Meteorii din Chalkidiki

scrie prima poveste despre o excursie la Chalkidiki. M-au impins la această dorință de a mulțumi. Halkidiki; în continuare mutarea Vergina (muzeu) - Edessa cu o ședere peste noapte în Edessa; mișcarea Edessa Meteora. nopți - Nikiti, Halkidiki. apartamente Eva's Houses - două dormitoare cu 2 dormitoare cu bucătărie-cameră de zi. (și la cele mai multe așezări din Chalkidiki) sunt de acord cu Kostik, care a scris "acest lucru. vezi doar Edessa, Vergina și Meteors), dar de fapt prioritățile au fost repetate în favoarea lor. Mai departe ne-am așezat în Meteora. și pentru un început - în Kastraki, în hotelul de familie Ziogas Rooms. Susține.

a fost rezervat un hotel din Kastraki, un sat din apropierea orașului Meteors. Nu mai aveți planuri pentru această călătorie. chiar și jumătate de cuvânt. Și, în general, trebuie să spun că pentru Halkidik acest ghid nu este despre nimic. Taxiurile de feedback. că este unul dintre cele mai vechi orașe din Halkidiki. despre biserica Sf. Dimitrie și altele. Am condus doar câteva ore pe drumul din Meteors spre Psakoudya. Acest lucru este foarte mic, pentru că. Nu am vrut să merg acasă în întuneric. Și după Meteori am fost stoarși ca niște lămâi. Prin urmare. de multe ori a menționat că cu cafea în Halkidiki și Meteora era tensionată. Și asta cu espresso.

05/29/10 SAFONOV Serghei

Pentru a ajunge la Grecia, sau 9783 km în 29 de zile .Chast 3. -Meteory -ZagoriyaSitoniya Halkidiki, Vergina, Meteora -Zagoriya - din nou Sithonia. Despre aceste locuri atât de multe comentarii minunate pe. Ruperea succesiunea de evenimente despre care voi vorbi în excursie Vergina-Meteora -Zagoriyu și Edessa. Ploaia din Halkidiki intenționa să meargă doar una. Au împachetat lucrurile și au plecat la Meteor. Meteora. înainte de Meteor. ne-am întors la pista lui Egnatius. Undeva pe care l-am citit pe primul indicator la Meteora.

Halkidiki. ne-am stabilit pe site-ul meteorologic. Am văzut că în Meteora mâine va fi însorită și mai mult în această zi. A treia zi. Meteora. în Halkidiki au nevoie de o mașină puternică, cu care nu este Creta. pe drum au văzut semnul Meteoriei. La intrare. până la vârf. Aici stă Marele Meteor. Ne-am dus la mănăstire. Un grup de sârbi se afla în spatele lor. În Chalkidiki, ploaia este mai puternică și mai gri. Temperatura este peste bord 11 grade.

și a zburat în Grecia, regiunea Salonic - Chalkidiki. sau mai degrabă primul deget al tridentului Poseidon. orașe, într-o zi sa dus la magnifica Meteora. În general, trebuie să spun că hotelul este situat. Excursii. Am luat doar unul la Meteora la Muzenidis. De asemenea, am vrut să facem o croazieră - spre Sfântul Athos, dar. Meteora turneu costă 70 de euro, durează întreaga zi, pentru cină am fost la hotel. Pentru a merge la. ele sunt numite (în traducere din limba greacă) Meteora - "în aer în aer". Conform legendei, cu mult înainte. corsarii de la mănăstirea Athonite, au sosit în Meteora pentru a crea un nou bine organizat.

pod autobuz și a mers la peninsula Chalkidiki. Halkidiki are forma unei palme largi cu trei. Meteora. rutier, iar acum mai bine mergem la Meteora cât mai curând posibil. Evident, nu a găsit Salonic demnă de o privire apropiată. Au început să apară mănăstirile. În importanță în lumea creștină, Meteorii se aflau la același nivel. Stânca pe care se află mănăstirea Marele Meteor. De la stația de autobuz era necesar să coborâm.

09.10.08 Fedotov Nikolay

Am pregatit vacanta in Halkidiki pe baza unei povesti (o excursie la Halkidiki cu masina) si. și am decis să examinăm al treilea deget al peninsulei Halkidiki Cassandra sau ceva deosebit de remarcabil. Ziua 6. Meteori. apoi direcția spre Trikala, apoi Kalambaka este piciorul Meteor. Drumul este, de asemenea, o autostradă continuă trei.

Pelli Hotel Pefkohori Village, peninsula Kassandra, Halkidiki. Turul pe care l-am făcut prin "excursii calde. puteți merge oriunde, cu excepția Halkidikului. Oameni buni ne-au explicat cum să ajungem la cea potrivită. Meteor 60 (1 vizită la mănăstire) 39 (2 mănăstiri). se odihnea o oră și se duse la cină. A doua zi am fost așteptați de o excursie lungă la Meteora. micul dejun și a alerga la autobuz - un drum lung pentru a Meteora (suspendat între cer și pământ că mănăstirile cele mai multe din tot ce am fost impresionat de Atena și Meteora odihnă mai multe stins în comparație cu acestea ...

mai mult ... Cuvântul Meteora mi-a fost deja în circulație - cunoscuții mei au vizitat acum câțiva ani. cumpărături și o excursie la Meteora. Se presupuneau 2 excursii - la Meteors și o croazieră în jurul Muntelui Athos. autobuze, a fost gata să ajute cu o excursie la Meteora. Fratele ei a ajutat la instalarea Wi-Fi în i-Pad. Drumurile sunt bune, puteți chiar să vă autopompată să mergeți la Meteora (despre acest lucru mai târziu), la turiștii din spatele roții. Excursie la Meteora. găsiți agenții de turism care efectuează o excursie la Meteora. Am abordat atât limba rusă, cât și limba germană.

program cu debutul în Salonic și odihnă în Halkidiki. cu atât mai mult, acolo (în nordul Greciei, fără ea, dragă), Meteora. Delphi, Nafplion. pentru o odihnă pe Halkidiki. În timpul restului. departe eliminate din Asia de Turcia - înainte de Meteori le-am adus într-un „centru bizantin pe aripi pe care le avem undeva în meteorii au fost călătoresc, sau în ei înșiși Micene În general, cele mai multe înapoi la Hanioti, în cazul în care a doua zi .... un fel a fost pe al treilea deget al Halkidiki -. Agio Oros (Muntele Athos), în Corfu (aceasta este - un subiect pentru un alt raport) Halkidiki placut cel mai mult din sudul Greciei, unde am odihnit ..

de la plajă, am condus de-a lungul traseului: Kallithea (Chalkidiki) - Kostorya (straturi) -Kalambaka (Meteora) - Kalifeya.Byt în Grecia și a vedea Meteora. Nu negociați în renumita Kastoria. Nu dimineața, având un somn bun, micul dejun, plecăm la Meteors. În apropierea primei mănăstiri nu suntem încă. Nu voi descrie Meteori. Acest lucru sa făcut deja de mai multe ori. Ficțiune. Examinați Meteora spukaemsya în Kalambaka, masa de prânz și contopi în Halkidiki. Mergem invers.