Când am plecat soția mea în Egipt (sharm el-sheikh)

Voi spune imediat: sentimentul că Farmecul nu este în Egipt, În primul rând, pentru că nu este Africa. și deja ca și cum ar fi Asia. Dar poate că nu este așa, nu știu, până acum în "mai diferite" Egipt nu a fost. Mă duc să vă spun.

Și începutul a fost minunat: după ce am ascultat povestile teribile despre aeroportul sovietic Sheremetyevo-2, ne-am bucurat foarte mult că zburam din Domodedovo. Și trebuie remarcat că nu ne-a eșuat. Sincer, pentru ultima oară la aeroporturi am fost personal de zece ani, așa că ceea ce am văzut a făcut o impresie. Totul este frumos, clar și (cel mai important) curat. Chiar și în toaletă poți merge (în mod normal, gratuit!), Și chiar nu poți merge. Da, aceasta nu este gara pentru tine!

În continuare, sub text: înregistrare - la timp și rapid; controlul pașapoartelor - rapid și clar; vamale - în mod clar și fără probleme. Doar cheile de la menajeră au sunat și fetele drăguțe au cerut politicos să treacă din nou. Ei bine, cum le puteți refuza?

Deoarece prima dată în străinătate, a studiat temeinic "materialul", adică: unde să se comporte și ce puteți mânca. Din cauza unei băuturi - acest lucru știm noi înșine - putem bea persoana noastră întotdeauna și peste tot și adesea chiar necesar. În plus, citiți o mulțime de recenzii pe Internet și le-ați cerut prietenilor - astfel încât au zburat teoretic savvy. Adevărat, aceste cunoștințe erau, în cea mai mare parte, fie indispensabile, fie, în general, neadevărate. Despre ceea ce este - uita-te din următoarea narațiune.

În așteptare pentru avionul, a vizitat „Duty Free“, care nu știu - este o astfel de zonă de comerț liber pentru vamă, există, cum ar fi, un bunuri decente din Europa să fie mai ieftin decât noi, dar doar puțin mai scumpe decât ale lor. Nu este nimic interesant acolo, beți doar dacă cumpărați în zbor, dar acest lucru este în vrac. Ei bine, în general, este clar că din moment ce toate atacat - ei bine, poate că nu poporul nostru, fără a bea să stea timp de o jumătate de oră de la aeroport patru ore pe avion. În general, desigur, este o chestiune separată, nu este împodobește atât națiunea rusă, așa cum se crede printre noi. Un lucru este bun - pe drumul în care castravetele nu au ieșit de la nimeni - și e în regulă.

Și era ceva de făcut - cel puțin pentru micul dejun era destul de bun pentru băut, hrănite, nimeni nu era otrăvit. Gloria din Siberia Airlines!

Au zburat și s-au așezat. Se încălzește. Dar, din anumite motive, puloverul nu era foarte de dorit să fie decolat. Poate pentru că clădirea aeroportului din Egipt este o bună ventilație. Ce trebuie să faceți în continuare - nu știu. Cu toate acestea, regula bine cunoscută "oriunde a fost totul", unde toți s-au grabit, au dat niște cărți, le-au umplut. Încă o dată a mers "în cazul în care toate" - sa dovedit că există o bancă, puteți cumpăra o viză și schimbați moneda la cea locală. Ei au o viză (nu știu unde altceva) - acestea sunt două timbre de timbru obișnuite. Lingeți-le cu limba și lipiți-le într-un loc gol în pașaport. Și apoi au pus o ștampilă pe ele, spun ei, ați zburat, tovarăș (în sensul țării).

Mai departe ne uităm - câteva linii. Nici măcar nu te-au cerut, așa că totul este clar: există o coadă - ridică-te; ceea ce dau - atunci ne vom da seama. Sa dovedit - în spatele acestor timbre în pașaport. Bineînțeles, ne-am ridicat până la cel mai lung și cel mai lent - unde sunt rușii. În altele, în cazul în care germanii sunt tot felul, în general, cei răi în uniformă nu se uită la nimeni, ci doar ștampilau pașapoartele de peste mări ca transportoare. În mijlocul coadă, ne-am săturat să stăm, am intrat în următorul post; afacerea a mers mai vesel. Cu toate acestea, se pare că partea primitoare a fost obosită să ne aștepte - a apărut un arab și a început să strige la întreaga sală "Pigas, Pigas!". Aceasta este agenția noastră de turism - Pegasus.

Noi, pentru el, ne-a apucat pașapoartele, a alergat la unchiul cel mai rău în uniformă, a luat sigiliul și a șters pașapoartele noastre. Pe scurt, petrecut pe drum, tipul în care ar trebui să fie vama. Dar nu este un smochin, se pare că puteți importa orice doriți. Am ieșit pe stradă - există deja rusă, de asemenea "Pegasus". Și arabii, care apucă valize. Noi le spunem "Știu, știu", iar noi le dau "пигас, пигас!". Dar nimeni nu la cumpărat - este clar că, la nivel local, ei doreau să câștige bani, să aducă lucrurile în autobuz. Zece metri. L-au pus într-un autobuz care a încercat mult timp să se întoarcă pe trei metri pătrați, apoi și-a schimbat mintea și a continuat. "Ei bine, aici suntem în Egipt!" - un gând întârziat a strălucit.

Acest aeroport este situat la 10 km de centrul (Nayama Bay), și de la hotelul nostru din nou în 10. În acest autobuz mod transportat la hoteluri diferite, așa că ne-am rătăcit pe străzile locale - să fie sănătos! Deși străzile aproape imediat și acolo - dar există, de fapt, un drum de-a lungul mării (dar nu următoare, doar văzut), iar pe de o parte deșert și munți, iar celelalte hoteluri sunt diferite. Cine a avut un loc în apropierea coastei de a lua un hotel - colegi, la cinci stele, și care nu, în sine - ceea ce urma să fie trei. Deci, de atunci totul merge (așa cum am fost avertizat într-o agenție de turism) „fără drepturi și fără reguli“ în loc de semafoare la intersecții astfel de umflaturi speciale asfaltate - doresc sau nu, iar rata de muncă de pe aproape la zero, pentru a muta sale. Și în mijlocul drumului o linie largă de separare, cu palmieri și căi de trecere. Și toate vehiculele se semnalizează în mod constant unul pe altul - nu veți vedea, deci veți auzi.

Și astfel, din cauza acestei linii de separare, pentru a ajunge la cealaltă parte a străzii, la hotel, autobuzul nostru a călătorit mult timp înainte și apoi merge înapoi. Pasagerii au scăpat - o plimbare lungă înapoi pentru a se întoarce, apoi înainte. Deci, trecut un hotel, se pare, conducem de trei ori. Masinile adevarate mici, atunci cand nu exista politisti, de obicei, dimpotriva, merg la stanga. Ei bine, da pot - nu cunosc regulile.

Ne-au aterizat, aproape cel mai târziu. Sharm Reef Hotel. În rusă, nimeni nu se îndoiește. Dar toată lumea știe (în cuvintele lor) engleză, germană, italiană, franceză și locală. Ei bine, este timpul ca ei să învețe limba rusă. Timp de o săptămână au învățat aproape toate câteva cuvinte: „bună dimineața“, „bună seara“, „spasabo“, „te rog“, „ce mai faci“, „bun“, și (cel mai important), numerele!

În general, am completat o carte, ne-am tratat cu suc, am dat o cheie și ne-am dus în cameră. Camera noastră a fost la primul etaj al casei opt camere de aproape cu vedere la mare, chiar și în fiecare dimineață vă puteți urmări creșterea soare, în ciuda faptului că hotelul este situat pe a doua linie, care este, la mare, undeva în km în linie dreaptă. În general, există, în principiu, și au existat astfel de case, câteva case cu șase camere și douăzeci în clădirea principală, de asemenea, două etaje. Și toate ferestrele întoarse spre mare, astfel încât punctul de vedere de la etajul al doilea, la toate remarcabile. Aceste case sunt aranjate într-un astfel de semicerc, iar în centrul teritoriului există o piscină sănătoasă; În mijlocul bazinului există o insulă și un bar pe el. Acolo puteți să comandați totul în restaurant și să mâncați, fără a ieși din apă. Cu toate acestea, în piscină foarte puțini oameni înoată, în majoritate copii.

În timp ce sa stabilit și sa uitat în jur - este timpul pentru cină. Și am mâncat demipensiune, adică micul dejun și cina. Și pentru micul dejun băuturi sunt incluse, sucuri și apă sunt tot felul de ceai și cafea, dar pentru cină nu există. Dacă doriți să beți, plătiți bani. Nu este clar de ce, pentru că seara nu este atât de fierbinte ca dimineața, cel puțin iarna și nu doriți să beți deloc. Și, în general, din dimineața mai multă sete, mai ales la rusă.

Băutura locală pentru prima dată, desigur, este uimitoare. Există o masă rotundă sănătoasă în centru, și pe ea tot felul de dulciuri și gustări diferite. Pe laturile centrale se află încă mese lungi. Pe o singură brutărie și salate de tot felul. O mulțime de chifle mici, gustoase, cu toate acestea, la fel, așa cum sa dovedit, sunt diferite numai în aparență. Și pe cealaltă masă în cuptorul de dimineață, clătite, etc. iar seara - mai fierbinte și supă. De două ori a existat chiar o supa delicioasa - ceapa o dată, și încă o dată, probabil, aprins unele „Gallina Blanca“, dar aprins foarte îndrăzneț Din a doua zi, am început să luăm tot ce este familiar - castraveți, roșii, ardei, salată, cartofi, orez, paste făinoase. Pentru micul dejun - clătite cu gem de caise. Ceva a purtat minunile de peste ocean. Nu sunt lipsiți de gust. Și peștele local nu este, de asemenea, gustos. Sprat, într-un cuvânt. Au mâncat pui și carne. Cu toate acestea, nu știu al cui.

Și un bucătar (sau cine este acolo?) Face miracole cu o tigaie. Puneți-o pe o lingurita de condimente, ceea ce spune, turnați sosul și să aruncăm! Apoi sunt aceleași paste și se aruncă din nou. Foarte gustos, și cel mai important - spectaculos. Întotdeauna exista o coadă pentru el.

A doua zi, după micul dejun, am mers să comunicăm cu un reprezentant al agenției de turism. Ei vin în fiecare zi la un moment dat, al nostru - dimineața. Ne-a povestit despre toate excursiile și a dat un prospect cu prețuri, cum ar fi, cred. Ne-am gândit, ne-am gândit și nu am venit cu nimic. Să mergem, unde au existat suficiente schimburi cinstite. La Mount Moses. Adevărul nu este imediat, dar după câteva zile - au vrut să se orienteze pe teren, pot mânca acolo unde alții sunt mai ieftini. S-au găsit, deși numai după turneu, și au ruinat mult restul după ce au vizitat acel munte de munte. Dar, de fapt, puteți găsi totul aici, și chiar căutarea nu este aproape necesară.