Într-o zi cu un însoțitor de zbor din emirate

Buna ziua tuturor! Numele meu este Kristina, și de șapte luni lucrez ca stewardesă în compania aeriană din Emirates. Sediul central "Emirates" se află în Dubai, iar noi toți - echipaj de cabină, și nu avem nici mai mult și nici mai puțin de optsprezece mii, trăim în acest minunat oraș! Lucrarea este interesantă și uneori imprevizibilă, uneori nu știi unde vei fi mâine, în Australia sau în Africa! Am decis să împărtășesc una din acele zile. Să mergem! Sau mai degrabă a zburat!

Ziua mea, ca toți oamenii normali, începe cu micul dejun. Numai aici micul dejun intotdeauna la momente diferite, uneori noaptea, uneori cum era de asteptat. Astăzi este ora două după-amiaza. În timp, veți învăța să vă adaptați, în funcție de cât de mult aveți un zbor. Astăzi, zbor spre Hong Kong! Și zborul este programat pentru ora 18:30, eu ar trebui să fiu la sediul central cu două ore înainte de plecare.
Deci, fulgi de ovăz, domnule! Insipidă? Și sunt gustos și util. Asta este favoritul meu - '90 secunde ', cumpărat în Melbourne. Ultimul plic a rămas, ar fi necesar să se încheie în Australia;)

Într-o zi cu un însoțitor de zbor din emirate

Patruzeci de minute înainte de a pleca! standard de Nanoshu machiaj „Emirates“: fundație, buzele roșii, păr colectate cu o bandă de cauciuc roșu, și, desigur, forma și pălărie de neînlocuit cu voal.

"Emirates" oferă locuințe pentru fiecare angajat. De-a lungul Dubaiului există clădiri rezervate în special pentru însoțitorii de zbor și piloții. Deci, la fiecare 15 minute până la această clădire vine aici este un astfel de autobuz, care ne duce la sediul central.

Autobuzul se întoarce, de la cap până la casele noastre. Pentru cineva, ziua sa încheiat deja.

Într-o zi cu un însoțitor de zbor din emirate

Aici sunt în cap. Aici așteptăm ora de plecare. Dar sunt puțin devreme, așa că mă îndrept spre salon. Despre aceasta mai jos.

În drum am aruncat o parte din formular. Da, există un serviciu de curățătorie chimică.

Și aici este salonul în sine, aici putem sta liniștiți înainte de plecare, bem cafea și repetați întrebările de siguranță. Înainte de fiecare zbor, fiecare dintre noi este pus o întrebare despre securitatea generală în această sau în această situație, o întrebare medicală este posibilă și multe altele. Înainte de a începe să zbor direct, am trecut printr-o pregătire specială timp de 7 săptămâni, unde am fost chiar învățați să preiau livrarea! Cred că tu înțelegi de ce asta e tot.

Într-o zi cu un însoțitor de zbor din emirate

Și astfel, atingerile finale înainte de zbor!

Zborul trece în liniște, până când nu există accidente și chiar au un minut să te distrezi!

Cuc! Iată-mă! După un zbor de opt ore, ne-am stabilit în sfârșit la hotel. E opt dimineața în Hong Kong și ziua a început. Și a mea continuă!
Totul, că acum ar fi de dorit să dormim și să ne odihnim. Dar nu există timp pentru odihnă, deoarece totul ne este dat doar 24 de ore într-o țară străină, mâine dimineață deja înapoi. Prin urmare, ne punem rapid în ordine și unii dintre noi decid să spună frumusețea uneia dintre cele mai mari statui ale lui Buddha.

Într-o zi cu un însoțitor de zbor din emirate

Și acum suntem pe "teleferic"! Frumoasă, dar puțin înspăimântătoare. Și poate este frumos înfricoșător!

Și cabina noastră cu un fund de sticlă! Pe această fotografie, am vrut mai mult să surprind pantofii vecinului meu în cabină decât imaginea de dedesubt.

Într-o plimbare rapidă în jurul cartierului, faceți o dorință sub copac, unde Buddha a ajuns la iluminare. Am mâncat și am hotărât că noi înșine vom ajunge la iluminare numai la hotelul din paturile noastre. Nu am dormit timp de 24 de ore.

Într-o zi cu un însoțitor de zbor din emirate

Pe drumul din spate, am decis chiar să stau pe fundul sticlei, să se ridice și să semene cu curajul nu era de ajuns.

Ne-am adus literalmente la hotel. Aici este, atât de moale și confortabil! Am adormit în același moment în care capul mi-a atins perna. Și mâine din nou într-un fel.
Ei bine, aici. Aproximativ aceasta este o zi obișnuită, dar neobișnuit de lungă. Este păcat că Emiratele nu zboară către Kazahstanul lor nativ, probabil că aș face un așa-numit "pariu" în fiecare lună în sistemul nostru pentru a zbura spre Almaty - mi-e dor de rudele și prietenii mei! Vă mulțumesc tuturor pentru atenția dvs. :)

Dacă găsiți o eroare în text, selectați-o cu mouse-ul și apăsați pe Ctrl + Enter