Așa cum am călătorit la Sharm el Sheikh parc hotel han - farmecul el sheikh (Egipt)

Bună ziua. Ei bine, am început cu faptul că în afara casei au o mulțime să nu părăsească, deși ia foarte mult inutile pentru tine când mă întorc putea încăpea în geanta lui tot veschi.Konechno ați achiziționat, dacă aveți un extra $ 100 te poți cumpăra mai mult o geantă în Egipt.

1. Decide cu timpul (eu locuiesc în Pavlovsky Posad) este cu 1,5 ore înainte de gara Kursk ie. avionul meu la 11.45 de la casa am plecat la 5.30

dimineata nu este de ajuns ca se poate intampla! De la stația Paveletsky puteți ajunge la:

1.2-Tren 1 oră 10 minute

1.3-autobuz cu Domodedovo 30-40 de minute

1.4 - Tren de mare viteză 45 de minute

Vînzările am mers la gară atunci când au anunțat Domodedovskaya asistentă medicală a țipat nostru rapid. Am sărit dovedit că aeroportul a trebuit să meargă la 4 stații și tren de lângă o oră, apoi am început să ne gândim planul nervos, care de așteptare nu va fi mers pe la șofer de taxi șofer de taxi a anunțat 400 de ruble mai puțin spune nu, încă gândit sa apropiat de autobuz la 50 de ruble per persoană aduce drept la intrarea în aeroport.

A trecut bagajele FETE ATENTIE TOATE creme, șampoane, balsamuri și alte produse cosmetice se încadrează în bagajele nu transporta în bagajul de mână aruncat afară și să nu vadă ce este sigilat, apoi am curățat casa tot pe ea, dar prietena mea și mama mea a pus cu ei în bagaj de mână și a spus la revedere de la acest lucru și în Egipt, este de 2 ori mai scump este de a lua un pic mai mult crema de soare si ne bloca 3 nu este suficient chiar și 2 tuburi. Există un astfel de cost de la 15 la 20 $.

Momentul următor DYUTRI FRY SHOP TRADUCERE DUTY-FREE. Lichioruri, vin, coniac, mai bine să ia în Moscova și să ia înapoi în bagajul dvs., deoarece există o mulțime am făcut în Egipt, se va transforma în lucrurile lor să nu se rupă și totul, dar nu și în bagajul de mână al emisiilor. Da, și calitatea este mai rău, deși eu nu știu că nu am luat nimic de care n-am avut de comparat.

Dacă scrieți, scrieți cum calitatea este foarte interesantă.

Am ajuns la hotel la recepție să nu plătească pentru cele 2 camere am luat 2 camere CONFORTABILA DA CONFORTABIL SI IEFTIN la toate acestea are vedere la piscină.

DESPRE HOTELUL Desigur, pentru părinții cu copii sau pentru cei care doresc să se relaxeze calm, există un loc de joacă în fiecare zi jocuri cu copii multe tobogane de apă. animație pentru vosloj persoană sredne, dar pentru copii excelente sau diferite.

A doua zi am ars în magazinele care vând ulei ALOE 100 ml. am negociat pentru $ 10, deși el a oferit 40 de dolari. Asigurați-vă că nu negociați NICIODATĂ pentru prețul pe care îl oferă. Exemplul cumparat tricoul lui, el spune $ 8 imediat m-am gândit a fi un prost nu despre modul în care ea ar fi trebuit tradus în dolari $ 8-9 o normală tricou pe piața noastră, i-am spus 4 bine de acord asupra unui $ 5 Tasta întotdeauna prețul sub un anumit doriți să cumpărați Pentru că $ 5 spun că 3 $ te scade. Și cred că materialul este foarte bun

ei pur și simplu nu trebuie să renunțe la dig și le dau CURSUL lor 1 $ -5.57 lire sterline. schimbarea lor este problematică.

MASCA ȘI TUBUL - nu au arătat aici 8 dolari

Camera subacvatică de 15-25 de dolari este diferită pe măsură ce fotografiile vor arăta dacă se merită deloc să o luați poate fi un nonsens.

Pe tur-Bathyscaph pentru copii si fetite Muzhikov Boys Better Drink Sotii bere In timp ce se uită la animalele subacvatice 2 ore de timp. 30 de dolari

Diving- $ 45 pentru o scufundare de $ 60 pentru două

Pentru restul nu-mi amintesc de vacanță nenorocită memorabilă per persoană ar trebui să fie de 500 $. toate achizițiile (bine, bineînțeles pentru magazinele de $ 1000 ar trebui să fie suficiente)

ÎNTOTDEAUNA OSMATRITE NUMĂRUL DE INTEGRITATEA OGLINZILOR și alte lucruri și apoi la plecare pentru a prezenta contul pe care îl Mot ați introdus din SUA nu a spus nimic din ceea ce ASK CURAT DIRECTĂ halat de baie și papuci și chiar să nu aducă, bascularea $ 1 dolar portari SUFICIENTE de curățare și este posibil chelneri 15 $ este suficient pentru o săptămână, dar, desigur, nu în fiecare zi.

Nu călăriți gratuit o cămilă, ei pot spune o plimbare gratuită și puteți lua cota de 50 USD, negociați imediat prețul