Oleg Roi - biografie, lista de cărți, recenzii ale cititorilor

Biografia scriitorului

Oleg Iurievici nu a studiat niciodată un psiholog la Institutul Pedagogic Sterlitamak, a lucrat la o internat la Magnitogorsk, timp de mai mulți ani a fost directorul acestei instituții. Apoi sa mutat la locul său permanent de reședință în Elveția.

Oleg Roy este talentat în multe genuri: a scris romane mistic „(obiceiul absurd de a trai“), literatura pentru copii, scenarii pentru emisiuni de televiziune, este angajat în animație, produce articole pentru mass-media ( „Lumea într-o prăpastie,“ „Web of Lies si detectivi pentru adulți.)“ . 26 de ani de scrierile lui Roy au dat lumii mai mult de 70 de lucrări ale sale. Printre acestea se numără scrisori din trecut. „Nu voi da.“ „Femeia și om“, și multe altele.

De interes deosebit și respect este activitatea caritabilă a lui Oleg Roy. Sub patronajul său sunt trei familii în care copiii sunt bolnavi de paralizie cerebrală.

Afișați toate cărțile

A doua parte a trilogiei "Păstrați" despre călătoriile lui San Sanych, Zhenya și Olya în cărțile lumii. Rareori, atunci când continuarea ciclului se dovedește a fi atât de monotrupedă ca începutul. Ideea este din nou minunată. Ei bine, cine nu vrea să găsească cărțile dvs. preferate, să se întâlnească și să vorbească cu personajele tale preferate? Asta e doar ...

În primul rând, există mai multe găuri în complot decât în ​​sită. Zhenya Lykov și-a pierdut mama. Cea mai probabilă versiune - a mers la Book World, însă portalul oficial al cărții Guardian nu-l poate plasa acolo, vede doar că este undeva acolo. Deci, m-am dus în Lumea întunecată, în lumile ideilor nerealizate, în fantezii, în cărțile neterminate sau uitate. De ceva timp înainte de a dispărea, Rita a început să scrie într-un carnețel un roman. După dispariția mamei mele, Zhenya sa uitat în notebook, a fost îngrozită de scris, a ascuns carnetul și nu a spus nimănui nimic. Ce nu a apărut?

Și ceea ce există în Regina de zăpadă care este îndrăgostită de Gardian, acesta este, în general, un subiect separat. Nu este dezvăluită, deci, în plus față de voință, trebuie să punem niște speranțe în partea finală a trilogiei. Aș dori să primesc răspunsuri la întrebările rămase fără o atenție adecvată în primele două cărți.

În al treilea rând, a doua carte a ciclului, - al doilea a dispărut complet lipsit de ticălos. Sunt puțin îngrijorat de faptul că cartea finală de volum este la fel de mică ca cele două. Și dacă în ea există răspunsuri la toate întrebările, și la nivel global triumfă peste rău, este teribil chiar să ne imaginăm ce este pentru o salată. Ei bine, vom vedea.

Odată trezit dintr-un coșmar teribil în care a apărut, în primul rând, cartea, care Zhenya Lykov, un iubitor de gadget-uri electronice, o sută de ani nu este luat, și în al doilea rând, unele gunoi verde, aceste cărți sunt devoratoare, Jack a dat seama că viața lui nu va fi aceeași. Părinții preferate (tatăl - creatorul jocuri pe calculator, mama - casnică, și Bookworm kulinarka), dintr-o dată a anunțat că Papa va trebui să lucreze timp de două luni pentru a merge în America, că mama sa ia cu el, și fiul - nr. Și că conversația sa terminat. Decizia este definitivă și nu poate fi atacată.

Iar acum un părinte înfrânt și învins merge în satul Lykovo, unde nu există aproape nici un acces la internet. Pentru bunicul San Sanych, pe care nu l-a văzut în ochi și care conduce biblioteca locală. O bibliotecă cu cărți pe care Zhenya nu le citește.

Cu toate acestea, nu totul este atât de simplu. Sosind în sat, Zhenya se întâlnește cu Olya, asistentul bunicului și cu Basko, câinele bunicului. Și curând află că bunicul său nu este un simplu bibliotecar al satului, ci căpitanul cărții lumii, care a fost ales în acest post de șase ori la rând. Că în Lumea cărților exista o mucegai verde rezonabil, devorând cărți bune. Că pentru a evita o catastrofă umanitară de o scară planetară, Lumea Cărții trebuie să fie salvată.

Și San Sanych Eugene, Olga și Baska, desigur, prin intermediul portalului de carte de carte trimis în lume pentru a găsi mucegai verde, distruge-l și de a salva cartea.

Aventuri incredibile în cărți în compania eroilor cărților. Întâlnire cu Sherlock Holmes aproape Grimpen mlaștină, croazieră căpitan Gray, pirați luptă, întâlnirea cu căpitanul Nemo, „cina“ cu Dracula, buster trei mușchetari, care zboară pe un dragon, plimbari cu sania Snow Queen și mult mai mult.

Cu toate acestea, cartea era de unică folosință. În ciuda silabei bune, a personajelor curioase și a unui complot interesant, opera nu a avut un punct culminant normal. Vedeți adnotarea? Însăși esența povestirii, care se reflectă în ea, apare numai la sfârșitul cărții. Adică, orice altceva, în general vorbind, doar un leagăn. Prin urmare, nu aveam suficientă plenitudine. Terenul se mișcă, se mișcă, se mișcă, apoi sare brusc și se rupe. Asta e tot. Sfârșitul. Prin urmare, sfatul meu pentru dvs. - dacă nu sunteți încă familiarizat cu opera lui Oleg Roy, atunci, bineînțeles, ar trebui să îi acordați atenție, dar să începeți cu lucrări anterioare.