Excursia mea către Etna

Am planuit mult timp să merg la Etna, mai ales când a izbucnit violent anul trecut - dar apoi nu a funcționat. Și acum au venit la un tur organizat de piese noastre (suntem aproape în partea de vest a Siciliei, Etna - în est, la aproximativ 4 ore cu mașina). Desigur, cu grupul e mai ușor și mai interesant - te vor duce unde nu poți ajunge. Să mergem!

Sicilia din interior ni se pare uriașă, iar pentru a ajunge de la Sciacca la Etna (drum roșu) este o călătorie întreagă.

(Apropo, datorită într-o măsură mai mare evarushnitsam Sciacca nostru (Sciacca) a primit titlul de cel mai frumos (băutură Bella) între orașele de coastă din Italia, cu o populație cuprinsă între 5.000 și 50.000 de oameni. Votarea a fost realizat pe unele site dedicat hoteluri din Europa.
Eva este putere! Mulțumesc))
Ei bine, de fapt, un Shakka frumos poate fi numit cu mare întindere. Sigur, și există o vopsea.)

Și acum un pic de geografie distractiv.
Aici, pe aceeași scară, Sicilia și Lacul Baikal
Lacul Baikal este mai mare decât Sicilia, atât în ​​lungime, cât și în zonă. Ce lac imens!
Chiar și rușine să spun că Sicilia este mare

Pentru cei care doresc să viziteze Etna într-o zi.
Punctul 1 - punctul de plecare pentru excursii către Etna. (Dacă călătoriți singur, puteți găsi cu ușurință acest punct pe hartă). Există o mare infrastructură turistică: parcare, magazine, restaurante, baruri, hotelieri. De acolo, funicularul merge până la punctul 2.
Punctul numărul 2 - prin urmare, "oamenii albi" merg la punctul 3 pe autobuze pentru toate terenurile (vedeți-le în fotografie). Dar, în același timp, există o mulțime de oameni de mers pe jos. Atleții și iubitorii de activități în aer liber. Grupul nostru a fost inițial orientat spre drumeții de -14 kilometri, așa că am urcat pe jos de la № 2 la № 3, pe drumul spre a ajunge în locuri inaccesibile pentru autobuze.
Punctul 3 - piciorul craterului principal. La 300 m. Sub cel mai înalt punct. Mai departe, craterul principal este imposibil - vulcanul este activ și periculos. Deși, dacă se rupe brusc din inimă, atunci totul va fi periculos, până la punctul de plecare al traseului (ttt).
De-a lungul înălțimilor aproximativ (nu-mi amintesc exact): punctul 1

3000 m. Înălțimea craterului principal este de 3345 m.
Oh, da, există întotdeauna mai rece decât în ​​partea de jos. Și dacă tu însuți nu sunt îmbrăcat pentru vreme, în apropierea telecabinele au rostogolit bocanci și jachete, precum și în magazine puteți cumpăra pălării și mănuși.

Excursia mea către Etna

Am ajuns pe Etna timp de două zile, iar în prima zi după sosire am mers pe o scurtă excursie undeva în partea inferioară a Etnei. Trebuie remarcat faptul că flora acestei părți din Sicilia este foarte diferită de restul Siciliei, și este similar cu vegetație din nordul Italiei.
A fost foarte plăcut și neașteptat să găsim birches în Sicilia (!)
Este în fotografie acest tur diversitate specială în flora nu va vedea: da pin mesteacan. Dar aici mai jos verdeață atât de luxuriante și variate, atât de plăcut ochiului, că, atunci când ne-am întors și am văzut peisajele familiare din Sicilia, a fost oarecum grustnovato

Excursia mea către Etna

Pământul este de fapt negru.
Acest lucru am fost dus de prelucrare, astfel încât "a fost frumos"

Coborât în ​​peșteri. În acele peșteri, gheața a fost colectată odată și depozitată în timpul iernii, iar vara au fost vândute undeva în Africa și pe insule. A făcut-o cu înghețată.
Dar, prin aceste găuri tăiate prin gheață, funiile au fost ridicate la suprafață.
Au fost multe lucruri spuse, înțeleg până la un cuvânt din cinci

Excursia mea către Etna

Viața își va găsi locul pretutindeni.

Dacă te uiți la copacii de afară, apoi la pinul întunecat, mesteacanul. În aceste locuri există puțini alți copaci.

Summit-ul îndepărtat este tocmai scopul campaniei de mâine. Dar partea de astăzi este foarte interesantă și frumoasă.

Excursia mea către Etna

Aici este un bonsai întâlnit, și chiar și cu o piatră pitorească, și pe un fundal pitoresc.

Spiritul captează, oriunde arăți.

Din când în când, acești nori suculenți s-au târât.

Excursia mea către Etna

Cum s-au schimbat culorile! Aceasta este a doua zi, am mers înainte, urcând funicularul la punctul 2.

Există o mulțime de pietoni pereche. Am intrat într-un grup.

Ahead este principalul crater activ.

Excursia mea către Etna

Un peisaj lunar cu o stație de cercetare, nu-i așa?

Unul dintre numeroșii cratere.

La marginea lumii, practic

Râul de lavă înghețată.

Etna în toată gloria ei.
Apropo, acum a început să fumeze din nou. Și cu noi doar "a crescut" - este abur.

Excursia mea către Etna

Și turiștii cu bicicleta s-au întâlnit.

Următorul cuplu din noul nor.

Aici, astfel de autobuze-vehicule de trecere a țărmului se scurge de la funicular la vârf și spate.
Și mergem la ultimul gâfâi și privim invidios la tot felul de japonezi și germani care fotografiază totul la rând pe cealaltă parte a ferestrei

Excursia mea către Etna

Cei norocoși. Ele sunt deja acolo.

Chiar și într-un astfel de teren aparent plat, drumul pentru autobuze merge cu o serpentină mare.

Punctul final pentru autobuze și pietoni. (autobuze sub deal, oameni de acolo au urcat pe jos si au o priveliste excelenta). La mine personal forțe pe ea nu mai este suficient. Nu am unul. Trei dintre membrii noștri au rămas să ne aștepte în călătoria de întoarcere chiar și mai jos.

Excursia mea către Etna

Fără nori nu ar fi atât de misterios

Filmele trag aici despre alte planete.

Iar acesta este unul dintre craterele de la baza inferioară (îndepărtat de funicular).