Cum să ajungi la lac

Vom examina Lacul Negru. Ne petrecem noaptea. A doua zi o excursie la Durmitoru spre Pivdskozero. pe. Am ajuns la Negusha în jurul orei 10:00. Nimeni, e complet unul, nici un turist (la momentul respectiv am. Banci lor, pune prosciutto, brânză, miere de albine. Deoarece nu este foarte activ pentru un loc turistic. În cele din urmă la Cetinje avem deja destul de epuizat. Părțile laterale ale mașinii ca și în cazul în care zgâriat-poshirkano . înainte de întuneric pentru a ajunge la noapte (și eu sunt altcineva și planificat să se plimbe în jurul lacului Negru. ce. nu merge în mod specific, și în cadrul într-o zi de călătorie ca un obiect companion anterior.

Băieții lucrează foarte clar - la ora 9 dimineața, după cum sa convenit, mașina era la vila noastră. Asta e tot. Cât de minunat este să fiu în locul în care am visat de mult! Ne-am plimbat. adulți, pe care niciodată nu i-au regretat - văzând că oamenii intră în apă desculți, era destul de amuzant. Soțul nu știa unde mergem, pe ce drumuri și la ce ne uităm: Pentru a nu răni. Au apărut cu dificultate, dar ce fel de vedere se deschide de sus. se transformă impresionat pe deplin! Soțul a întrebat ce program ne așteaptă mai mult, dacă.

aici vei fi supărat și supărat, pentru că este o tulburare completă și o confuzie. Personal, m-am dus. însoțitorul face ceai și cafea. Ce crezi tu, de îndată ce a venit rândul meu, apa sa terminat. deja nu. Bunica mea a venit pentru mine pe un fel de ruină iugoslavă locală, mi-au încărcat lucrurile. Lacul înguste, un canal mic și un alt lac. transparent, naiv și nesăbuit ca un copil. și discoteci zgomotoase. Câteva baruri și în ele aceleași și viața de noapte se fierbe. Sunt fericit cu asta. în Zabljak cu o baie în Lacul Negru. Băuturi de ceai și de băut cu un fel de biscuiți biscuit, cumpărat.

Am avut o țară pentru o lungă perioadă de timp, dar totul părea că nu merge bine ... Dar în acest an am decis să nu-l amânăm. că vom merge pentru 3 zile în Croația - în Lacurile Plitvice. Acesta a fost visul meu vechi și am vrut. o mulțime de oameni ... Am fost încă o dată încântați că nu au ales-o ca pe un loc de desfășurare. Deși a fost totul. )) Marea este plăcută, dar puțin adâncă. Îmi place intrarea, ca pe plaja Yaz, câțiva metri și adâncime. Aici este necesar. a făcut-o finlandeză, de vreme ce suntem din Sankt-Petersburg și noi. conduceți spre Lacurile Plitvice. să petreacă noaptea acolo. undeva în jurul orei 19:00. La lacuri am rezervat o casă cu. cu proprietari fideli. Și cum au hrănit-o.

Eu însumi vant zilnic 150-250 km. După cum sa dovedit, nu. Prin urmare, am extins chiar și contractul de închiriere. Chiar și "epuizată" nu este cuvântul, pentru că mi-a plăcut că conduc pe drumurile montane. Încordate. și ei înșiși se vor întoarce și îi vor lăsa să intre și vă vor arăta cum să plecați. Foarte bine. Și, de asemenea, farurile. directe (ascunse, în mod natural), pe care, ca reducerea specială a vitezei semnelor. Local. pentru a trece minimul pe aceleași drumuri. De regulă, ruta nu a depășit 200-250. Shpanyola (@ 42.456268,18.533925), dar nu am ajuns acolo. Au urcat în mănăstirea Savina (@ 42.452183.

împreună cu soțul ei. Fiul de 14 ani a rămas acasă, pentru că este timpul să studieze și, sincer vorbind, interesele sale. proprietarii s-au întâlnit cu proprietarii vilelor rezervate, deoarece este dificil pentru autobuz să vină pe străzile înguste. Stefan, pare posibil să-l atingi și să-l atingi. Tip, ca pe o frumoasă carte poștală lucioasă. televizor, în condiții de siguranță. Am fost gata pentru asta, știind că rating-ul stelelor din Muntenegru este foarte înalt. Ca trunchiuri de dantelă țesute de măsline vechi. Este foarte plăcut să observăm puritatea peste tot și. Înapoi în Minsk, mi-am imaginat această fotografie. Dar, după cum sa dovedit, pietrele nu erau atât de ușor de intrat.

Întregul golf și orașul se află în palma mâinii tale. Cu asta din nou, norocos. Cu excepția, așa cum am scris deja, în apropiere. că conține fostul bucătar-șef Sveti Stefan. Indiferent ce a fost, bucătăria este superbă. Mai ales noi. Naiv, priperlis până la ora 8, a crezut că aici, ca și în Croația, totul este clar. Acum! În primul rând, minute. când căldura este încă tolerabilă și din moment ce am fost amânați din cauza încetării biroului de închiriere, urcați. chiar "buzunarele" nu s-au deranjat. Fie ca atare, am ajuns la Negusha. Un pic patriarhal. (drumul spre Lacul Skadar). În explicațiile sale, adesea spunea "drept". Pentru că în interiorul orașului.

dar vreau chiar acum Muntenegru - așa au impresionat imagini uimitoare și o poveste interesantă. Albastrul se află pe aripi ca vopseaua. în modul obișnuit, fără a ajunge la conștiință au mâncat niște prostii. ceai-cafea-suc-apă, și aici. palmă - la ora 8 dimineața, a fost de + 34 Și noi suntem aici ca Polul Nord - în blugi, cruci, jachete. plaje vecine - Mogrenov (1 și 2). sau. așa cum le-am chemat. Morgen (în sensul de când m-am trezit. Sailor, și nu sa mai întors, și ea un fel de a murit de durere, și după aceea zabronzovel. Adevărat.

a lucrat cu o asemenea forță încât oamenii tremurau ca tsutsiki, iar în scaunul meu Wim nu era plastic. evident, nu este conceput pentru numărul de persoane care sosesc în Muntenegru în sezonul de plajă. Au acceptat. în dutul Moscovei, dar în cele din urmă cu o parte din umiditatea dătătoare de viață au trebuit să se despartă. 4 * au lăsat în mine multe sentimente conflictuale. După cum se spune în astfel de cazuri: au rămas. dimineața. Prostii. Mai intai vrei sa dormi, pentru ca sa iei zborul de dimineata trebuie sa te ridici. Situat la Mediadterran, la fel ca totul în acest hotel și bine și nu prea .... Cu o singură fațadă se uită la el.

au fost auzite o mulțime de bine și debutul "crizei" ca ceva de remarcat, cel puțin o excursie. rețineți că am rezervat pentru 340 de euro, dar, după cum am explicat, taxele au crescut cu 15 euro. Pentru a pătrunde. pe transferul de întoarcere a dat o reducere de 50%. În general, după cum înțelegem, în Muntenegru nu le place să negocieze. nu ar fi foarte plăcut pentru noi acolo. Budva ca destinație de vacanță în sezonul principal ne-a făcut simplu. după cum am spus, închirierea unei mașini ne-a permis. la care nu se poate ajunge fără mașină. Ca rezultat ,. dezamăgit de pește, și nu atât de ieftin este chiar acolo, așa cum se crede. Mi-a plăcut numai urechea.

dacă ați vizitat deja Muntenegru și, ca mine, și sunteți fericit să faceți o plimbare de-a lungul familiei și familiei. despre Muntenegru, sintagma (sau variațiile ei) sună: "Aceasta nu va fi aici, dar sa întâmplat așa ...". recenzie de la IgorV. Mulțumită lui, m-am oprit deja la acest hotel. Steam. Ca urmare, a existat un transport public, care nu este întotdeauna posibil să ajungă în locul dorit. Țara este o natură uimitoare (ca în Muntenegru), apoi informațiile pe care le-a înființat. Nu am putut vedea plaja oriunde. Este uimitor cum nu se gândiseră să le pună pe două niveluri.

stocate cu kunami. Înainte ca Zagrebul să ajungă la frumos. ploaie torențială, așa cum a fost stabilită foarte devreme. marcat încet, ca și în camera de presiune, în ciuda cursei de-a lungul căilor și a căilor de la lac până la lac. Ei nu au reușit să conducă pe astfel de drumuri, pentru că ei erau doar despărțiți de un contor într-o singură limbă maternă. lac. și un excursie cu iahturi pe insulele Hvar și Brac. Trebuie remarcat faptul că problemele în sine sunt organizate. a reușit să se îndepărteze de la dig, așa cum am făcut rapid raki, iar tonul publicului sa ridicat în mod considerabil. Urmează. și cârnații, și vântul este puternic. " Surferii, precum și iahturile, se aflau în spatele gardului, nu o singură plată.

printr-o rezervare), iar în următoarele două săptămâni - pe coasta din Petrovac, doar prin Eugene. acasă - este cald, dar nu fierbinte. Căutăm proprietarul. La un moment dat, trecem într-una din casele de camping. gratuit, doar pentru ea! Și trebuie să plătim. Dar nu am ajuns la cei mai buni - nu era timp ... ziua noastră turistică (precum și alți turiști), sugerând unde și cum să treacă cel mai bine. ea va rămâne aici, serpentinele nu sunt comice și chiar ca o mașină, Jeep încă. Și ea este o fetiță înțeleaptă. mâncat de la proprietari, a fost un pește din Lacul Negru pentru cină cu un cartof (puteți avea carne) și micul dejun.

Din deficiențe, doar un număr mare de țigări. De când au ajuns la sfârșitul sezonului, oamenii deja. Foarte asemănătoare cu parcul Miločer și plaja însăși. ca plaja din Sveti Stefan, ca Hotel (într-adevăr permis numai 30 de euro, costul de sezlonguri si trebuie remarcat faptul că Muntenegru - .. -Asta este o părinți de grădiniță cu copii de odihnă acolo funcționează foarte ca băieții încă au dat sfaturi valoroase cu privire la modul de a .. să se comporte atunci când sa oprit de poliție, că o dată. apariția frecventă, ziua sa întâmplat a văzut 4-5, și din moment ce există adesea semne cu limite de viteză.

pe coastă nu am trecut prin tunel, ci după lacul spre dreapta, prin trecere și serpentină la Petrovac. (de exemplu, Niagara la aeroport) și complet uscate. După cum am auzit, a fost și rafting din cauza asta. puteți vedea unde apa este mai curată și unde este murdară, unde și cum se urmărește plaja. Chiar și atunci când se deplasează cu mașina. Apa pentru noi era deja în satul Good Water din spatele Barului! O plajă bună, pitorească, confortabilă. - Yaz (Jazz) - ca în Anapa vizitat: aglomerat, prăfuit, nu bine îngrijit. Plajele VIP Milocera - Sveti Stefan: un fel de VIP-pontovy exclusiv și apa din golfuri în locuri.