Eseul pe tema "cum îmi amintesc în această vară" - școli, eseuri

Vara este timp pentru odihnă și divertisment. Se pare că natura în sine o favorizează. Oamenii își părăsesc afacerile și, uitând de vanitatea de zi cu zi, se grăbesc să se îmbrățișeze cu căldură și soare.

Planuri grandioase

Vara trecuta mi-am amintit o viata. Deja în primele zile ale lunii mai am început să numărăm zilele înainte de începutul sărbătorilor de vară. În această vară, am planificat să mergem în Egipt cu întreaga noastră familie și anticipând aventurile incredibile din țara piramidelor și mumiilor, am lăudat fără îndoială călătoria viitoare în fața prietenilor școlii. Toți băieții mă invidiau: fiecare dintre ei a vrut să stea în locul meu.

În cele din urmă a venit momentul mult așteptat: studiul a fost lăsat în urmă, zborul aflat la bordul avionului a fost înainte.

Noi, împreună cu mama și fratele meu mai mic, Fedka, colectează lucrurile pe drum și așteaptă tatăl meu. Și iată-l - multă așteptare de chei ale tatălui său în gaura cheii. Ușa se deschide și tatăl intră.

Dar în loc de bucurie "Să mergem!" tatăl spune vinovat: "Totul este anulat, există probleme la locul de muncă." Va fi necesar să amânați concediul până la vremuri mai bune ".

Este greu să transmiți în cuvinte profunzimea mâniei mele și resentimente față de tatăl meu în acel moment.

realitate

Toată noaptea, Fedka și cu mine n-am putut adormi, ne-am plâns unii despre alții despre greutatea și lipsa de valoare a tatălui nostru. Dar cel mai rău, după cum sa dovedit, ne aștepta înainte.

Dimineața, tatăl meu ma dus pe mine și pe fratele meu în sat la bunicul și bunica mea. Perspectiva de a păstra gâștele și de a bea lapte de capră toată vara ne părea pur și simplu monstruoasă. Dar cel mai groaznic lucru mi se părea momentul în care, în loc de povești despre piramide și marea, aș spune prietenilor mei despre satul din școală. Plictiseala!

În prima zi, bunicul meu ne-a luat cu el la câmpul de fân. Fratele meu și cu mine nu ne-am imaginat o ocupație mai plictisitoare pentru noi înșine, decât să luăm iarba cosit și să o punem în corpul unui scuter cu motor. Dar ce sa întâmplat cu noi în seara asta, nu mi-am putut imagina nici măcar în cele mai sălbatice fantezii.

După încărcarea întregului corp de iarbă, Fedka și cu mine ne-am cățărat și am început să așteptăm cu umilință călătoria de întoarcere. Dintr-o dată un lup adevărat a ieșit din pădure. Se ridică la zece metri de noi și, îmbrăcat din dinți, se apropie încet. Inima mea părea să sară din corp chiar în această secundă.

M-am uitat la Fedka: sa uitat la lupul cu gura deschisă și sa cutremurat de groază. Aceste câteva secunde de amorțeală păreau o eternitate. Vocea bunicului său a întrerupt tăcerea:

- Oh, tu, pielea este curată! Ce distrugi pe cei mici? Vino aici, un sac de purici!

Lupul a mormăit. Lîna pe spate stătea la capăt, coada îi era strânsă, iar dinții îi erau tăiați. Se întoarse spre bunicul său și se îndreptă spre el, redus încet distanța dintre el și noul lui țel. Și după o secundă lupul se aruncă la bunicul său, dar în același moment se aude un urlet plâns și fiața cade mort la pământ. Bunicul cu o coasa sangeroasa in mainile lui isi transpira transpiratia din frunte si ne spune sa ne tinem bine pe partea laterala a corpului.

Un minut mai târziu noi, urmăriți de un pachet de lupi, ne grăbim deja pe un scuter cu motor. Zece minute de urmărire - și lupii se pliază înainte de perfecționarea tehnologiei moderne. După o jumătate de oră am ajuns acasă în siguranță, unde ne-au așteptat bunicile cu plăcinte delicioase.

În această vară mi-am dat seama că viața este plină de aventuri, indiferent de locația căutătorului lor. Primul lucru pe care l-am făcut când m-am întors în oraș a mulțumit tatălui meu pentru vacanțele splendide!