Mireasa stăpânului englez, sunând cedri de știri din Rusia, fotografii, cărți, citate

Odată, într-un mic oraș de piață Vladimir, m-am întâmplat accidental de un scandal între un tânăr fată și un cumpărător beat de băieți.

Fata vânduse țigări, evident că a lucrat numai în primele zile și nu era încă bine orientată în bunurile ei, confundându-se cu numele de țigări și, prin urmare, le-a servit lent clienților. A acumulat o coadă mică - trei persoane. Stând la capătul omului beat, a spus cu voce tare fetei:

- Poți să te miști mai repede, nedotepa?

Obrajii fetei s-au rosit. Mai mulți oameni au trecut, au întrerupt să ia în considerare vânzătorul lent.

"Sunteți insultă, refuz să vă slujesc".

Cumpărătorul omului a înghețat mai întâi dintr-o întorsătură neașteptată a evenimentelor, apoi sa îndreptat către grupul în creștere de spectatori și a izbucnit și mai multe expresii insultatoare:

- Uită-te la vagabondul ăsta. Însoțiți-vă, omul va spune chiar mai brusc, dacă în bucătărie, ca o pasăre fiartă, vă veți mișca.

- Și eu și soțul meu nu ne vom permite să fim insultați, răspunse fetița.

- Cine ești tu? Ești un lepros ", omul beat a exclamat chiar mai tare și mai iritabil," nu-i va lăsa soțul ". Poate că te-ai căsătorit cu un stăpân de engleză?

- Poate pentru domnul, asta e treaba mea, răspunse fetița în curând și se întoarse.

Situația a fost încălzită. Nici o parte nu a vrut să-l concedieze. În spatele deznodământului exista deja un număr destul de mare de oameni - obișnuiți ai unei piețe mici. Mulțimea a început să strige în legătură cu intenția vânzătorului de pe piață de a se căsători cu un stăpânesc englez.

De la următorul contor a mers și a stat lângă prietena lui o altă fată. În tăcere m-am ridicat, asta-i tot.

Stăteau în tăcere - două fete tinere, care se pare că au absolvit recent școala, se aflau în fața oamenilor adunați, care discutau impudența comportamentului și aroganței lor.

Mai presus de toate, au fost lansate glume despre dorința nerealistă de a se căsători cu un stăpân, reevaluând datele și oportunitățile externe.

Situația a fost evacuată de un tânăr - deținător de mese de comerț pe piață. Când sa apropiat, la început, într-un ton strict, a cerut fetei să vândă țigări cumpărătorului, dar, refuzând, a găsit rapid o ieșire, satisfăcând pe toți. El a luat bani din buzunar și a spus, adresându-se vânzătorului de fete:

- Dragă, te rog, vinde-mă, te rog, dacă nu te superi, două pachete de țigări numite "Prima".

- Te rog, răspunse fetița, dându-i țigări.

Tânărul a dat țigări cumpărătorului de sex masculin - conflictul a fost epuizat, mulțimea sa dispersat. Această poveste a avut o continuare și destul de neașteptată.

Venind pe piața alimentelor, de fiecare dată am acordat involuntar atenție celor două tinere vânzări. Aceștia au lucrat la fel de degrabă ca colegii lor mai în vârstă, dar în același timp s-au diferențiat semnificativ de ei. Subțire, modestă, dar îmbrăcată elegant, fără cosmetice excesive pe fețele lor, iar mișcările lor erau mult mai elegante decât altele. Fetele au lucrat pe piață timp de aproape un an și au dispărut brusc.

După încă șase luni, în vara, pe aceeași piață, am observat o femeie elegantă care se plimba de-a lungul contoarelor cu fructe. Ea era diferită de mulți și de postura ei mândră, și de modă, costum scump. În spatele femeii spectaculoase a urmat un om respectabil, cu un coș plin de fructe diferite.

Am aflat într-o tânără femeie care a fost atrasă de aspectul bărbaților entuziaști și, evident, invidioasă - femeia de vânzări de țigări ale unei prietene.

M-am apropiat și i-am explicat tânărului cuplu, mai degrabă prietenului îngrijorat al tinerei doamne, motivul curiozității sale. Tânăra femeie ma recunoscut în cele din urmă. Ne-am așezat la o masă într-o cafenea în aer liber, iar Natasha, cu numele ei, ne-a spus despre evenimentele care au avut loc în ultimul an și jumătate.

- În ziua în care numeroasele piețe frecventate de Katya au avut un conflict cu cumpărătorul, am decis să renunțăm, astfel încât să nu fim râși. Adu-ți aminte, Katya a spus că se va căsători cu un stăpân englez. Și oamenii au râs de ceea ce sa spus. Prin urmare, și vom continua să râdem, să ne arătăm degetele - am decis.

Dar munca în altă parte nu a fost găsită. La urma urmei, tocmai am terminat școala atunci, nu am mers la institut pentru o competiție. Ei bine, am studiat mediocru, iar Katya a fost aproape un elev excelent. Ea a trecut examenele cu un scor bun, dar nu a participat. Numărul locurilor libere din institut a fost redus și ea nu a avut ocazia să plătească pentru învățământ: mama ei nu a câștigat prea mult, tatăl ei nu. Așa că ne-am stabilit pe vânzători pe piață, iar în alte locuri nu am fost luați.

Am lucrat și ne pregăteam să intrăm în institut pentru anul următor. Dar la o săptămână după incidentul de pe piață, Katya îmi spune brusc: "Trebuie să mă pregătesc să devin o soție demnă a unui domn englez. Vrei să lucrezi împreună? ".

M-am gândit, prietenul meu glumește, dar nu era acolo. Katya se afla, de asemenea, la o școală persistentă.

Ea în bibliotecă a găsit programul institutului de fete nobile, a adaptat-o ​​într-un mod modern. Și am început să studiem programul Katina ca fiind posedat.

Dansuri au fost angajate, aerobic, istoria Angliei studiate, limbă, reguli de un ton bun și maniere. Au fost vizionate discuții politice la televizor, astfel încât conversația să poată fi sprijinită cu oameni inteligenți. Am încercat chiar să rămânem la contor la locul de muncă, ca la un eveniment social, astfel încât manierele noastre să fie naturale.

Ei au primit un salariu, dar nu au cheltuit pentru ei înșiși. Chiar și cosmeticele nu au fost cumpărate - au salvat. Am economisit bani pentru a cumpăra un bilet decent și pentru a cumpăra un bilet turistic în Anglia.

Katya a spus că lordii englezi nu merg pe micul piață Vladimir. Așa că trebuie să mergem în Anglia. Apoi, șansele vor crește semnificativ.

Am venit cu un grup turistic în Anglia. Două săptămâni au zburat repede. Desigur, după cum înțelegeți, lordii englezi nu ne-au întâlnit sau ne-au însoțit. Da, absolut nu m-am bazat pe nimic, am facut totul pentru companie cu Katya. Și spera ea. E enervantă. Totul pe chipul englezului privea, caută pe cel care-l susținea. Am mers chiar la clubul de dans de două ori, dar nimeni nu ne-a invitat nici măcar să dansăm.

În ziua plecării, mergeam deja de la hotel la autobuz pentru a merge la aeroport, iar Katya spera totul, totul se uita în jur. Pe pașii opriți, Katya și-a pus deodată geanta, se uită și spuse: "Iată-o."

Văd: un tânăr se plimba de-a lungul trotuarului până la intrarea în hotel, se gândește la noi, nu se uită la noi. După cum bănuiam, el a venit la egalitate cu noi, nu sa uitat nici măcar la Katya și a trecut.

Și deodată Katya - este necesar să faci asta, - l-am sunat tare.

Tânărul sa întors în direcția noastră. Katya sa apropiat încet și hotărât de el și a vorbit în limba engleză: "Ma numesc Katya. Sunt din Rusia. Acum plec la aeroport cu autobuzul cu grupul meu de călătorie. Am venit la tine ... Am simțit că aș putea deveni o soție foarte bună. Nu-mi place încă, dar mă pot îndrăgosti și mă vei iubi. Vom avea copii buni. Băiatul va fi o fată. Vom fi fericiți. Și acum, dacă vrei, poți să mă duci la aeroport.

Tânărul englez se uită la Katya foarte în serios și nu îi răspunse nimic, uimit, probabil, de surpriză. Apoi a spus că a avut o întâlnire serioasă de afaceri, a dorit o călătorie fericită și a plecat.

Până la aeroport, Katya se uita tacut pe fereastra autobuzului, nu ne-am spus nici un cuvânt. A fost ciudat atât pentru mine, cât și pentru Katya, în fața turiștilor care au văzut această scenă la ieșirea din hotel. Am simțit cu pielea mea cum chicotează la Katya și o condamnă.

Și când au venit la aeroport coborând treptele autobuzului, Katya ia întâlnit pe acest tânăr englez cu un buchet mare de flori.

Ea a aruncat sacul pe asfalt, nu - doar a aruncat geanta, nu a luat buchetul, ci sa prins pe piept si a strigat.

A renunțat la buchet, florile s-au prăbușit. Colectăm flori din grup și stau. Iar englezul îi mângâie părul lui Katya. Și, de parcă n-ar fi nimeni în jur, îi spune imediat ce este nebun, că aproape că și-a pierdut soarta și că dacă nu ar fi avut timp, ar fi suferit toată viața și îi mulțumește lui Katya pentru tot ce la găsit.

Și avionul a fost întârziat cu zborul. Nu-ți voi spune cum, dar l-am reținut.

Angajatul ei a venit dintr-o familie de diplomat englez și era pe punctul de a lucra într-o ambasadă.

Când ne-am întors în Rusia, el a sunat Katya în fiecare zi. Au vorbit mult timp. Acum, Katya este în Anglia, este însărcinată. Cred că se iubesc cu adevărat. Și am crezut în dragoste la prima vedere.

Natasha, care mi-a povestit o poveste uimitoare, a zâmbit însoțitorul ei la masă. Am întrebat dacă s-au cunoscut de mult timp. Și tânărul a răspuns:

- Și eu am fost în grupul de turism. Când florile erau împrăștiate de un englez, Natasha a început să le adune, am început să o ajut să adune flori. Iată un coș de fructe pentru ea pe care o port. Unde suntem noi la domnii englezi!

Natasha își așeză ușor mâna pe umărul tovarășului ei și spuse cu un zâmbet:

- Da, unde sunt cu tine?

Atunci fata fericită sa întors spre mine și a spus:

- Și eu și Andrew am fost căsătoriți cu o lună în urmă, acum părinții mei au venit să viziteze.

Cunoscând istoria acestor fete, mulți se vor gândi: norocoși sau - o situație non-standard. Dar mă angajez să afirm că în acest caz situația era absolut standardă și naturală. Și mai mult, susțin că prin repetarea succesiunii acțiunilor Katie și Natasha, alte fete pot anticipa rezultatul acestei situații pentru ele însele. Diferențele, desigur, sunt posibile după nume, caracterele reprezentanților aleși și termenii de execuție a planului, însă faptul că o situație similară ar fi avut loc cu alții este predeterminată. De cine? De către fetele în sine, modul lor de gândire și acțiunile ulterioare succesive.

Judeca pentru tine. Katya a avut un vis sau un scop - să se căsătorească cu un englez. Nu este important sub influența a ceea ce ea a început să viseze despre asta. Cel mai probabil, era inconfortabilă de atmosfera pieței, de cumpărători tipi, de rudenesc sau de cumpărător de scandalos ridicol.

Deci, visul a apărut. Și ce? Câte fete nu visează la un prinț pe un "Mercedes" alb, se căsătoresc cu rarii obișnuiți. Majoritatea nu visează.

Sunt de acord, desigur, nu se realizează, ci numai din cauza acțiunilor lor, sau mai degrabă lipsa de acțiune în direcția visurilor tale, cum ar fi anecdotele cu un bilet de loterie. Când o persoană visează să câștige, chiar Dumnezeu cere ajutor, dar nu efectuează o acțiune elementară - nu comite cel puțin un bilet loterie.

Fetele au început să acționeze și a fost construită o anumită secvență: visul - gândul - acțiunea. Încercați să aruncați din acest lanț cel puțin un element, iar soarta fetelor va fi complet diferită.