea părți ale șantierului venețian.

Umblând pe străzi, am văzut de acum înainte semnele muzeelor ​​- arheologice, cretane istorice, militare, bizantine etc. Dar nu am intrat în unul dintre ele, pe care nu-i regretăm. Cred că este mai important să simțiți atmosfera orașului!

O mulțime de timp am petrecut o plimbare prin portul medieval, în jurul ei pe malul apei sunt restaurante, case venețiene. Aceasta este adevărata Veneție de Sud!

Pe malul mării Chania "class =" img-responsive

Pe malul mării Chania

Chania este împărțită în două părți: vechi, noi. Vă sfătuiesc să mergeți exact pe partea veche. Este doar un miracol că în timpul celui de-al doilea război mondial partea istorică a orașului a rămas aproape neatinsă. Granița orașului vechi este desemnată în mod condiționat de zidul cetății venețiene, centrul fiind cartierul Castelli.

Zidul cetății venețiene "class =" img-responsive

Cetate venețiană

La vest se află piața populară a lui Eleftherios Venizelos sau Santrivani, precum și Moscheea Janisar.

Trimestrul Topanas "class =" img-responsive

Trimestrul Topanas ne-a mutat în perioada guvernării venețiene. Case venețiene, străzi înguste, atmosferă specială - aș putea umbla aici tot timpul! Am fost, de asemenea, impresionați de farul venețian, restaurat în 1830 de egipteni.

Farul venețian din Chania "class =" img-responsive

Farul venețian din Chania

Din nefericire, turul nostru sa încheiat, cum n-am vrut să plec de aici! Pot spune cu 100% încredere că dacă voi veni vreodată din nou în Creta, voi vizita Hanju - micuța mea Veneție!

Cu toate acestea, a doua zi am fost așteptați de călătorii nu mai puțin fascinante, de data aceasta mare - pe insula fantastică Santorini!

Bilete de avion către Creta - compararea prețurilor

Alege hoteluri în Creta: preturi, comentarii, rezervari