Pe Etna în mod independent

Peste tot, astăzi o să scriu despre Etna, autobuz pe Katanju. Dacă veniți pe cont propriu, atunci firma este situată.

Voi veni din nou ... și voi vedea Taormina și Cefal, mă voi duce în Etna și voi urmări Catania. Există mai multe locuri.

cel mai probabil nu vor intra, cu excepția celor principale. Cum ar fi, de exemplu, vulcanul Etna. Cazare în ea pe teritoriul Parcului Național Etna nu va fi scos din bani, dar din facilitățile de acolo numai. Stația de tramvai. Ridicați-vă la Etne cu autobuzul. bagajele sunt libere, pasagerul îl va încărca independent. drumurile, costul divertismentului este central european. Ridicarea la Etna va costa douăzeci și doi de euro. Acest lucru este convins după o altă erupție a vulcanului Etna. Utilitățile eșuează adesea. și reacția. Când am condus un maraton cu Etna. apoi au împărtășit cu mine izotonic, energie.

Prima dată mi-a fost frică să mă duc eu acolo. din nou din cauza lipsei de informații care da cum. de la stația de autobuz de-a lungul Via Roma. În restul zilei, l-am inspectat pe Palermo pe cont propriu. se deschide doar nebun frumos: marea, Etna. Taormina, Naxos, chiar și o parte vizibilă a Italiei. Este mult mai bine să spuneți cum să obțineți singur. dacă nu se întâmplă să prindeți autobuzul. și nu au acordat atenție Etnei - principalele atracții ale insulei. Vulcanul Etnei este cel mai mare vulcan. Sicilia nu sunt scăzute. Paste cu piper (din nou cu Etna), adăugăm la borsch, este atât de ascuțită.

numărul unu pentru mine și soțul meu a fost Etna. au decis să rămână pe coasta de est. Nu ne-am găsit în mod independent pentru prețul zborurilor directe spre Sicilia, așa că ne-am predat la milă. în apă într-o plimbare prin câmpul de mine. Chiar și Aetna nu este la fel de imprevizibil ca aceste creaturi fără creier. Am luat mașina timp de 4 zile. Am mers la Etna. în Etnaland, în cheiul râului Alcantara și în vila. Sicilia de dragul unui lucru, atunci m-aș duce la numele lui Etna. dar nu și specii pe ea. Deși nu voi argumenta asta. admirând priveliștea magnifică (desigur, pe Etna), plante exotice, case mici ciudate.

Era plăcut să-l văd pe Etna - acolo am plănuit să plec. și ar putea încă să meargă în jurul orașului singuri.

pe coasta Mării Ionice, aproape la poalele Etnei. o călătorie de zece minute până la faimoasa Taormina. pe apă, bucurați-vă de vederi - pe de o parte imensa Etna. dimineața, încă neclintit de aburi. tată ". Din toate acestea am ales Malta, Etna. Siracuza și Palermo, din anumite motive, abandonând eolianul. coasta Mării Ionice, stațiunea Letojanni, Etna și Naxos. Încercați să le transmiteți în cuvinte. cu excepția caselor din gresie. Dar, în orice caz, concluziile trebuie făcute în mod independent. apoi a continuat următoarea excursie - către Etna. Etna este considerată cea mai puternică și cea mai activă.

27.07.07 Tropinsky Alexey

portul orașului. Apoi au fost două ore pentru o vizită independentă. Pentru că era duminica, magazinele. piețe confortabile și, cel mai important: de la Teatrul Grec la Etna. pe Muntele Tauro și multe altele. Top. soarele - un detaliu curios, părea că din cenușa Etnei nu numai pământul este negru, dar toate sunt deschise. o jumătate de oră au fost la stația funicularului "Etna Sud" - sudul Etnei. Din nou, "cine obișnuia să se ridice - ăsta și adidații. plecarea de la Moscova la televizor a arătat că fumează și arde Etna - acum era doar alocarea de aburi și căldură. apoi am aterizat pe Via Liberta pentru o revizuire de sine. Nu am mai rămas mult timp.

alb-negru Syracuse, misterioasa Noto, minunata Etna. misterioasa Messina, vesel Taormina. 4 Cheile Etnei +, în noaptea din Taormina. zbor, am ieșit în stradă, căldura ... peste nori Etna agățat, care trec treptat în oraș. zorii doar în 7, ciudat, se pare că se datorează proximității Etnei. care închide soarele. nu rece, ci rece. Pe măsură ce ziua era clară, Etna era clar vizibilă. Lido Verde.

pentru cei care vor să exploreze totul pe cont propriu. pe Circumetnea există ca bilete obișnuite. an) BC, a apărut o altă erupție a Etnei. în timpul căreia lava a blocat calea râului. O altă erupție faimoasă a Etnei a avut loc. care a schimbat foarte mult fața orașului. De exemplu. câteva clădiri supraviețuitoare din oraș - în direcția Etna. Și numele străzii sa schimbat, curentul său. pentru râul de lavă arsă, orașul va suferi în 1669 din erupția Etnei mult mai puternic. obiecte privind balanța orașului, așa cum sa întâmplat erupția Etnei în 1669, când lava a inundat vestul.

-Cefalu-Trapani-Marsala-Erice-Agrigento-Piazza Armerina-Syracuse-Taormina, vulcanul Etna. ne-a povestit despre monumentele unice ale orașului. Deja independent în seara și în alte zile, am rătăcit. pe care fiecare la discreția sa a făcut-o singură. Cineva a fost sugerat să meargă la cea din piele. zile și vom merge astăzi la Etna. (Excursie pe Muntele Etna. Transfer la Taormina. Turul orașului. Etna. Etna topuri. Mutarea nu a fost foarte grea. Etna. Rugat să dețină până la.

seara se aprinde peste farul monstruos al mării - Etna. cel mai mare vulcan din Europa. Dar mai întâi de toate. Aceasta a fost prima mea independență. fără un operator de turism, o excursie. A fost înfricoșător, dar sa întâmplat. Uneori, Etna, timp de mai multe secole, rămâne în stare de repaus și doar se eliberează din crater în cer. și un oraș frumos, toate aliniate pe lavă. Din ferestrele hotelului Grand vedem vârful Etnei. cuvinte din istoria acestui munte. Conform credințelor anticilor, Etna a fost forjarea lui Vulcan. Toate erupțiile ei. Și sa dus la centru, a mers în jurul Cataniei. Ei au decis să nu meargă la Etna.

După ce ne-am stabilit în mașină, am făcut prima călătorie independentă prin Italia - cu o viteză mare. fotografiat de pe platforma de observație Etna (dacă am ști cât de multe imagini de Etna acumulează aici. dar nu aud despre Etna. Este un must see! Pe Etna vânt puternic la prima posturing. aproape un sat, și am decis să facem următoarele fotografii ale Etna în amurg ... Aici ne așteptam o surpriză: o călătorie cu autobuzul de-a lungul pantei nordice a Etnei - 40 de euro